XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #118.872
Je zou ze de kost moeten geven die dat daar doen. Al zie je dat voornamelijk meer in Cambodja/Vietnam wat ik gehoord heb van mensen die in Z-O Azië zijn wezen backpacken. M'n pa, die redelijk wat gekke shit heeft gezien in de wereld en dus niet snel te choqueren is, was verbijsterd toen een oma'tje in Vietnam hem haar kleindochter (nog geen 10 jaar oud) wilde verkopen. Dit bleek volgens zijn gids dus redelijk normaal te zijn. Sindsdien heeft ie een tyfushekel aan Vietnamezen :roflol:.
Ik ben 3 weken in Vietnam geweest, van noord naar zuid. De toeristische attracties, de grote steden, maar ook het minder toeristische binnenland. Ik herken hier echt helemaal niets van. Vietnamezen heb ik als beleefd en sociaal ervaren. Absoluut niet uit op je geld en tevreden met wat ze hebben (zoals het echte boeddhisten betaamt).

• #118.873
Ik heb gister een Vietnamese loempia gegeten

Moest ik gvd ook voor betalen vieze geldhongerige Vietnamezen

en met dochtertje was die al helemaal niet te betalen

• #118.874
  • #118.875

Nee, die verkoper heeft een HBO studie afgerond :roflol:. Het "bedrijf" is van zijn ouders, die kunnen niet meer verkopen dus verkopen hij en zijn zus nu de loempia's. Zijn ouders maken die loempia's alleen nog.

Tot de auto's het niet meer doen of de ouders overleden zijn waarschijnlijk..

• #118.877
Warm, vrijdag, met de cabrio naar het werk :cool:
Parked.jpg

• #118.878
Tof! Jaloers :D

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #118.879
Heb al weekend het is vrijdag en ik krijg nog 370€ zorgtoeslag terug whoop whoop. :)

Terug
Naar boven