Maar als jij je beledigd voelt doe je wel aangifte?
Om aan te tonen dat de politie mij discrimineert. Denk je echt dat ik me druk maak om wat jij als persoon doet of denkt?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als jij je beledigd voelt doe je wel aangifte?

Ik neem aan dat het toch allemaal ouwehoeren met elkaar is?
Het zal inderdaad wel meevallen, ik kan niet in de hoofden van anderen kijken. Ik probeerde alleen maar te zeggen, beetje lief zijn voor elkaar.Ik neem aan dat het toch allemaal ouwehoeren met elkaar is?

Om aan te tonen dat de politie mij discrimineert. Denk je echt dat ik me druk maak om wat jij als persoon doet of denkt?![]()
Ik wel. Maar stel, je bent echte mega-onzeker en dat zegt iemand dat je 'teringlelijk' bent, wat dan. Sommige mensen kunnen hier flink mee zitten. Nou zal dat in dit geval wel meevallen, maar het is zinloos om elkaar voor alles en nog wat uit te gaan maken in dit forum en dan als excuus gebruiken 'dat je aan het cruisen bent'. Stereotype hersenloze bodybuilder is daarmee ook weer waargemaakt. Goed voor het imago van BB'en, dat bij de meeste mensen al niet zo positief is.
Jouw naam is ook ironisch bedoeld zeker aangezien je steeds op dezelfde persoon zit te kappen en met niets nieuws komt?Dat het je niet uitmaakt hoe men over je denken is wel duidelijk. Dat snap je ook niet door je handicap.
Jouw naam is ook ironisch bedoeld zeker aangezien je steeds op dezelfde persoon zit te kappen en met niets nieuws komt?
Dat het je niet uitmaakt hoe men over je denken is wel duidelijk. Dat snap je ook niet door je handicap.
Was dat het beste waar je mee kon komen?
Misschien dat het vooroordeel toch klopt dat alle bodybuilders hersenloze gozers zijn die alleen maar geven om hun biceps.
Dat krijg je als je op gewichtsklasse roeit en moet kunnen inwegen
Ach, ik kan tenminste meer dan 100m rennen zonder neer te zakken met een hartinfarct
@Poepiemonster is gok ik zo het type wat nooit cardio doet omdat die bang is al z'n gains te verliezen
Het is de hitte
Hoe weet je wat ik stem (nog geen eens links)
En ik heb alleen mogen stemmen op de gemeenteraadverkiezingen
Mwah, daarvoor moet je bij de andere ecto @flexx123 zijn,
ik heb tot nu toe altijd negatief op doping controles gehad
communistische wielrenner
Oké nu is het mooi geweest, ik ga weer braaf leren voor m'n tentamens in de hoop iets van m'n leven te maken in plaats van het hier vergooien op een bodybuild forum

Ik wel. Maar stel, je bent echte mega-onzeker en dat zegt iemand dat je 'teringlelijk' bent, wat dan. Sommige mensen kunnen hier flink mee zitten. Nou zal dat in dit geval wel meevallen, maar het is zinloos om elkaar voor alles en nog wat uit te gaan maken in dit forum en dan als excuus gebruiken 'dat je aan het cruisen bent'. Stereotype hersenloze bodybuilder is daarmee ook weer waargemaakt. Goed voor het imago van BB'en, dat bij de meeste mensen al niet zo positief is.

Oh nee je hebt hier vaak genoeg lui tussen zitten die gewoon serieus zijn hoor.
Een soyboy zoals Roeifanaatje zou het wel eens persoonlijk kunnen opnemen.
Dus als jou het niks uitmaakt wat ik van jou denk, ben je gehandicapt?
Het zal inderdaad wel meevallen, ik kan niet in de hoofden van anderen kijken. Ik probeerde alleen maar te zeggen, beetje lief zijn voor elkaar.
Gay! Ik weet het.
Zeker doe ik wel cardio, heel veel zelfs, maar niet in de sportschool.
Waar werk je als ik vragen mag?Klant vroeg of we ook zakmessen verkopen.
Hadden we niet maar toch leuk.
Moest me inhouden om niet mijn ZT uit mijn zak te pakken en te vragen 'zoiets?'
HEMA