MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #117.745
Ik denk dat er best wel meer volwassen mannen zijn die een avontuurtje willen beleven met jongedames. Het doen is echter een tweede. De vragen die J. zich moet stellen is of hij dat kan laten, waarom die drang kennelijk zo groot is en of hij er moeite mee heeft om deze verlangens te erkennen voor zichzelf. Zou een hoop kunnen schelen, om te beginnen zijn leven in betere banen te kunnen begeleiden.

• #117.746
De dames waren toen dit speelde toch aanvankelijk 14 & 15, en jij 25? Dan zal H. toen wel 14 geweest zijn want die is nu 18? Dat maakt jou nu 28?

Nee maar als ze een paar maanden ouder was geweest was het goed geweest en een vriend van me is 28 en heeft een vriendin van 15 en de buurman is 56 en heeft drie kleuters vastgeketend in zn kelder dus it’s all good

• #117.747
De dames waren toen dit speelde toch aanvankelijk 14 & 15, en jij 25? Dan zal H. toen wel 14 geweest zijn want die is nu 18? Dat maakt jou nu 28?

Harmke was net 15 toen haar voor t eerst alleen mee had, omdat ze zat te janken dat dr ouders niks voor d'r verjaardag gedaan hadden. :roflol:

• #117.748
Ik denk dat er best wel meer volwassen mannen zijn die een avontuurtje willen beleven met jongedames. Het doen is echter een tweede. De vragen die J. zich moet stellen is of hij dat kan laten, waarom die drang kennelijk zo groot is en of hij er moeite mee heeft om deze verlangens te erkennen voor zichzelf. Zou een hoop kunnen schelen, om te beginnen zijn leven in betere banen te kunnen begeleiden.

Ik heb harmke noch dat andere meisje voor seks gebruikt.

Die andere wilde eerst zelfs dat daar bleef slapen gelijk eerste avond :roflol: heb maar paar weken gewacht om zeker te weten dat ze niet labiel was

Helaas verkeerd ingeschat

• #117.750
Zo en nu ga ik niet meer in op berichten met betrekking tot mevrouw L.

Ik laat wel weten wanneer origineel op zitting moet verschijnen, kunnen we een dbb meet houden, ik neem popcorn mee.
Ik ben zo in voor deze, een autism meeting lijkt me top!:D
Waarom heb jij zoveel drama in je leven?
Pot verwijt de ketel dat die zwart ziet, jij zit hier ook constant op jasper niveau aandacht te schooien.:rolleyes:
Wat vind jij hier nou van als expert op het gebied van labiele kinderen?
Ik heb harmke noch dat andere meisje voor seks gebruikt.

Die andere wilde eerst zelfs dat daar bleef slapen gelijk eerste avond :roflol: heb maar paar weken gewacht om zeker te weten dat ze niet labiel was

Helaas verkeerd ingeschat
Ik denk dat ik een tip voor je heb, alles wat je bedenkt doe daar het tegenovergestelde van, waarschijnlijk werkt dat beter dan dit.

• #117.751
Je kan in dat "raadsel" zien of het om ik in de zin van je wijst naar je zelf gaat aan de hand van hoodsletters.

In principe is het dus ook 'ik word' of 'Ik wordt'

En zolang mijn zinsopbouw beter is als het gemiddelde politie dossier vind ik het goed genoeg :o

Beter dan, niet als... Bij een vergelijking met een verschil is het altijd DAN.

Blijkbaar heb jij er net zo veel verstand van ALS onze vrienden van justitie

-------------------------------------------------------------------------
Wat is juist: ik word of ik wordt, en word ik of wordt ik?

Ik word en word ik zijn allebei zonder t.

De ik-vorm van een werkwoord krijgt geen uitgang -t. Dat is een vaste regel die op álle werkwoorden van toepassing is. De volgorde van onderwerp en persoonsvorm maakt bij de ik-vorm niet uit. Net zoals het ik neem en neem ik is, en ik loop en loop ik, is het ik word en word ik, ik vind en vind ik, en ik houd en houd ik. Er wordt bij de ik-vorm (ook wel 'de eerste persoon' genoemd) dus nooit een -t aan de stam toegevoegd.
--------------------------------------------------------------------------------
bron: Genootschap Onze Taal

Laatst bewerkt:
  • #117.752
Nou ik ben weer helemaal bij gelezen :roflol:

• #117.754
  • #117.756
:eek:

• #117.757
Maar goed dat we hier geen First Amendment Rights hebben met het recht op een MP5 o.i.d.

• #117.758
Nu wel eindelijk een gezicht bij izzy.

Maar dit houden we niet vol tot vrijdag.
leave something in the tank guys.

• #117.759
Dit is een hele oude foto, hij is inmiddels al heel wat vials verder, dus zijn fysiek ook.. Oh wacht :windup:

Terug
Naar boven