AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #117.701
Waarom heb jij zoveel drama in je leven?

Ironisch genoeg omdat ik te aardig ben.

Lana (eerste politie gezeik) gaf ik gewoon alle shit die ze wilde hebben, toen ik er achter kwam dat ze vreemd ging hebben we daar ruzie over gekregen en toen ik mijn geld terug eiste ging ze naar politie. Nooit heeft politie uitgezocht waarom als ik haar bijvoorbeeld 100 euro gaf omdat ze trui voor mij wilde kopen, ze het acceptabel vond mij een trui van 15 euro te geven en de overige 85 euro te houden. Gewoon zulke dingen..

Vervolgens doet haar beste vriendin aangifte tegen mij wegens ontvoering en dan komt de politie 2 maand later pas aan. Dan blijkt uit mijn telefoon dat ik bij een vriend aan het bbqen was door app/sms gesprekken. Maar vind de politie het niet nodig om haar te vervolgen voor het doen van een valse aangifte, ik heb maandelijks lopen bellen om te vragen hoe het er voor stond met mijn aangifte en toen ik eenmaal wist hoe het juridische systeem werkte en ik een goede advocaat had was alles dat mijn onschuld aan kon tonen met de tijd verdwenen.

Nu weer, moet ik nog 230 euro krijgen van t zusje van een vriend van mij omdat ik zo achterlijk was om haar dat geld te lenen.

Gewoon ik ben gewoon een naïeve mong**l die alleen maar over zich heen heeft laten lopen en daarom in de ellende zit.

• #117.703
Heeft iemand eigenlijk recente foto's van die Harmke? nu ze inmiddels toch 18+ is....:)

• #117.707
Je kan zeggen wat je wilt over xyzyxyzyxyzyx wat je wilt, maar hij heeft wel smaak kwa vrouwen.

• #117.708
f**k, ik ben het voor het eerst helemaal eens met xyzxy :roflol:

Screenshot_20180529-223758.png

Screenshot_20180529-223624.png

:dunno: ken d'r al bijna 4 jaar, zal vast mee vallen hoe erg ik ben in omgang I suppose.

Gewoon ze leest dat krantenbericht, vraagt of dat over mij gaat en zegt vervolgens lachend: oh je verkracht mij zeker als ik 18 ben :roflol:

Ze is bijna 19 inmiddels, heb d'r nog steeds niet verkracht, nog steeds niet bedreigd, nog steeds niet gestalkt en gvd nog steeds niet mijn 230 euro terug :fuu:

• #117.709
Je kan zeggen wat je wilt over xyzyxyzyxyzyx wat je wilt, maar hij heeft wel smaak kwa vrouwen.
Op vlak van karakter/persoonlijkheid toch duidelijk niet... uiterlijk valt wel mee i guess, ik heb niet erg veel vertrouwen in die instagramfilters en dergelijke.
Wat ik mij afvraag is, zou de politie nog lezen wat Jasper hier post? Of is de politie in NL even onbekwaam/onderbemand als in den Belgique?

• #117.710
Op vlak van karakter/persoonlijkheid toch duidelijk niet... uiterlijk valt wel mee i guess, ik heb niet erg veel vertrouwen in die instagramfilters en dergelijke.
Wat ik mij afvraag is, zou de politie nog lezen wat Jasper hier post? Of is de politie in NL even onbekwaam/onderbemand als in den Belgique?

Oh denk dat ze dat wel doen ja :roflol:

Screenshot_20180529-225254.png

Ja ik ben echt gewoon te beta dat ik niet eens even mijn geld terug vraag, of nouja, wel vraag maar niet zorg dat ik het gewoon terug krijg :o

Haar broer zei al wat voor achterlijke mong**l ben je ook dat je haar 230 euro leent :roflol:

Gelukkig kan je voor het zijn van een mong**l niet veroordeeld worden anders had ik de doodstraf gekregen.

• #117.711
Screenshot_20180529-223758.png

Screenshot_20180529-223624.png

:dunno: ken d'r al bijna 4 jaar, zal vast mee vallen hoe erg ik ben in omgang I suppose.

Gewoon ze leest dat krantenbericht, vraagt of dat over mij gaat en zegt vervolgens lachend: oh je verkracht mij zeker als ik 18 ben :roflol:

Ze is bijna 19 inmiddels, heb d'r nog steeds niet verkracht, nog steeds niet bedreigd, nog steeds niet gestalkt en gvd nog steeds niet mijn 230 euro terug :fuu:
bert_eyes.gif

• #117.712
We want more, we want more....

• #117.715
Heb je in het dossier geen aangifte van beide dames over wat er volgens hen is voorgevallen, en de verklaring van de moeder(s)? Gewoon om het topic vanuit een ander perspectief te benaderen. De twee dames hebben ook lopen verklaren dat er meer slachtoffers moeten zijn geweest, onder hun vriendinnen bijvoorbeeld. Heb je daar niet iets van?

• #117.718
Heb je in het dossier geen aangifte van beide dames over wat er volgens hen is voorgevallen, en de verklaring van de moeder(s)? Gewoon om het topic vanuit een ander perspectief te benaderen.
Pfft ik hoop gewoon dat op een dag Harmke hier een account aanmaakt en het hek van de dam gaat. On Topic: Dat zou mijn dag goed maken.

• #117.719
Misschien moet iemand haar maar eens anoniem contacteren en zeggen dat ze hier ee naccount moet aanmaken :trollface:. Dan zullen we eindelijk de waarheid te weten komen over xyxyxyzyx.
Maar misschien is het beter als we de waarheid maar niet weten...

• #117.720
@Derksen hier het dossier

Screenshot_20180529-231649.png

Screenshot_20180529-231428.png

"Op een gegeven moment durfde ik niet meer direct te antwoorden"

"Heb ik zijn nummer geblokkeerd"

35000 berichten over periode van 2,5 maand.

Please voel je vrij om aan Kevin Dijkstra te vragen wat de f**k ik tegen haar gezegd heb voor ze mij blokkeerde.

Dit staat niet in het dossier maar het was gewoon echt 2 uur een discussie over dat ik altijd tijd voor haar vrij moest maken en als ik keer vroeg of ze even tijd had ze niet wilt komen opdagen.

Vervolgens heb ik tegen haar gezegd dat ze me moest blokkeren en opfl*kkeren met die emotionele chantage waarna zij continue zat te janken dat blokkeren kinderachtig was.

En op een gegeven moment heb ik gezegd dat ze volgende keer maar zelfmoord moest gaan plegen in plaats van mij emotioneel te chanteren waarna ze me ook blokkeerde.

En vervolgens begint ze weer haar buurjongen tegen mij op te stoken terwijl ik haar al 2x geblokkeerd had omdat ik dat gezeik niet wilde.

En dan komt fucking die wijkagent Gea hier tof doen dat ik mijn wachtwoord moet geven als ik niks te verbergen heb.

Nee ik heb helemaal geen f**k te verbergen en degene die Kevin Dijkstra belt of die de gespreksgeschiedenis kan krijgen krijgt van mij een ondertekende toestemmingsverklaring het dossier en de gespreksgeschiedenis op te halen.

En helaas voor haar is dat wat zij in haar aangifte zegt niet waar want er staan genoeg foto's van haar in ondergoed en zulk soort dingen in die fucking gespreksgeschiedenis :roflol:

Terug
Naar boven