AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #118.283
Vandaag ontdekt dat mijn schijven van 10 kilo geen 10 kilo wegen maar 15. WHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHOEEEEEEEEEEEE!
Dus vandaag dacht ik een powerclean gedaan te hebben van 85 kilo maar dat was dus 95 . Dat is 5 a 10 kilo boven een lifetime best, en dit tijdens een cut, terwijk ik het nog maar twee trainingen heb hernomen.

• #118.284
  • #118.285
Het is beter dan het gifje van Arminius ja, dat klopt.

Ik weet het ook niet precies, ik kom er nu ook achter dat het met mijn iMac werkt, ook daar kan ik zien wat ik met mijn iPhone op internet heb open staan, andersom niet.

• #118.286
Dolfijntjes gezien :o
Was echt dol fijn.

Oke i'll leave now.

• #118.288
Het is beter dan het gifje van Arminius ja, dat klopt.

Ik weet het ook niet precies, ik kom er nu ook achter dat het met mijn iMac werkt, ook daar kan ik zien wat ik met mijn iPhone op internet heb open staan, andersom niet.
Bedoel je gewoon de geschiedenis van je browser? Wordt bij mij ook zichtbaar over alle aparaten waar ik ingelogd ben met mn gmail account.

Heeft ze iets gedaan met haar nieuwe inzicht in je seksuele interesses?

• #118.289
Je ziet de browsegeschiedenis omdat je wss staat ingelogd op hetzelfde apple account

• #118.290
De browser geschiedenis weet ik niet, maar op het moment dat ik safari open op mijn iPhone licht het safari icoontje op op mijn iPad en open je die, die kom je op de pagina uit die op de iPhone voorstaat.

• #118.291
De browser geschiedenis weet ik niet, maar op het moment dat ik safari open op mijn iPhone licht het safari icoontje op op mijn iPad en open je die, die kom je op de pagina uit die op de iPhone voorstaat.
Gewoon de DBB app gebruiken. Dan heb je dat zeker niet.

Kun je gewoon stiekem de foto’s van xzsissyx blijven bekijken.

• #118.292
Automaat leeg laten lopen, nieuw filter er in gedouwd en opnieuw gevuld.

En de wielen draaien weer. Stuurhuis ook 2e hands gevonden dus als het even mee zit heb ik gewoon voor 200 euro de auto gemaakt terwijl ik uit ging van 2000 euro.

Zat wel wat metaalslijpsel in de olie pan dus mogelijk dat de koppelomvormer toch kapot is maar de automaat zelf is gewoon goed :cool:

• #118.293
xyz's wilde beamer avonturen vind ik toch echt een downgrade van waar je groot mee geworden bent :(

• #118.295
Hnnnnnnnnnnng nostalgia

• #118.300
Was zo stoned dat naar buiten stapte, zag dat het donker was en met mijn hand over de muur aan t wrijven was om t licht knopje te zoeken waarna ik me afvroeg waar de f**k ik mee bezig was..

Snel weer naar binnen gerend om mijn dbb broeders op de hoogte te stellen.

Gvd :roflol:

Terug
Naar boven