Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vanmiddag zat ik ff te schijten en dbb door te bladeren, ik stap weer de woonkamer in, zegt mijn vrouw: “weet je dat ik op de iPad kan zijn wat jij op je iPhone bekijkt?”. Laat ze deze post zien.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/grote-geile-hanencock.415614/page-2#post-10006418
Beter dan de gifjes. Kan je uitleggen hoe dat dan werkt met iPhone/iPad? Ik vraag dit puur uit interesse.

Bedoel je gewoon de geschiedenis van je browser? Wordt bij mij ook zichtbaar over alle aparaten waar ik ingelogd ben met mn gmail account.Het is beter dan het gifje van Arminius ja, dat klopt.
Ik weet het ook niet precies, ik kom er nu ook achter dat het met mijn iMac werkt, ook daar kan ik zien wat ik met mijn iPhone op internet heb open staan, andersom niet.
Gewoon de DBB app gebruiken. Dan heb je dat zeker niet.De browser geschiedenis weet ik niet, maar op het moment dat ik safari open op mijn iPhone licht het safari icoontje op op mijn iPad en open je die, die kom je op de pagina uit die op de iPhone voorstaat.

xyz's wilde beamer avonturen vind ik toch echt een downgrade van waar je groot mee geworden bent![]()

De browser geschiedenis weet ik niet, maar op het moment dat ik safari open op mijn iPhone licht het safari icoontje op op mijn iPad en open je die, die kom je op de pagina uit die op de iPhone voorstaat.

Dolfijntjes gezien
Was echt dol fijn.
Oke i'll leave now.
De browser geschiedenis weet ik niet, maar op het moment dat ik safari open op mijn iPhone licht het safari icoontje op op mijn iPad en open je die, die kom je op de pagina uit die op de iPhone voorstaat.