MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.253

Bezoekers in dit topic

  • Misschien moeten we een poultje starten over hoe lang het duurt voordat onze OG I Xyzyx I TBS opgelegd gaat krijgen.

    Niet, ze zijn inmiddels zo wanhopig dat ze mij proberen te vervolgen voor stalking omdat ik boos mijn ex een paar keer berichtjes had gestuurd of ze op wilde houden die vuurwapengevaarlijke gek die naast haar woont tegen mij op te zetten.

    En dan vervolgens moeten ze zelfs proces verbalen gaan maken insinuerend dat ik daar in de regio rond rij om haar lastig te vallen terwijl ik naar het politie bureau reed omdat ik weer lastig gevallen was door haar vrienden. Ja lekker onderzoek pik.
     
    Niet, ze zijn inmiddels zo wanhopig dat ze mij proberen te vervolgen voor stalking omdat ik boos mijn ex een paar keer berichtjes had gestuurd of ze op wilde houden die vuurwapengevaarlijke gek die naast haar woont tegen mij op te zetten.
    Je had de politie moeten verwittigen van het feit dat er volgens jou een of andere gek tegen jou wordt opgezet. In alle verhalen zijn meerdere rode draden te ontrafelen. Een ervan is dat jij telkens op eigen houtje en uit niet verifieerbaar initiatief handelt, met gedrag dat vragen oproept en je schroomt daarbij niet om gemaakte afspraken te overtreden. Wanneer je daar door handhaving op wordt aangesproken gaat jouw verweer telkens niet veel verder dan ja maar hullie deden dit als eerste en toen ging ik erop reageren ja hallo das toch normaal?

    Niemand kan controleren met jouw gedrag of je echt naar het bureau wilde rijden, of dat je dat gewoon zegt en ondertussen in de buurt van het vermeende slachtoffer rondhangt. Wees nou eens slimmer, of volwassen. Net als met die auto, je zou moeten denken wat kan ik eraan doen om niet telkens in die situaties terecht te komen. Jouw aanpak is ik ga ze desnoods van de weg rijden. Ik vind die destructiviteit enigszins vermakelijk, maar dat is puur leedvermaak. En het brengt je geen flikker verder, alhoewel, dat is niet helemaal waar. Flikkers genoeg in de bak.

     
    Laatst bewerkt:
    Indien het enkel dat was was er nog hoop
    Het probleem met zelfreflectie is is dat het zo ''hard'' kan zijn.
    Mijn hele leven lang wil ik al als Afrikaan geboren worden, en nog steeds moet ik dagelijks bij het wakker worden onder ogen zien dat het 's-nachts niet gelukt is... Elke keer weer die hoop om toch eindelijk als raszuivere Afrikaan geboren te worden, elke keer weer die enorme teleurstelling... Sommige leren er wellicht mee om gaan maar het zit bij mij gewoon DIEP.
     
    Het probleem met zelfreflectie is is dat het zo ''hard'' kan zijn.
    Mijn hele leven lang wil ik al als Afrikaan geboren worden, en nog steeds moet ik dagelijks bij het wakker worden onder ogen zien dat het 's-nachts niet gelukt is... Elke keer weer die hoop om toch eindelijk als raszuivere Afrikaan geboren te worden, elke keer weer die enorme teleurstelling... Sommige leren er wellicht mee om gaan maar het zit bij mij gewoon DIEP.
    Dat is geen zelfreflectie, dat is mentaal gestoord zijn
     
    Je had de politie moeten verwittigen van het feit dat er volgens jou een of andere gek tegen jou wordt opgezet. In alle verhalen zijn meerdere rode draden te ontrafelen. Een ervan is dat jij telkens op eigen houtje en uit niet verifieerbaar initiatief handelt, met gedrag dat vragen oproept en je schroomt daarbij niet om gemaakte afspraken te overtreden. Wanneer je daar door handhaving op wordt aangesproken gaat jouw verweer telkens niet veel verder dan ja maar hullie deden dit als eerste en toen ging ik erop reageren ja hallo das toch normaal?

    Niemand kan controleren met jouw gedrag of je echt naar het bureau wilde rijden, of dat je dat gewoon zegt en ondertussen in de buurt van het vermeende slachtoffer rondhangt. Wees nou eens slimmer, of volwassen. Net als met die auto, je zou moeten denken wat kan ik eraan doen om niet telkens in die situaties terecht te komen. Jouw aanpak is ik ga ze desnoods van de weg rijden. Ik vind die destructiviteit enigszins vermakelijk, maar dat is puur leedvermaak. En het brengt je geen flikker verder, alhoewel, dat is niet helemaal waar. Flikkers genoeg in de bak.


    Dat deed ik :roflol:

    Ik reed naar het politie bureau omdat ze mij niet terug belde

    Ik heb ze de volledige gespreksgeschiedenis met dat mokkel gegeven en vervolgens loopt ze het zelfde haatzaaiende verhaal tegen de politie op te hangen. Ipv dat de politie dat controleert met alle berichtjes doen ze dat niet eens omdat er ook niks maar dan ook niks haar verhaal kan ondersteunen.

    Screenshot_20180528-145110.png


    Screenshot_20180528-145113.png


    Screenshot_20180528-145120.png


    Screenshot_20180528-145129.png


    and-then-i-was-like-whatever-bitches-and-the-bitches-4792742.png
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    Dat deed ik :roflol:

    Ik reed naar het politie bureau omdat ze mij niet terug belde
    Niet verifieerbaar. Zorg er nou gewoon voor dat je jezelf grondig indekt, dus kunt aantonen dat je zus of zo hebt gedaan om die of die reden. En niet achteraf zonder greintje bewijs de boel probeert te verklaren terwijl de tegenpartij wel het een en ander op tafel kan leggen. Jouw verleden helpt niet, het gedrag evenmin en die kruistocht tegen diverse agenten al helemaal niet. Gelijk hebben is niet per se gelijk krijgen.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Niet verifieerbaar.

    Waarom denk je dat ik 450 euro voor een dashcam betaald?:dunno:

    Zondag de politie gebeld die beloofde dat ik 's ochtends teruggebeld zou worden (gesprek opgenomen)

    Werd niet terug gebeld dus ben maar naar politie bureau gereden, brief daar afgegeven. Staat notabene ook een PV van in alleen dan zonder specifieke datum
     
    Sowieso even een random selectie van dat 15 jarige mokkel waar ik toen destijds een relatie mee gehad heb. Om daar nou tbs voor te geven :dunno:
    Hoe oud was jij? En sinds wanneer heb jij TBS, op welke gronden zou dat dan worden gegeven?

    En een random gesprek? Een mesje dat zegt dat het erin hakte omdat jij gezegd zou hebben dat ze niet altijd zo moeilijk moet doen. Dat soort niveau is basisschool man. Later zegt ze nog dat ze doet aan automutilatie middels snijden. Man man.
     
    Laatst bewerkt:
    Dat deed ik :roflol:

    Ik reed naar het politie bureau omdat ze mij niet terug belde

    Ik heb ze de volledige gespreksgeschiedenis met dat mokkel gegeven en vervolgens loopt ze het zelfde haatzaaiende verhaal tegen de politie op te hangen. Ipv dat de politie dat controleert met alle berichtjes doen ze dat niet eens omdat er ook niks maar dan ook niks haar verhaal kan ondersteunen.

    Sowieso even een random selectie van dat 15 jarige mokkel waar ik toen destijds een relatie mee gehad heb. Om daar nou tbs voor te geven :dunno:

    Bekijk bijlage 431105

    Bekijk bijlage 431106

    Bekijk bijlage 431107

    Bekijk bijlage 431108

    Bekijk bijlage 431109

    Wat

    4D41922B-6440-43A7-AABD-621FBDCDD69B.jpeg
     
    Hoe oud was jij? En sinds wanneer heb jij TBS?

    23 toen volgens mij, het heeft ook een reden dat er in dat hele dossier niemand gehoord is die zowel mij als harmke kende. Alleen paar vrienden/vriendinnen van dat wijf.

    Bedoel wat kunnen die nog meer zeggen dan dat ik normaal met haar om ging, haar paar keer geblokkeerd had omdat ik haar aanstellerij zat was en vervolgens ging ze bij mijn vrienden janken of ik d'r wilde deblokkeren.

    Oké eerlijkheid mag gezegd worden zij had me ook een paar keer geblokkeerd, 1x moest ik van haar ''the notebook" kijken zodat ze me zou deblokkeren. Vervolgens had ik die hele kut film maar zonder enige aandacht gekeken dus toen mevrouw me ging overhoren werd ze boos en blokkeerde me weer om na paar dagen weer aan te komen kakken.
     
    1x moest ik van haar ''the notebook" kijken zodat ze me zou deblokkeren. Vervolgens had ik die hele kut film maar zonder enige aandacht gekeken dus toen mevrouw me ging overhoren werd ze boos en blokkeerde me weer om na paar dagen weer aan te komen kakken.
    Net toen ik dacht dat je me niet meer kon verrassen deed je het toch weer!

    laughingshaq.gif
     
    Oké eerlijkheid mag gezegd worden zij had me ook een paar keer geblokkeerd, 1x moest ik van haar ''the notebook" kijken zodat ze me zou deblokkeren. Vervolgens had ik die hele kut film maar zonder enige aandacht gekeken dus toen mevrouw me ging overhoren werd ze boos en blokkeerde me weer om na paar dagen weer aan te komen kakken.
    :roflol: Dude. Je weet ze wel te vinden zeg.
     
    Waarom app je met iemand die 8 jaar jonger is en nog een kind....??? Dat hele gesprek roept bij mij meer vraagtekens op dan wat anders
     
    Het is wel zo netjes om dan ook jouw achternaam te vermelden.
     
    Hij woont nog bij zijn moeder.
     
    Is dat overigens een echte kopie van een gesprek met haar of heb je het hier en daar zelf getypt (bv met twee telefoons). Vallen een aantal dingen op als ik kijk naar de keuze voor spelling en zinsopbouw. Heb je nog meer afbeeldingen, wellicht geeft dat meer duidelijkheid.
     
    Is dat overigens een echte kopie van een gesprek met haar of heb je het hier en daar zelf getypt (bv met twee telefoons). Vallen een aantal dingen op als ik kijk naar de keuze voor spelling en zinsopbouw. Heb je nog meer afbeeldingen, wellicht geeft dat meer duidelijkheid.
    :haha::orly:
     
    Waarom app je met iemand die 8 jaar jonger is en nog een kind....??? Dat hele gesprek roept bij mij meer vraagtekens op dan wat anders

    Omdat zij altijd bij onze vriendengroep kwam aankakken om aandacht te zoeken. Ik praat ook gewoon met mijn buurmeisjes als ik ze tegen kom met de hond uitlaten?:dunno:

    Wist ik veel dat deze 15 jarige gewoon een leipo was. Achja, had gewoon naar een vriendin van me moeten luisteren die zei al dat ze gewoon niet goed in haar hoofd was.
     
    Back
    Naar boven