MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bak patat + berehap. :D

aahhhh... maar is toch niks vreemds aan als je alleen maar zou benchen. er zijn genoeg mensen die bench ambities hebben (wedstrijd benchen)

maar anyway, sux big time brah! beterschap!

Ehr daar had ik eigenlijk niet eens bij stil gestaan. Das ook waar ja :) Maar nee, ik DL en squat normaliter dus wel. Ik heb alleen ****ing pech (en...nou ja, stom eigenwijs geweest ook natuurlijk) de laatste tijd. Baal er ook echt flink van want die scheve stats irriteren me :P Bedankt voor de welwensen :)

wie is rb?
ot:nieuwe klok heeft mijn dag weer goed gemaakt

wie is rb?
ot:nieuwe klok heeft mijn dag weer goed gemaakt

zon vage attention geyle ecto/rukker.

Russian Bear

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

dat mijn kapster geslaagd is voor der examen waar ik model moest zitten

als cadeau ga ik der helemaal kapodt nken :)[\spoiler]

Hahahaha

Russian Bear

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

leuke spoiler.
mag ik ook????

Vakantieeeeee:D

Russian Bear

Kga het tegen je vriendin zeggen!

zit vanaf vandaag een jaar op dbb. leuk toch?

toch?:mad:

Morgen nog dagje college und dan vakantie. ;d

lekker een keertje onweer :)

:D Eindelijk de piercings durven zetten die ik al zolang wilde!

sshhhhtttt... btw, maar goed dat ik zon kapperschort om kreeg anders had iedereen mn boner gezien... alleen maar lekker wijfen daar :o

Lucky bastard, ik zit ook model bij een kapster omdat ik het idee het dat er alleen maar lekkere meiden die opleiding deden.

De enige 2 kapsters die mij hebben geknipt is een dik wijf en een meid met een neus groter dan de mijne, en dat zegt wat.:D

3879%252520-%252520animated_gif%252520chuck_norris%252520dodgeball%252520thumbs_up.gif

Terug
Naar boven