MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #118.841
@Skatermarvin , is that you? Probeer je iets uit je peutertijd te verwerken? :P

Ondertussen bij @Skatermarvin

tenor.gif

• #118.845
Nog 1 dagje wachten en dan eindelijk een maand weg.

20180628_134440.jpg
I bang c**k in Bangkok
Can't stop, I turn and hit the same spot
Think not, I'm the thrilla in Manilla
Schlong in Hong Kong
Pimp em like Bishop, magic Don Juan
Man after Henny with a coke and a smile
I just pick up the motherfucking phone and dial
I got my condoms in a big-ass-sack
I'm slagging this d*ck like a New Jack, b*ch

1.40s

• #118.846
Doe ook even je aankomst dan, dan ga ik daar wel met een spandoek met apfelstrudel er op staan

• #118.853
I bang c**k in Bangkok
Can't stop, I turn and hit the same spot
Think not, I'm the thrilla in Manilla
Schlong in Hong Kong
Pimp em like Bishop, magic Don Juan
Man after Henny with a coke and a smile
I just pick up the motherfucking phone and dial
I got my condoms in a big-ass-sack
I'm slagging this d*ck like a New Jack, b*ch

1.40s

Een klassieker, heb deze vroeger in mijn skaffa tijden grijs gedraaid.

:roflol: bedoelde bij terugkomst, ik mag het land niet uit officieel :trollface:
Terugvlucht KL876 landt om 18:45 NL tijd.

Je hebt nu wel hoge verwachtingen gemaakt hè met dat spandoek :roflol:. Wel jammer trouwens, ik keek er al naar uit om in Bangkok samen een biertje te doen.

Op kindervakantie in Bangkok? :trollface: Samen met izzy?
Je zou ze de kost moeten geven die dat daar doen. Al zie je dat voornamelijk meer in Cambodja/Vietnam wat ik gehoord heb van mensen die in Z-O Azië zijn wezen backpacken. M'n pa, die redelijk wat gekke shit heeft gezien in de wereld en dus niet snel te choqueren is, was verbijsterd toen een oma'tje in Vietnam hem haar kleindochter (nog geen 10 jaar oud) wilde verkopen. Dit bleek volgens zijn gids dus redelijk normaal te zijn. Sindsdien heeft ie een tyfushekel aan Vietnamezen :roflol:.

Nu staat Vietnam bovenaan Xys's bucketlist.

Laatst bewerkt:
  • #118.854
Gelukkig niks gemist hier.:roflol:

• #118.855

Je hebt nu wel hoge verwachtingen gemaakt hè met dat spandoek :roflol:. Wel jammer trouwens, ik keek er al naar uit om in Bangkok samen een biertje te doen.

Je zou ze de kost moeten geven die dat daar doen. Al zie je dat voornamelijk meer in Cambodja/Vietnam wat ik gehoord heb van mensen die in Z-O Azië zijn wezen backpacken. M'n pa, die redelijk wat gekke shit heeft gezien in de wereld en dus niet snel te choqueren is, was verbijsterd toen een oma'tje in Vietnam hem haar kleindochter (nog geen 10 jaar oud) wilde verkopen. Dit bleek volgens zijn gids dus redelijk normaal te zijn. Sindsdien heeft ie een tyfushekel aan Vietnamezen :roflol:.

Stiekem ben ik er al :trollface:

Ff kijken of ik een minderjarig mokkeltje mee kan fixen dan kom ik wel Schiphol :roflol:!

• #118.857

een zigeuner meisje kost je in roemenie tussen de 1000 en 10.000 eurie . , eigenlijk overal wel waar men arm is kun je kinderen en vrouwen kopen

• #118.859
:roflol:

Terug
Naar boven