Ironisch genoeg omdat ik te aardig ben.
Lana (eerste politie gezeik) gaf ik gewoon alle shit die ze wilde hebben, toen ik er achter kwam dat ze vreemd ging hebben we daar ruzie over gekregen en toen ik mijn geld terug eiste ging ze naar politie. Nooit heeft politie uitgezocht waarom als ik haar bijvoorbeeld 100 euro gaf omdat ze trui voor mij wilde kopen, ze het acceptabel vond mij een trui van 15 euro te geven en de overige 85 euro te houden. Gewoon zulke dingen..
Vervolgens doet haar beste vriendin aangifte tegen mij wegens ontvoering en dan komt de politie 2 maand later pas aan. Dan blijkt uit mijn telefoon dat ik bij een vriend aan het bbqen was door app/sms gesprekken. Maar vind de politie het niet nodig om haar te vervolgen voor het doen van een valse aangifte, ik heb maandelijks lopen bellen om te vragen hoe het er voor stond met mijn aangifte en toen ik eenmaal wist hoe het juridische systeem werkte en ik een goede advocaat had was alles dat mijn onschuld aan kon tonen met de tijd verdwenen.
Nu weer, moet ik nog 230 euro krijgen van t zusje van een vriend van mij omdat ik zo achterlijk was om haar dat geld te lenen.
Gewoon ik ben gewoon een naïeve mong**l die alleen maar over zich heen heeft laten lopen en daarom in de ellende zit.

ken d'r al bijna 4 jaar, zal vast mee vallen hoe erg ik ben in omgang I suppose.

. Dan zullen we eindelijk de waarheid te weten komen over xyxyxyzyx.