MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #116.881
De veroordeling is wel waar, en ik heb voldoende vertrouwen in het systeem dat die afwegingen zorgvuldig gewogen zijn. Maar iemand die zijn straf heeft gehad en uitgezeten krijgt een teeede kans. Maar IxxxyxxI speelt er ook mee, geniet ook op een of andere manier om verhalen in die richting over te posten.
Ja exact. Hij vindt het prachtig

• #116.882
Stel je maar eens voor dat hij eens echt zwaar over de schreef gaat (verkrachting met geweld ofzo) en het in de pers komt dat hij hier zijn dagboek heeft op het forum, en we met zijn allen hem op de een of andere manier aanmoedigen.

Ik negeer hem vanaf nu gewoon, dacht aanvankelijk dat zijn verhalen grotendeels bullshit waren en het allemaal wel grappig bedoeld was. Die jongen heeft gewoon echt ernstige problemen.

• #116.883
Stel je maar eens voor dat hij eens echt zwaar over de schreef gaat (verkrachting met geweld ofzo) en het in de pers komt dat hij hier zijn dagboek heeft op het forum, en we met zijn allen hem op de een of andere manier aanmoedigen.

Ik negeer hem vanaf nu gewoon, dacht aanvankelijk dat zijn verhalen grotendeels bullshit waren en het allemaal wel grappig bedoeld was. Die jongen heeft gewoon echt ernstige problemen.
Kan ook gezegd worden van iemand die het nodig vond om anabolen te gebruiken voor recreatieve doeleinden.

• #116.892
Velen hier zijn het verhaal van Alexander Dean blijkbaar al vergeten. De massieve Vlaamse bodybuilder die onder invloed van AAS 4 mensen kapotmaakte.

• #116.893
Lekker druk hier :wave:

• #116.895
Ben het zelden eens met @Derksen maar nu wel,

@GeenEiwittenVoorJe18Bent je begon als een lid met veel potentie, nam adviezen ter harte, begon met een goed beginner schema en een goed dieet maar tegenwoordig ben je echt als een mong**l aan het posten hier.
Volgens mij ben je gewoon bijna net zo'n aandacht h**r als Jasper en maak je deze opmerkingen alleen om reacties uit te lokken

• #116.896

@GeenEiwittenVoorJe18Bent je begon als een lid met veel potentie, nam adviezen ter harte, begon met een goed beginner schema en een goed dieet maar tegenwoordig ben je echt als een mong**l aan het posten hier.
Volgens mij ben je gewoon bijna net zo'n aandacht h**r als Jasper en maak je deze opmerkingen alleen om reacties uit te lokken
Neem het leven eens niet zo serieus. Doet je weinig goeds hoor.

• #116.897

Sinds hij een stelletje vormt met @Brutushakt vind ik er inderdaad ook niet veel meer aan :o

• #116.898

Mss is het een kloontje van azyyzzz? Verklaart wel de matige 'trolls'.:o

Terug
Naar boven