MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #118.981
Volgens mij heb jij trouwens echt alles in huis wat ik precies nooit in huis heb @Kathlinoo

• #118.984
ik had vandaag een mooie steak dat maakte mijn dag :P

• #118.988
Een volle koelkast maakt mijn dag wel wat beter

IMG_20180630_195717.jpg
Deze gezien in Cannes.
TOuX4n2l.jpg

Succes!

• #118.995
Nee we hebben niet allemaal minderjarige mokkels in huis.

Je moest eens weten hoe makkelijk die minderjarige mokkeltjes zijn. Zusje van een vriend stond laatst ook onze auto's te wassen voor 20 euro samen. Binnenkant gelijk ook schoon, goedkoper dan wasstraat. :roflol:

Een vriendin van mij (25) had er ook altijd commentaar op, totdat ze ging verhuizen en 2 minderjarige mokkeltjes vroegen of ik wilde chillen.

Dus uurtje later waren zij aan t verfen en stonden wij in de tuin te roken waarna ze zei dat idd best handig was :trollface:

• #118.996
Je moest eens weten hoe makkelijk die minderjarige mokkeltjes zijn. Zusje van een vriend stond laatst ook onze auto's te wassen voor 20 euro samen. Binnenkant gelijk ook schoon, goedkoper dan wasstraat. :roflol:
Wat denk je waarom een groot deel van de producten die hier in de schappen liggen in China door kindertjes zijn gemaakt?

• #118.998

Een vriendin van mij (25) had er ook altijd commentaar op, totdat ze ging verhuizen en 2 minderjarige mokkeltjes vroegen of ik wilde chillen.

Dus uurtje later waren zij aan t verfen en stonden wij in de tuin te roken waarna ze zei dat idd best handig was :trollface:

Is dat hele dorp bij je een gesloten inrichting?

• #119.000
Maar je mocht niet blijven? Dat is toch positief voor jou?

Terug
Naar boven