XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vanavond = voetbal op tv = gym is leeg ( i hope ).

lekker trainen in alle rust!

Baraca - Real vanavond :D

Lekker rustig trouwens nu RB een ban heeft :p

Net ****ing veel hapjes etc gegeten -> Nu lekker fartbui oh jwl :D

100 gr brinta, 120gr tonijn, 500 ml melk wegwerken. en strx 500gr kwark..:p

laatste doelpunt van messi was zo ziek:heart:

Laatst bewerkt:
RB heeft een ban te pakken? Wat heeft hem uiteindelijk over de grens getrokken? :D

Ehrm...je ziet zulke stats en je denkt gelijk dat ik alleen maar bench? Ik heb laatst een dusdanig heftige spierscheuring opgelopen in mn hamstring dat ik vreesde dat ie finaal doorgescheurd was. Zie mijn post over zweepslag hier (incl. foto: http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/hamstring-zweepslag-finaal-doorgescheurd-274260/ ) Dit was overigens de derde blessure op rij die me tegenhoudt om te DLen en te squatten. Eerst mn enkel tijdens snowboarden, vervolgens mn rug omdat ik eigenwijs was en toch ging squatten en nu mn mother****ing hamstring. Dus nee Tymen, ik bench niet alleen maar. Ik heb gewoon even niet zo´n lucky streak de laatste tijd :P

Ehrm...je ziet zulke stats en je denkt gelijk dat ik alleen maar bench? Ik heb laatst een dusdanig heftige spierscheuring opgelopen in mn hamstring dat ik vreesde dat ie finaal doorgescheurd was. Zie mijn post over zweepslag hier (incl. foto: http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/hamstring-zweepslag-finaal-doorgescheurd-274260/ ) Dit was overigens de derde blessure op rij die me tegenhoudt om te DLen en te squatten. Eerst mn enkel tijdens snowboarden, vervolgens mn rug omdat ik eigenwijs was en toch ging squatten en nu mn mother****ing hamstring. Dus nee Tymen, ik bench niet alleen maar. Ik heb gewoon even niet zo´n lucky streak de laatste tijd :P

aahhhh... maar is toch niks vreemds aan als je alleen maar zou benchen. er zijn genoeg mensen die bench ambities hebben (wedstrijd benchen)

maar anyway, sux big time brah! beterschap!

Terug
Naar boven