Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

opt*fen nou :mad:

OT: Herkansing van een kerntaak van een examen was onvoldoende, verslag opnieuw ingeleverd: Voldoende :)

shit man die bobbin moet echt een ****ing ban krijgen... die gozer is zo bloed irritant.

Wordt jij jezelf nooit eens zat? Kun je niet gewoon opbokken?
+1
Idd breng wat meer tijd door met je chick en trainingen en vrienden (als je die tenminste hebt :fa: ) , waar haal jij trouwens al die tijd vandaan (@Bobbin) ?
Ik kan hier met moeite uur op pc zitten en kijk dan eens in dit topic.
En als ik jou naam zie staan staat er altijd u mad brah, jelly , :heart:

u mad brah ?

OT : I love my car ! dit maaakte mijn week/maand goed :p

Volgens mij bestaat Paris niet eens maargoed . :)

shit man die bobbin moet echt een ****ing ban krijgen... die gozer is zo bloed irritant.

:roflol:

Je hebt gelijk. Ik had ook "ik vind" moeten gebruiken.

Wordt jij jezelf nooit eens zat? Kun je niet gewoon opbokken?

Nee waarom zou ik zat vanmezelf worden:)

+1
Idd breng wat meer tijd door met je chick en trainingen en vrienden (als je die tenminste hebt :fa: ) , waar haal jij trouwens al die tijd vandaan (@Bobbin) ?
Ik kan hier met moeite uur op pc zitten en kijk dan eens in dit topic.
En als ik jou naam zie staan staat er altijd u mad brah, jelly , :heart:

u mad brah ?

OT : I love my car ! dit maaakte mijn week/maand goed :p

Al die tijd? :roflol: ik post nu iets van 5 posts per dag :roflol: dat is binnen 10 minuten gedaan:).

En meer tijd met vrienden is niet nodig die zien mij meer als zat. En mijn chick zie ik al zovaak als mogelijk is:D

+1, ik ben nog niet heel lang lid hier, maar die bobbin zegt nooit wat nuttigs aleen maar paris paris paris

Ik heb genoeg nuttige dingen gezegt en genoeg nuttige dingen geleerd over krachtsport. Ik zit hier nu alleen nog voor de lol en zo af en toe plaats ik eens wat buiiten humor en geouwehoer/ allerlei.

Volgens mij bestaat Paris niet eens maargoed . :)

:trollface:

vandaag met JustBart getrained. gelukkig ging zijn vriendin mee. erg leuk ding :D om lekker wijf niet in de mond te nemen....

ik heb pics, iemand pics kopen?

:eyebrow:

vandaag met JustBart getrained. gelukkig ging zijn vriendin mee. erg leuk ding :D om lekker wijf niet in de mond te nemen....

ik heb pics, iemand pics kopen?

:eyebrow:

Dus dat was jij aan het doen toen je bij de cardio stond te lanterflanteren

volgende keer een barbell in zijn ass rammen justbart

Terug
Naar boven