Had ik maar een bank overvallen tijdens die BBQ, dan zaten we nu op de maladieven

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan niks. Dat maakt jou niet verantwoordelijk. In de meeste gevallen is het niet meer dan een schreeuw om aandacht/ hulp. Mensen die kiezen voor zelfmoord zorgen vaak voor een schok in de omgeving, alsof het plotseling was, het niet zien aankomen. Je hebt ook een grote categorie die een poging onderneemt maar dan blijkt zo'n poging in feite een roep om aandacht/ hulp. Dat emotioneel chanteren moet je niet toestaan, verwittig de ouders of iemand anders (huisarts bv) en neem afstand. In jouw situatie moet je zeker niet denken dat je als mensenredder zo iemand helpt, in het slechtste geval heb je de politie weer aan de deur omdat minderjarig en wat heb je nou weer uitgespookt. Iets anders is als je echt goed bevriend bent met iemand natuurlijk, maar dat is in jouw geval niet.
Nu al? ik dacht dat dit nog wel een maand kan duren. Heb zelf overigens op de eerst mogelijke dag aangifte gedaan dus zou mooi zijn als het nu al gestort wordt.

Bwa... Harmke is slecht, Jasper is goed, zusjes van vrienden, rondrijden met de auto, de politie is uw vriend niet, de hele wereld is tegen JasperOMG ik heb gewoon 5 pagina's moeten terug gaan om al die shit te lezenen te kunnen volgen...![]()

Bwa... Harmke is slecht, Jasper is goed, zusjes van vrienden, rondrijden met de auto, de politie is uw vriend niet, de hele wereld is tegen Jasper
Dat kon je toch zo ook al volgen![]()
gewoon zo jammer ook he, ik heb gezegd dat ik mijn wachtwoord aan een onafhankelijke instantie wilde afdragen zodat die alle data aan de politie beschikbaar kon stellen relevant aan het lopende onderzoek maar dat ze niet mijn verdediging van de rechtszaak in konden zien.Een zichzelf respecterende IT'er kan dit binnen 5 minuten.En de politie die gefrustreerd isgewoon zo jammer ook he, ik heb gezegd dat ik mijn wachtwoord aan een onafhankelijke instantie wilde afdragen zodat die alle data aan de politie beschikbaar kon stellen relevant aan het lopende onderzoek maar dat ze niet mijn verdediging van de rechtszaak in konden zien.
![]()
Bwa... Harmke is slecht, Jasper is goed, zusjes van vrienden, rondrijden met de auto, de politie is uw vriend niet, de hele wereld is tegen Jasper
Dat kon je toch zo ook al volgen![]()

Ik kreeg het belastinggeld van 2017 gisteren al terug. Vond het ook verrassend vroeg.Nu al? ik dacht dat dit nog wel een maand kan duren. Heb zelf overigens op de eerst mogelijke dag aangifte gedaan dus zou mooi zijn als het nu al gestort wordt.
Ik kreeg het belastinggeld van 2017 gisteren al terug. Vond het ook verrassend vroeg.
Technisch onmogelijk hoeft niet per se te maken hebben met een (hoofd)wachtwoord. Kan ook gaan om schade aan de hd of iets dergelijks, of om een versleutelprogramma. Mocht je nog op zoek zijn naar een alternatief @I Xyzyx I kan je denken aan zo'n opzet: file:///Applications/VeraCrypt.app/Contents/Resources/doc/HTML/Hidden%20Volume.html

U en uw blijft lastig.Nee ik kan er gewoon op inloggen, ding is alleen helemaal encrypted dus daar gaan ze toch nooit in komen.
Ik heb een Mac trouwens
Ontopic:
![]()
![]()
Wat mij op de vraag terugbrengt zoals ik die gister al stelde, is dit een schrijfsel van ZyxxyZ of echt een kopie (van in dit geval de rechtbank).