een zigeuner meisje kost je in roemenie tussen de 1000 en 10.000 eurie . , eigenlijk overal wel waar men arm is kun je kinderen en vrouwen kopen
Toevallig, ik was laatst nog in Roemenië
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een zigeuner meisje kost je in roemenie tussen de 1000 en 10.000 eurie . , eigenlijk overal wel waar men arm is kun je kinderen en vrouwen kopen
En hoe groot is jouw harem ondertussen?een zigeuner meisje kost je in roemenie tussen de 1000 en 10.000 eurie . , eigenlijk overal wel waar men arm is kun je kinderen en vrouwen kopen
D

D
Dus nu lig je thuis op de bank?
Nee hoop dat het snel beter met je gaat sterkte!

Haha ja! Vandaag was echt hel, maar ook weer doorstaan![]()

Als ik wel iets niet wil kopen is het een zigeuner wijf.

Geen harem ,moeders was erop tegen

google ava devine bottle , ranzig wijf maar leuk trucjeIk doelde eigenlijk op "alles is een dildo als je maar dapper genoeg bent" maar mooi zijn is ook goed hoor
![]()
Ik ben 3 weken in Vietnam geweest, van noord naar zuid. De toeristische attracties, de grote steden, maar ook het minder toeristische binnenland. Ik herken hier echt helemaal niets van. Vietnamezen heb ik als beleefd en sociaal ervaren. Absoluut niet uit op je geld en tevreden met wat ze hebben (zoals het echte boeddhisten betaamt).Je zou ze de kost moeten geven die dat daar doen. Al zie je dat voornamelijk meer in Cambodja/Vietnam wat ik gehoord heb van mensen die in Z-O Azië zijn wezen backpacken. M'n pa, die redelijk wat gekke shit heeft gezien in de wereld en dus niet snel te choqueren is, was verbijsterd toen een oma'tje in Vietnam hem haar kleindochter (nog geen 10 jaar oud) wilde verkopen. Dit bleek volgens zijn gids dus redelijk normaal te zijn. Sindsdien heeft ie een tyfushekel aan Vietnamezen.
Dlie eulo zekel?Ik heb gister een Vietnamese loempia gegeten
Moest ik gvd ook voor betalen vieze geldhongerige Vietnamezen
en met dochtertje was die al helemaal niet te betalen
. Het "bedrijf" is van zijn ouders, die kunnen niet meer verkopen dus verkopen hij en zijn zus nu de loempia's. Zijn ouders maken die loempia's alleen nog.Heb al weekend het is vrijdag en ik krijg nog 370€ zorgtoeslag terug whoop whoop.![]()