Volgens mij heb jij trouwens echt alles in huis wat ik precies nooit in huis heb @Kathlinoo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heb jij trouwens echt alles in huis wat ik precies nooit in huis heb @Kathlinoo
Deze gezien in Cannes.
Het veganmonster.

Dat verbaast me niets :')Volgens mij heb jij trouwens echt alles in huis wat ik precies nooit in huis heb @Kathlinoo
Nee we hebben niet allemaal minderjarige mokkels in huis.

Wat denk je waarom een groot deel van de producten die hier in de schappen liggen in China door kindertjes zijn gemaakt?Je moest eens weten hoe makkelijk die minderjarige mokkeltjes zijn. Zusje van een vriend stond laatst ook onze auto's te wassen voor 20 euro samen. Binnenkant gelijk ook schoon, goedkoper dan wasstraat.![]()
Je moest eens weten hoe makkelijk die minderjarige mokkeltjes zijn. Zusje van een vriend stond laatst ook onze auto's te wassen voor 20 euro samen. Binnenkant gelijk ook schoon, goedkoper dan wasstraat.
Een vriendin van mij (25) had er ook altijd commentaar op, totdat ze ging verhuizen en 2 minderjarige mokkeltjes vroegen of ik wilde chillen.
Dus uurtje later waren zij aan t verfen en stonden wij in de tuin te roken waarna ze zei dat idd best handig was![]()