Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Luus2405

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 okt 2017
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
24%
:goodpostinggreen:.....

like whut?

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Nee, elke keer als ik wat heb wat ik leuk vind pakt de politie dat toch af.

Waarom denk je dat ik een BMW gekocht heb waar binnenkort een grotere turbo enz op komt?

Binnenkort zorgen dat de volledige verlichting inclusief remlichten uit gezet kunnen worden. Airbags uitgeschakeld kunnen worden en kreukelzone verstevigd wordt. Komen setje runflat banden op enz.

Streef is 330+ pk en 600-700 nm

Als de politie weer probeert mij klem te rijden dan druk ik die kutwouten gewoon van de weg af :roflol: . Dat kut gezeik met die mafketels duurt al zo lang dat als ik een Wout de hersens in sla ik realistisch gezien eerder van het totale gezeik af ben dan door maar gewoon af te wachtten.

Dashcam heb je ook? Ik wil die beelden graag zien.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Kut wouten ook.

Ja zeggen ze tegen mij dat ik mijn persoonlijke eigendommen er uit mag halen als de auto verbeurd verklaard wordt omdat er geen tijd was om dat toen te doen.

Dus heb aangifte gedaan van verduistering, klacht dat ze het niet terug willen geven en schadevergoeding van 4000 euro (nieuwwaarde van het spul) ingediend.

Realistisch gezien zou ik het al terug hebben als ik mijn advocaat inschakel maar ik ga daar geen geld aan besteden. Maar het is veel leuker om die OvJ te zien stotteren als hij weer geconfronteerd wordt met het wanbeleid van de politie.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Wat zou er eigenlijk gebeuren als ik die agente een dure hoer noemde omdat ze mij naait en dat mij 4000 euro kost. Zou ik dan eerder voor moeten komen of eerder mijn spullen terug krijgen? En zou ik dan wel veroordeeld worden? :dunno:

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Binnenkort zorgen dat de volledige verlichting inclusief remlichten uit gezet kunnen worden. Airbags uitgeschakeld kunnen worden en kreukelzone verstevigd wordt. Komen setje runflat banden op enz.

Als de politie weer probeert mij klem te rijden dan druk ik die kutwouten gewoon van de weg af :roflol: .
Ik zou deze afdrukken op een tegeltje, kan je deze laten invoeren voor als je vastzit. :roflol:

Ps. hoezo verlichting, airbags uit?

Carloz

Altijd aan het cutten, iedere dag is een cheatday
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
12 mei 2009

Staat goed op xyzyxz bad boys c.v.

Kan de DB-knokploeg ook bij leden langs gaan?

Nee, regel 72 derde lid onder c geeft aan dat dit niet is toegestaan tenzij: “beoogde target in kwestie om deze reden en/of doelbewust lid is geworden van DBB. Iemand die recent lid is geworden of iemand die lid is geworden met oog op voorkoming van slachtoffer worden en daarna geacteerd heeft als slapend lid, valt tevens onder de groep welke bezocht mag worden door DBB knokploeg”.

Beetje jammer dat je nog geen deuk in een pakje boter slaat.

Wel in kleine meisjes.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Ik zou deze afdrukken op een tegeltje, kan je deze laten invoeren voor als je vastzit. :roflol:

Ps. hoezo verlichting, airbags uit?

Omdat als je in het donker rijdt dan ben je een stuk lastiger te volgen als je geen remlichten hebt

En airbags uit kunnen schakelen is wel handig als je een andere auto moet rammen :dunno:

Gewoon in principe wil ik met 30-40 km/h de zijkant van een andere auto in kunnen rijden zonder dat mijn auto immobiel wordt.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Omdat als je in het donker rijdt dan ben je een stuk lastiger te volgen als je geen remlichten hebt

En airbags uit kunnen schakelen is wel handig als je een andere auto moet rammen :dunno:

Gewoon in principe wil ik met 30-40 km/h de zijkant van een andere auto in kunnen rijden zonder dat mijn auto immobiel wordt.
Waarom zou je in het donker willen rijden zonder remlicht? Of een auto willen rammen zonder airbags? Een auto rammen via de zijkant met 30-40km/u?
Gaat de therapie een beetje?

Banshee

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2016
Lengte
1m82
Massa
76kg
Wat zou dit forum zonder @I Xyzyx I zijn?:dunno:
giphy.gif

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Nee, elke keer als ik wat heb wat ik leuk vind pakt de politie dat toch af.

Waarom denk je dat ik een BMW gekocht heb waar binnenkort een grotere turbo enz op komt?

Als de politie weer probeert mij klem te rijden dan druk ik die kutwouten gewoon van de weg af :roflol: . Dat kut gezeik met die mafketels duurt al zo lang dat als ik een Wout de hersens in sla ik realistisch gezien eerder van het totale gezeik af ben dan door maar gewoon af te wachtten.
Film dit, post het hier en daarna een mooie suicide by cop om het verhaal af te maken. Ik ruik nu al het geld van de verfilming

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Wat zou er eigenlijk gebeuren als ik die agente een dure hoer noemde omdat ze mij naait en dat mij 4000 euro kost. Zou ik dan eerder voor moeten komen of eerder mijn spullen terug krijgen? En zou ik dan wel veroordeeld worden? :dunno:

Probeer het uit zou ik zeggen.

Naar boven