MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Is dat overigens een echte kopie van een gesprek met haar of heb je het hier en daar zelf getypt (bv met twee telefoons). Vallen een aantal dingen op als ik kijk naar de keuze voor spelling en zinsopbouw. Heb je nog meer afbeeldingen, wellicht geeft dat meer duidelijkheid.

    Ik heb de politie daar werkelijk waar nog nooit op zien toetsen

    En er zit ook een periode van een aantal weken/maanden tussen dus dat zou enige inconsequentie kunnen verklaren.
     
    Een forum dat zonder politietoezicht verder kan?

    Ah het boeit ze niet wat anderen uitspoken hoor

    Heb ze ook gewoon verteld waar iemand zijn 9mm verstopt had, mijn huis word al overhoop getrokken als iemand suggereert dat ik een illegaal nep vuurwapen zou bezitten. Maar bij hem zijn ze niet langs geweest :o
     
    Waarom zet je zo iemand dan met naam en toenaam hier op het forum fucking degenerate retard dat je d’r bent.
     
    Waarom zet je zo iemand dan met naam en toenaam hier op het forum fucking degenerate retard dat je d’r bent.

    Omdat haar vieze leugens ook in de krant staan met dermate veel persoonlijke informatie dat gewoon iedereen gelijk wist waar het over ging.
     
    Maar als Harmke L. zichzelf gaat checken via de bekende zoekmachine(s), of erger haar toekomstig werkgever, dan duiken dit soort gesprekken op.
     
    Ah het boeit ze niet wat anderen uitspoken hoor

    Heb ze ook gewoon verteld waar iemand zijn 9mm verstopt had, mijn huis word al overhoop getrokken als iemand suggereert dat ik een illegaal nep vuurwapen zou bezitten. Maar bij hem zijn ze niet langs geweest :o

    Kan iemand de 9mm’s, de Uzi’s en wat ander speelgoed van DBB knokploeg tijdelijk ergens onderbrengen? Just in case....
     
    Kan iemand de 9mm’s, de Uzi’s en wat ander speelgoed van DBB knokploeg tijdelijk ergens onderbrengen? Just in case....

    :roflol: deze was wel gewoon echt, hij stond gewoon strak van de pep met dat ding in de lucht te schieten :o ff later gevolgd door een keiharde tok toen er 1 op het dak van het huis landde.
     
    Maar als Harmke L. zichzelf gaat checken via de bekende zoekmachine(s), of erger haar toekomstig werkgever, dan duiken dit soort gesprekken op.

    Ja dat is toch niet mijn probleem? Als ze op mijn voornaam en woonplaats zoeken vind je dat achterlijke krantenbericht ook.

    Had mevrouw L. Maar moeten bedenken voordat ze besloot haar eigen een handje boven het hoofd te houden ipv de consequenties van haar gedrag te ondervinden.

    Ze had ook een keer mijn zak chips gestolen omdat ze vond dat ze die wel verdiend had na het hoofd geven, toen pakte ze tenminste nog goedkope dingen af.

    Gewoon eigenlijk mag ze blij zijn dat ik niet zo ben als zij beweerd anders had ik al lang en breed haar naaktfoto's met naam en toenaam op het internet geramd en ze begint heel dicht die grens te benaderen dat ik mijn wachtwoord aan de politie geef maar dan ook gewoon het volledige dossier inclusief alle foto's online ram. Moet toch geen probleem zijn als ze niks te verbergen heeft? #politieuitspraken
     
    Gewoon de ironie dat ik denk bij die eerste rechtszaak er is geen bewijs voor haar achterlijke claims dus er is ook geen reden om haar compleet de grond in te trappen voor haar ouders. Ik ging gewoon uit van vrijspraak en zij kon dan lekker met haar zieke kliekje haar leugens in stand houden zonder dat ik daar last van had.
     
    253161632013212.png
     
    Zal er ooit een eind komen aan die psycho en minderjarige bullshit?
     
    Had nog een mail adres van de politie bestemd voor advocaat verkeer denk ik, kreeg er binnen een kwartier een reactie op dat ze het door zouden sturen en binnen 3 dagen ik een reactie tegemoet zou zien.

    Hoop niet dat ik perongeluk een mail adres gepakt heb waarbij uitdrukkelijk vermeld staat dat dit niet naar cliënten doorgestuurd mag worden :roflol:
     
    Back
    Naar boven