MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #118.803
  • #118.804
  • #118.805
Ik wel. Maar stel, je bent echte mega-onzeker en dat zegt iemand dat je 'teringlelijk' bent, wat dan. Sommige mensen kunnen hier flink mee zitten. Nou zal dat in dit geval wel meevallen, maar het is zinloos om elkaar voor alles en nog wat uit te gaan maken in dit forum en dan als excuus gebruiken 'dat je aan het cruisen bent'. Stereotype hersenloze bodybuilder is daarmee ook weer waargemaakt. Goed voor het imago van BB'en, dat bij de meeste mensen al niet zo positief is.

Tja, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Misschien is het wel een hele aardige kerel in het echt, ik heb geen idee.
Maar hier op het internet maakt hij een opmerking waar ik op reageer, als hij daadwerkelijk lelijk is dan heeft hij pech.

• #118.809
Was dat het beste waar je mee kon komen?
Misschien dat het vooroordeel toch klopt dat alle bodybuilders hersenloze gozers zijn die alleen maar geven om hun biceps.

Dat krijg je als je op gewichtsklasse roeit en moet kunnen inwegen
Ach, ik kan tenminste meer dan 100m rennen zonder neer te zakken met een hartinfarct
@Poepiemonster is gok ik zo het type wat nooit cardio doet omdat die bang is al z'n gains te verliezen

Het is de hitte

:roflol:
Hoe weet je wat ik stem (nog geen eens links)???
En ik heb alleen mogen stemmen op de gemeenteraadverkiezingen

Mwah, daarvoor moet je bij de andere ecto @flexx123 zijn,
ik heb tot nu toe altijd negatief op doping controles gehad

communistische wielrenner:haha:

Oké nu is het mooi geweest:kiss:, ik ga weer braaf leren voor m'n tentamens in de hoop iets van m'n leven te maken in plaats van het hier vergooien op een bodybuild forum

Zeker doe ik wel cardio, heel veel zelfs, maar niet in de sportschool.

• #118.810

Ach ik weet tenminste het verschil tussen een leuke jongedame om een kopje koffie mee te drinken en een mentaal instabiele minderjarige:kiss:

Maar als die ook echt t*ring lelijk is, wat dan?

I cry everytime.

Ik wel. Maar stel, je bent echte mega-onzeker en dat zegt iemand dat je 'teringlelijk' bent, wat dan. Sommige mensen kunnen hier flink mee zitten. Nou zal dat in dit geval wel meevallen, maar het is zinloos om elkaar voor alles en nog wat uit te gaan maken in dit forum en dan als excuus gebruiken 'dat je aan het cruisen bent'. Stereotype hersenloze bodybuilder is daarmee ook weer waargemaakt. Goed voor het imago van BB'en, dat bij de meeste mensen al niet zo positief is.

mwah, ik zit er niet mee hoor;)

Oh nee je hebt hier vaak genoeg lui tussen zitten die gewoon serieus zijn hoor.

Ik ben daar gelukkig niet een van

Een soyboy zoals Roeifanaatje zou het wel eens persoonlijk kunnen opnemen.

soyboy want? of moest je gewoon even weer je zegje doen?

• #118.812
Liev zijn jongetjes:kiss:

• #118.815
Klant vroeg of we ook zakmessen verkopen.
Hadden we niet maar toch leuk.

Moest me inhouden om niet mijn ZT uit mijn zak te pakken en te vragen 'zoiets?'

• #118.816
Dit topic het laatste uur :roflol:

• #118.817
  • #118.820
Volgens mij hebben we @Sanca nodig om het xxxsisterxxx logje weer een beetje in het gareel te krijgen...

Al 2 pagina’s zonder BMW of tosti praat. :slotje:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven