XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #118.262
Na een hele tijd (~6mnd) met rugpijntjes te hebben gesukkeld, sinds een week of 10 weer pijnvrij kunnen squatten en deadliften. Vandaag werd de consistentie en het doorzettingsvermogen beloond. Inmiddels weer terug op oude krachtniveau:).

• #118.264
Zon 'vriend' zou helpen met de auto, dus had 20 euro op tafel gelegd om eten te bestellen.

Is opeens die 20 euro weg terwijl hij en zijn vriendin geen geld hadden en ik nog bij mezelf dacht misschien moet ik het daar niet laten liggen.

Heb ze 10 seconde gegeven t huis uit te zijn voor ik ze zou gaan helpen.

Krijg ik opeens smsje dat het in de wc op het kastje ligt.

Dus ik zeg zo: oh had je t daar neer gelegd om te kijken of ik zou merken dat het weg was?

Geen reactie :roflol:

• #118.267
En zo'n gebeurtenis maakt jouw dag goed? eerder sneu dat die lui dat doen.

• #118.268
En zo'n gebeurtenis maakt jouw dag goed? eerder sneu dat die lui dat doen.

Ja het maakt mijn dag goed omdat ik gewoon al dacht van joh misschien moet ik het daar niet neer leggen.

Vervolgens dacht ik ah ja zonde van die 20 euro maar ik zou t in principe toch uitgeven aan pizza omdat hij geholpen had.

Alleen omdat ze het hier hadden verstopt en zo dom waren dat te zeggen heb ik mijn 20 euro weer.

Dus ik heb in principe 20 euro bespaard nu?:dunno:

En ik weet nu 100% zeker dat hij ook die 5 euro uit auto gejat had dus ja mijn dag is wel goed ja.

Rest met de auto kan ik toch in m'n eentje.. alleen beetje jammer dat de koppelomvormer 90% zeker kapot is aan de olie te zien :sad:

• #118.269
Fijne vriend is dat zeg.

• #118.272
Jou verleden liegt er ook niet om :trollface:.

Die wijven liegen wel? :dunno:

Toen ik die aangifte van Harmke binnen kreeg dat ik haar beledigd had was het eerste waar ik naar keek of ze gevraagd had om een schade vergoeding.

En ja dat was dus het geval :roflol:

Ik moet gewoon minder met paupervolk omgaan, nooit heeft iemand die geen onderdeel uitmaakte van een armoedezalige familie aangifte tegen mij gedaan :roflol:

• #118.273
Ik vraag me echt af in wat voor omgeving jij rondhangt. Erg hoog pauper gehalte...

Je zou zo een eigen aflevering in de serie ‘probleemwijken’ kunnen krijgen. Of wellicht die makers van New Kids vragen een film over je leven te maken.

• #118.275
Ik vraag me echt af in wat voor omgeving jij rondhangt. Erg hoog pauper gehalte...

Je zou zo een eigen aflevering in de serie ‘probleemwijken’ kunnen krijgen. Of wellicht die makers van New Kids vragen een film over je leven te maken.

watkinderachtiggodverdomme.jpg

• #118.276

Het is ook geen volk wat hier uit woonwijk komt :o

• #118.279
Ik moet wel zeggen dat het best "toevallig" is dat jou dit soort dingen dagelijks overkomen en ik zelf zoiets zelden meemaak.

overigens Word je ook besmet waarmee je omgaat en soort zoekt soort. Toch denk ik ergens in mn achterhoofd dat jij best wel over een goed intellect beschikt maar je jezelf gewoon tekort doet door je verstand in je kontgat te stoppen..

• #118.280

En een paar jaar geleden zat ie hier nog hooghartig te verkondigen dat alle mensen in rijtjeshuizen pauper waren :roflol:

Terug
Naar boven