MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: Anders had je savonds teveel werk met alles opruimen zeker
Zwijg stil over opruimen... Gisteren had ik op het einde van de dag een pallet met zware blokken laten vallen (houtrot in de pallet) en omdat ik een afspraak had heb ik het niet opgeruimd. Ik had de baas een sms gestuurd met mijn verontschuldigingen en waar hij normaal altijd instand antwoord heb ik nu niets meer gehoord :bang:
 
Zwijg stil over opruimen... Gisteren had ik op het einde van de dag een pallet met zware blokken laten vallen (houtrot in de pallet) en omdat ik een afspraak had heb ik het niet opgeruimd. Ik had de baas een sms gestuurd met mijn verontschuldigingen en waar hij normaal altijd instand antwoord heb ik nu niets meer gehoord :bang:

:roflol: vind je het gek als je hem smst: baas ik moet snel mijn internet forum bijwerken, een groep losgeslagen 20ers lopen weer de boel te verzieken
 
:roflol: vind je het gek als je hem smst: baas ik moet snel mijn internet forum bijwerken, een groep losgeslagen 20ers lopen weer de boel te verzieken
:roflol:!!
Ik moest mijn auto afhalen uit de garage :)
De rest van de dagen ben ik telkens langer gebleven, gisteren was ook al ruim over de tijd dat ik normaal moest werken dus voor gisteren verwacht ik dus wel een beetje begrip.
Nu nog maar niet zeggen dat ik volgende maand op 2 dagen achtereen vroeger moet stoppen voor doktersafspraken :D
 
Dis gon b gud... :popcorn:
 
:roflol:!!
Ik moest mijn auto afhalen uit de garage :)
De rest van de dagen ben ik telkens langer gebleven, gisteren was ook al ruim over de tijd dat ik normaal moest werken dus voor gisteren verwacht ik dus wel een beetje begrip.
Nu nog maar niet zeggen dat ik volgende maand op 2 dagen achtereen vroeger moet stoppen voor doktersafspraken :D

Kun je beter wel doen dan kunnen ze er rekening mee houden dat je eventueel dag er voor en dag er na wat langer ingepland wordt :p

Gewoon het is niet erg als mensen zich ziek melden behalve als ze dat op het laatste moment doen :roflol:
 
Kun je beter wel doen dan kunnen ze er rekening mee houden dat je eventueel dag er voor en dag er na wat langer ingepland wordt :p

Gewoon het is niet erg als mensen zich ziek melden behalve als ze dat op het laatste moment doen :roflol:
Ik werk normaal tot 16u15 maar dat is doorgaans dus een half uurtje later, ik heb 1 afspraak om 17u en de andere om 17u30, gewoon op tijd stopen dus. En in het slechtste geval gewoon in de werkkledij naar daar.
 
heb harmke ook met alle respect van de wereld behandeld.
giphy.gif



XIurwyhl.jpg
Gaat super goed :thumbup:
 
En weer moeten afstaan aan die grote (niet ecto) neger in de cel naast hem.
 
Vakantiegeld is gestort, en de belastingteruggave volgt ook deze week :bow2:

Nu al? ik dacht dat dit nog wel een maand kan duren. Heb zelf overigens op de eerst mogelijke dag aangifte gedaan dus zou mooi zijn als het nu al gestort wordt.
 
Schijnt ook dat Jasper z’n duckface voortaan een sharkface is geworden vannwege zijn buurman.
 
Back
Naar boven