MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (8 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Lengte
1m78
ik laat jullie heel even alleen en jullie laten xyzxzyyxyx full retard gaan ik ben teleurgesteld in jullie

• Like
Waarderingen: mat

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
+10 jaar member
Lid geworden
28 mrt 2011
Kan iemand even een samenvatting voor me noteren van de afgelopen 20 pagina's?

- Xyziziyz hangt met meisjes van 13/14.
- Xyziziyz doet dit allemaal omdat hij zo aardig is voor anderen, niet omdat hij dit wil.
- Xyziziyz gaat mensen aanklagen ofzoiets, spreekt dreigende taal.
- Omdat Xyziziyz een strafpunt heeft gekregen hiervoor rapporteert hij nu steeds mensen die volgens hem ook foute dingen zeggen.
- Xyziziyz gooit tussendoor nog gesprekken met naam en toenaam van meisje op forum.
- Politie en justitie zijn teringlijers want Xyziziyz doet helemaal niks verkeerd.

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
+10 jaar member
Lid geworden
28 mrt 2011
Waarom hebben we eigenlijk nog geen 'het grote avonturen van xyzxzyyxyx topic'?

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Leuk yasmine, maar hier komen we niet voor.
"wat maakt vandaag jouw dag goed". Nou dat mijn cut goed gaat en de training zeer goed ging, dat maakt mijn dag goed. Dat jij daar niet voor komt kan me geen reet schelen.

• Like
Waarderingen: Bubs

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Kan iemand even een samenvatting voor me noteren van de afgelopen 20 pagina's?
Nou, er was eens een meneer, ik noem hem even een donkere meneer.
Het zit namelijk zo: Deze meneer kwam op de dag van de arbeid binnen vallen bij meerdere instanties waar op dat moment niet gewerkt werd, maar dat terzijde was deze meneer op zoek naar een baan. Uiteraard heeft hij geen werk gekregen daar het een donkere meneer betrof die toch al gediscrimineerd werd en zodoende uitweek naar de dag van de arbeid waar op dat moment zijn sollicitatiegesprek moest plaatsvinden maar vervolgens kwam er een nichterig type in een strak broekje de vergaderzaal binnen waar ook een zekere ex voetballer dan wel coach genaamd van gaal aanwezig was die op dat moment een rode kaart aan het schrijven was voor een zekere ajaxcied genaamd mesdagh alahi oid en vervolgens kwam die homofiel met zijn strakke broekie aan de vergaaierzaal in waar hij tot slot zijn broekje naar beneden trok en vervolgens stilletjes in het oor van zijn buurjongen fluisterde mmmm hoofdrolspelers in dit verhaal zijn: @GeenEiwittenVoorJe18Bent @Galen o nee die deelt enkel een gelijknamige achternaam en dan ook nog een ander zeker personage die het broekje uitdeed en een dikke reet bezit

Hopende u met dit schrijven voldoende geïnformeerd te hebben in de door u opgevraagde informatie.

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Nou, er was eens een meneer, ik noem hem even een donkere meneer.
Het zit namelijk zo: Deze meneer kwam op de dag van de arbeid binnen vallen bij meerdere instanties waar op dat moment niet gewerkt werd, maar dat terzijde was deze meneer op zoek naar een baan. Uiteraard heeft hij geen werk gekregen daar het een donkere meneer betrof die toch al gediscrimineerd werd en zodoende uitweek naar de dag van de arbeid waar op dat moment zijn sollicitatiegesprek moest plaatsvinden maar vervolgens kwam er een nichterig type in een strak broekje de vergaderzaal binnen waar ook een zekere ex voetballer dan wel coach genaamd van gaal aanwezig was die op dat moment een rode kaart aan het schrijven was voor een zekere ajaxcied genaamd mesdagh alahi oid en vervolgens kwam die homofiel met zijn strakke broekie aan de vergaaierzaal in waar hij tot slot zijn broekje naar beneden trok en vervolgens stilletjes in het oor van zijn buurjongen fluisterde mmmm hoofdrolspelers in dit verhaal zijn: @GeenEiwittenVoorJe18Bent @Galen o nee die deelt enkel een gelijknamige achternaam en dan ook nog een ander zeker personage die het broekje uitdeed en een dikke reet bezit

Hopende u met dit schrijven voldoende geïnformeerd te hebben in de door u opgevraagde informatie.
:roflol::roflol::roflol:

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
"wat maakt vandaag jouw dag goed". Nou dat mijn cut goed gaat en de training zeer goed ging, dat maakt mijn dag goed. Dat jij daar niet voor komt kan me geen reet schelen.
Volgens mij is het yasmine die nu aan het posten is.

Naar boven