AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • auto's zijn zonde van het geld. Ik rijd uitsluitend goedkope automobielen

    Uiteindelijk heb je daar wel gelijk in, een tweede hands Dacia is de goedkoopste keuze, maar dat geldt voor zo goed als alle luxe artikelen.
     
    Volledig aluminium dan ??? de zijkanten van de e46 zijn gewoon van plastic dacht ik?
    Die zijn voor distributie naar de kanalen waar de lamellen op zitten. Hebben geen koelfunctie.
     
    Die zijn voor distributie naar de kanalen waar de lamellen op zitten. Hebben geen koelfunctie.

    Oh, ja ik wilde zoiets halen

    MMRAD-E46-323A_1.png
     
    Ja, ik heb een zwak voor mannen die op adolescente vrouwen vallen. #iconfess
     
    Uiteindelijk heb je daar wel gelijk in, een tweede hands Dacia is de goedkoopste keuze, maar dat geldt voor zo goed als alle luxe artikelen.
    Mmmmm met horloges heb ik minder moeite
     
    :roflol: vraagt die politie agente in opleiding of ik peuken voor d'r kon halen.

    Dus ik vraag zo: waarom je bent al 18?

    Zij: ik heb huisarrest.

    Heb d'r opgebeld om haar uit te lachen :roflol:
     
    vraagt die politie agente in opleiding
    Is er sprake van corruptie indien een agente in opleiding omgaat met een veroordeelde zedendelinquent welke bovendien nog verdachte is in een of meerdere lopende zaken? Of zou dit vallen onder het kopje integriteitsschendingen en zich onvoldoende houden aan de beroepscode?
     
    Back
    Naar boven