ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dat ook nog is potverdikke wat een geluk allemaal
.Ga straks ook nog even naar https://www.wildlands.nl/ zal mij benieuwen of het wat is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Heb al weekend het is vrijdag en ik krijg nog 370€ zorgtoeslag terug whoop whoop.![]()

Mijn opa zei altijd: als je veel belasting betaald verdien je veel geld.
Hoe zit dat dan als je geld van de belastingdienst krijgt?![]()
Gaat over zorgtoeslag he.Mijn opa zei altijd: als je veel belasting betaald verdien je veel geld.
Hoe zit dat dan als je geld van de belastingdienst krijgt?![]()
Jij zou ook goedkoop uit zijn in Wildlands met je harem

Dat ook nog is potverdikke wat een geluk allemaal.
Ga straks ook nog even naar https://www.wildlands.nl/ zal mij benieuwen of het wat is.
eigenlijk de hele week een stress week gehad door een machine defect in mijn werkplaats (onderdeel niet leverbaar meer) ,nou kwam gister avond mijn oom langs en wist mijn tafelzaag te fixen door betreffend onderdeel te reviseren.
Dit heeft niet alleen mijn dag maar mijn weekend gemaakt ..... een nieuwe had waarschijnlijk een maandje omzet gekost![]()

T bedrijf waar mijn pa werkt is een fabriek kwijt geraakt in China. Directeur had een weddenschap gehad ofzo..
Nu maken ze 12 miljoen per dag verlies tot ze een nieuwe fabriek gevonden hebben en die draaiende gekregen hebben![]()

Nou hij zit al 6 weken in China dus zou niet weten wat die daar anders moet doen (op kosten van de baas)![]()

fabrikanten van houtbewerkings machines gooien om de 3 a 4 jaar bepaalde onderdelen er kompleet uit , waardoor ben een oude machine als die van mij ( 1997 ) na 10 jaar overbodig is en mogelijk wat sneller vervangen moeten worden .nou had ik al de planning het kreng te vervangen maar wil toch eerst het geld verdiend hebben ^^T bedrijf waar mijn pa werkt is een fabriek kwijt geraakt in China. Directeur had een weddenschap gehad ofzo..
Nu maken ze 12 miljoen per dag verlies tot ze een nieuwe fabriek gevonden hebben en die draaiende gekregen hebben![]()
Iets met Aziatische kindertjes? Appel valt nooit ver van de boom![]()
mogen ivm veiligheidsvoorschriften geen kinderen op die fabriek komen en mijn pa en zijn collega's worden continue bewaakt en vervoerd in een nieuwe BMW 7 serie 
fabrikanten van houtbewerkings machines gooien om de 3 a 4 jaar bepaalde onderdelen er kompleet uit , waardoor ben een oude machine als die van mij ( 1997 ) na 10 jaar overbodig is en mogelijk wat sneller vervangen moeten worden .nou had ik al de planning het kreng te vervangen maar wil toch eerst het geld verdiend hebben ^^