Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Even naar Duitsland gereden, doorgetrokken naar 230 op teller. Beetje met horten en stoten dat die in de overdrive schoot maar hij schoot er ieder geval wel in.

Vervolgens begon de temperatuurmeter ook iets meer naar rechts te gaan dus denk ook maar even een aluminium radiator bestellen met meer koelvermogen :o
Radiateuren worden al heel wat decennia van aluminium gemaakt.
 
Jouw coördinatie kan wel een upgrade gebruiken geloof ik hè?! :roflol:
Of gewoon beter opletten... maar soms is het gewoon te druk in mijn hoofd :o

Trouwens Sanca Saxon I shit you not maar hier in de straat is iemand van trap af geflikkerd, heeft zijn nek gebroken en is overleden.

Dus beter pas je wel op :roflol:

Please don't...

Voet van me omgeklonken maar de pijn was meteen weg, een trainingsmaat van met had in de week minder geluk bij het omklinken van zijn voet (niet geschikt voor gevoelige lezertjes)
received_2054977084776510.jpeg


received_2055208081420077.jpeg
 
Of gewoon beter opletten... maar soms is het gewoon te druk in mijn hoofd :o



Please don't...

Voet van me omgeklonken maar de pijn was meteen weg, een trainingsmaat van met had in de week minder geluk bij het omklinken van zijn voet (niet geschikt voor gevoelige lezertjes)

Bekijk bijlage 432019

Ja niet om je gek te maken hoor maar je kan srs beter uitkijken daarmee, ongeluk zit in een klein hoekje en een trap heeft veel hoeken :roflol:
 
Ja niet om je gek te maken hoor maar je kan srs beter uitkijken daarmee, ongeluk zit in een klein hoekje en een trap heeft veel hoeken :roflol:
Je kan zelfs verdrinken in een plas.
 
Je kan zelfs verdrinken in een plas.

Je doet toch ook je gordel om, niet om te gaan botsen maar zodat als het een keer gebeurd het minder pijn doet :p

Pas nou maar gewoon op, noemen ze mij ziekelijk eigenwijs :roflol: :trollface:
 
Is (in Nederland) dan toch een 5 deurs automaat, maar best een leuke wagen.
auto's zijn zonde van het geld. Ik rijd uitsluitend goedkope automobielen
 
Is (in Nederland) dan toch een 5 deurs automaat, maar best een leuke wagen.

Weet 99% zeker dat het handgeschakeld is want ik hield hem bij met een 140 pk diesel polo :roflol:

Hij lijkt hier op maar de huidige en vorige generatie zijn niet echt te onderscheiden

dsc_5555.jpg
 
3500 maar wordt doorgaans zo'n 3800-4000. Niet extreem veel maar in het weekend wanneer ik vrij ben heb ik wat minder tijd + honger om te eten.

Lekker zeg die kcals :D
Dan kan je je chocomelletjes wel permiteren.
 
Back
Naar boven