040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Normale meisjes (die een gezonde relatie met hun vader hebben) van 15 gaan niet met een volwassen kind van zijn leeftijd om.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normale meisjes (die een gezonde relatie met hun vader hebben) van 15 gaan niet met een volwassen kind van zijn leeftijd om.
Nee allesbehalve. Het soort mensen met zijn afwijking richten zich vaak op meisjes met een wat zwakkere sociaal emotionele ontwikkeling. Omdat zij makkelijker te beïnvloeden zijn.
ik kan anders best goed met de vader van mijn ex minderjarige mokkeltje

Wat zijn je doelen eigenlijk? Is je voeding in orde? Heb je een goed trainingsschema? Laten we het daar eens over hebben mallerd.Iedereen blaast het zo erg op, een vriendin van haar was toen 14 en zat met een 24 jarige kerel. Zijn nog steeds samen, een vriendin van me kreeg toen ze 13 was relatie met iemand van 19/20 en die zijn ook nog steeds samen
En toen een 17 jarig meisje een toen 17 jarige vriend van mij beschuldigde van verkrachting deed de politie er ook geen f**k mee.
Ik heb zelfs de politie gesprekken gegeven dat een 23 jarige kerel die ik ken toegeeft een 14 jarig meisje gebruikt te hebben voor seks, haar zwanger gemaakt had en haar toen emotioneel gechanteerd had abortus te plegen. Politie boeit dat geen drol
Maar als er ooit een keer 2 minderjarige meisjes samen met 2 vrienden van mij bij mij in de auto zitten weten ze niet hoe snel ze daar langs moeten gaan.
Donder toch op zeg![]()
Wat zijn je doelen eigenlijk? Is je voeding in orde? Heb je een goed trainingsschema? Laten we het daar eens over hebben mallerd.

Ik vrees op geen enkel vlak.Heb gewoon geaccepteerd dat ik geen gains zal gaan maken in mijn leven![]()
Ik snap echt niet dat de mods hem hier nog zo een podium geven.
Het is een jongen die hulp nodig heeft.
Niet iemand die je lekker zijn gang moet laten gaan op een forum.