Ik had de hoop dat jij dat misschien wel zou doen maar die is net al de grond in getrapt helaas

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De dames waren toen dit speelde toch aanvankelijk 14 & 15, en jij 25? Dan zal H. toen wel 14 geweest zijn want die is nu 18? Dat maakt jou nu 28?
Lukt wel goed hé?Zelfs mijn advocaat zegt dat en die heeft toch vrij veel mee gemaakt
Moest van hem hier ook mijn bek dicht houden over die zaken

De dames waren toen dit speelde toch aanvankelijk 14 & 15, en jij 25? Dan zal H. toen wel 14 geweest zijn want die is nu 18? Dat maakt jou nu 28?

Ik denk dat er best wel meer volwassen mannen zijn die een avontuurtje willen beleven met jongedames. Het doen is echter een tweede. De vragen die J. zich moet stellen is of hij dat kan laten, waarom die drang kennelijk zo groot is en of hij er moeite mee heeft om deze verlangens te erkennen voor zichzelf. Zou een hoop kunnen schelen, om te beginnen zijn leven in betere banen te kunnen begeleiden.
heb maar paar weken gewacht om zeker te weten dat ze niet labiel was
Ik ben zo in voor deze, een autism meeting lijkt me top!Zo en nu ga ik niet meer in op berichten met betrekking tot mevrouw L.
Ik laat wel weten wanneer origineel op zitting moet verschijnen, kunnen we een dbb meet houden, ik neem popcorn mee.

Pot verwijt de ketel dat die zwart ziet, jij zit hier ook constant op jasper niveau aandacht te schooien.

Wat vind jij hier nou van als expert op het gebied van labiele kinderen?
Ik denk dat ik een tip voor je heb, alles wat je bedenkt doe daar het tegenovergestelde van, waarschijnlijk werkt dat beter dan dit.Ik heb harmke noch dat andere meisje voor seks gebruikt.
Die andere wilde eerst zelfs dat daar bleef slapen gelijk eerste avondheb maar paar weken gewacht om zeker te weten dat ze niet labiel was
Helaas verkeerd ingeschat
Je kan in dat "raadsel" zien of het om ik in de zin van je wijst naar je zelf gaat aan de hand van hoodsletters.
In principe is het dus ook 'ik word' of 'Ik wordt'
En zolang mijn zinsopbouw beter is als het gemiddelde politie dossier vind ik het goed genoeg![]()

Weet je niet hoeveel trainingsuren je daarvoor in de plaats had kunnen besteden in de gym waarin je flinke gains had kunnen maken? Ik had het wel geweten.