- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xyzyx prepare for this weekend! Nu moet je alles uit de kast halen om dit te overtreffen. Popo, jilla, -12 chicks, getjoende BMW’s, tosti’s zijn nu niet genoeg![]()

Hij is zo'n linkse bal dus die zal nu wel
in een hoekje zitten huilen
om die onbeschofte taal van al die
tokkies hier

Better make it good! Kijk nu al uit naar het weekend. De communistische wielrenner kan nog reageren waardoor de uitdaging nog groter kan worden![]()

, ik ga weer braaf leren voor m'n tentamens in de hoop iets van m'n leven te maken in plaats van het hier vergooien op een bodybuild forumWaarom kunnen we elkaar niet iets meer respecteren in in plaats van uitmaken voor 'teringlelijk' en dat soort herzenloze uitspraken.
On topic:
Vandaag lekker getraind en 10x200 kg Rack Pulls (PR) gehaald, en dat in de cut.![]()
Ik ben ook lelijk, maar dat hoeft niemand nog eens expliciet te benadrukken. Daar wordt ik echt niet nog lelijker van, en ook niet knapper helaas.
Ik ben ook lelijk, maar dat hoeft niemand nog eens expliciet te benadrukken. Daar wordt ik echt niet nog lelijker van, en ook niet knapper helaas.

Ja het maakt mij niet uit wat lelijke mensen van mij vinden.
Gewoon als een mong**l jou een mong**l noemt dan lach je er toch ook om?![]()
Als het jou al niet uitmaakt waarom zou de politie het dan wat uitmaken wat jij roept.Ja het maakt mij niet uit wat lelijke mensen van mij vinden.

Als je een lelijke mong**l bent heb je dubbel pech.

Als het jou al niet uitmaakt waarom zou de politie het dan wat uitmaken wat jij roept.![]()

Ik wel. Maar stel, je bent echte mega-onzeker en dat zegt iemand dat je 'teringlelijk' bent, wat dan. Sommige mensen kunnen hier flink mee zitten. Nou zal dat in dit geval wel meevallen, maar het is zinloos om elkaar voor alles en nog wat uit te gaan maken in dit forum en dan als excuus gebruiken 'dat je aan het cruisen bent'. Stereotype hersenloze bodybuilder is daarmee ook weer waargemaakt. Goed voor het imago van BB'en, dat bij de meeste mensen al niet zo positief is.Ja het maakt mij niet uit wat lelijke mensen van mij vinden.
Ja het maakt mij niet uit wat lelijke mensen van mij vinden.
Ik wel. Maar stel, je bent echte mega-onzeker en dat zegt iemand dat je 'teringlelijk' bent, wat dan. Sommige mensen kunnen hier flink mee zitten. Nou zal dat in dit geval wel meevallen, maar het is zinloos om elkaar voor alles en nog wat uit te gaan maken in dit forum en dan als excuus gebruiken 'dat je aan het cruisen bent'. Stereotype hersenloze bodybuilder is daarmee ook weer waargemaakt. Goed voor het imago van BB'en, dat bij de meeste mensen al niet zo positief is.

Ik wel. Maar stel, je bent echte mega-onzeker en dat zegt iemand dat je 'teringlelijk' bent, wat dan. Sommige mensen kunnen hier flink mee zitten. Nou zal dat in dit geval wel meevallen, maar het is zinloos om elkaar voor alles en nog wat uit te gaan maken in dit forum en dan als excuus gebruiken 'dat je aan het cruisen bent'. Stereotype hersenloze bodybuilder is daarmee ook weer waargemaakt. Goed voor het imago van BB'en, dat bij de meeste mensen al niet zo positief is.
Een soyboy zoals Roeifanaatje zou het wel eens persoonlijk kunnen opnemen.Ik neem aan dat het toch allemaal ouwehoeren met elkaar is?