Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

giphy.gif



XIurwyhl.jpg
Gaat super goed :thumbup:


:dunno: had ik d'r maar laten vallen I guess

Toen het zusje van een vriend van mij dat las moest ze lachen en zei dat ik haar zeker ging verkrachtte als ze 18 was omdat het dan legaal was :roflol:

Spoiler alert: ze was 15 toen ik d'r leerde kennen en ze is stukken knapper dan Harmke. Dus zo groot zal die kans op herhaling niet zijn denk ik?:scratch:

De laatste keer dat ik een 15 jarige in mijn buurt had kreeg ik een stomp op mijn smoel omdat ik haar knetter hard zat uit te lachen omdat het net was alsof haar stem uit een random 12 jarig meisje kwam die echt totaal niet er uit zag hoe ze er normaal uit zag.

Zegt ze vervolgens dat ze dan mijn ideale leeftijdscatagorie is en dat ik d'r dan wel vaker eten mag komen brengen :roflol:

Betere roast dan 99% van dbb

Spoiler alert 2:

Haar broer had het eten betaald.
 
Het is soms wel eens lachen hier maar je hebt dit verhaal met al je excuses en smoezen hier nu al 100 keer verteld, begint het je zelf nog niet te vervelen eigenlijk?
 
Meisjes van 15 jaar zijn kinderen, besef dat nou eens man.
 
Dan ken je de verkeerde nog niet. ;)

:dunno: geen idee maar ondanks dat iedereen hier weet dat het over mij gaat wordt ik er door niemand over lastig gevallen en dat is niet bepaald omdat ik er zo imponerend uit zie.

Ik plemp ook gewoon mijn auto recht voor het huis van die 2 meisjes hoor, ze wonen schuin tegenover vrienden van mij en ik heb er gewoon schijt aan. Dat 3e meisje waar ik een contact verbod mee heb heb ik ook nog gewoon op Facebook, snapchat, Whatsapp enz. :o

Alleen toen begin van jaar rechtbank zei dat ik er nog wel contact verbod mee had heb ik het contact maar gewoon beperkt tot een minimum. Ze is nu toch 18 dus who gives a fuck, zou haar nu wel doen, toen niet :roflol:

Ze was laatst ook aangerand eerste wat ze zei was dat ze weer naar die teringleijers in Harderwijk moest om verklaring af te leggen :roflol:
 
:dunno: geen idee maar ondanks dat iedereen hier weet dat het over mij gaat wordt ik er door niemand over lastig gevallen en dat is niet bepaald omdat ik er zo imponerend uit zie.

Ik plemp ook gewoon mijn auto recht voor het huis van die 2 meisjes hoor, ze wonen schuin tegenover vrienden van mij en ik heb er gewoon schijt aan. Dat 3e meisje waar ik een contact verbod mee heb heb ik ook nog gewoon op Facebook, snapchat, Whatsapp enz. :o

Alleen toen begin van jaar rechtbank zei dat ik er nog wel contact verbod mee had heb ik het contact maar gewoon beperkt tot een minimum. Ze is nu toch 18 dus who gives a fuck, zou haar nu wel doen, toen niet :roflol:

Ze was laatst ook aangerand eerste wat ze zei was dat ze weer naar die teringleijers in Harderwijk moest om verklaring af te leggen :roflol:
Drink je bij dit alles ook een Breezer?
 
Meisjes van 15 jaar zijn kinderen, besef dat nou eens man.

Dat besef had ik toen ook al daarom heb ik haar ook echt meer dan 10x geblokkeerd voor we überhaupt iets kregen. Ik heb me gewoon mee laten slepen in haar ellende en gedreig met suïcide als ik het contact zou verbreken.

Straks deed ze het echt en dan? :dunno:
 
Drink je bij dit alles ook een Breezer?

Ik drink echt nooit, de politie komt bij mij met van alles en nog wat aan zetten maar een blaas apparaat heb ik al 5 jaar niet gezien.

Waarschijnlijk zou ik gewoon stomdronken kunnen rondrijden, maar alcohol is gewoon niet mijn ding. Als ik achterlijk wil doen log ik wel in op dbb :trollface:
 
Precies een aap achter een toetsenbord die alleen maar geleerd heeft 1 tekst te typen :roflol:

JA WE WETEN HET NU WEL AL, WE WETEN ALLES VAN HARMKE EN HAAR LEUGENS JASPER STOMBROEK


Nou echt hè heb soms het idee dat ik naar een aflevering van GTST kijk. Elke keer dezelfde onzin
 
Ik moet morgen pas terug, dan donderdag weer thuis en vrijdag werken.

Inb4 briefje:

Sorry Johan, ik heb gister je shit op geruimd maar aan eind van de dag heb ik zelf 2 pallets laten vallen.
 
Ik drink echt nooit, de politie komt bij mij met van alles en nog wat aan zetten maar een blaas apparaat heb ik al 5 jaar niet gezien.

Waarschijnlijk zou ik gewoon stomdronken kunnen rondrijden, maar alcohol is gewoon niet mijn ding. Als ik achterlijk wil doen log ik wel in op dbb :trollface:
Mietje. Drink maar eens rum of whisky, dan kies je gelijk voor een echte vrouw.
Dronken rondrijden is gewoon aso.
 
Inb4 briefje:

Sorry Johan, ik heb gister je shit op geruimd maar aan eind van de dag heb ik zelf 2 pallets laten vallen.
:roflol: ik heb alles nog netjes aan de kant geduwd en normaal gezien ligt het niet in de weg...
 
Mietje. Drink maar eens rum of whisky, dan kies je gelijk voor een echte vrouw.
Dronken rondrijden is gewoon aso.

De laatste wisky die ik had was door dat wijf opgezopen die ik ontvoerd had terwijl ik een BBQ met vrienden had :sad:
 
:roflol: ik heb alles nog netjes aan de kant geduwd en normaal gezien ligt het niet in de weg...

Ja dat zei zo'n kereltje bij Domino's ook toen die alles onder de deurmat zat te vegen. Dus toen heb ik hem een emmer zand gepakt, dat op de grond gegooid en toen die klaar was met vegen kreeg die mongool de deur niet open omdat de mat zo hoog lag :roflol:

En hij maar denken dat ik niet door had waar die mee bezig was
 
Back
Naar boven