Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik zou niet weten hoe het een discussie was, ik zeg wat en jij betwist dat.
     
    Wat is dan een discussie volgens jouw definitie?

    Dat je een mening probeert te onderbouwen en de ander probeert te overtuigen van jouw gelijk?

    Maar ik zeg wat, jij begint over bewijs en ik zeg dat ik dat hier niet neer ga plempen.

    Dus ik probeer juist niet de discussie aan te gaan, jij wel en ik ga daar niet op in? :dunno:
     
    Ik voel een nieuwe discussie aankomen:thinking:
     
    Een volle koelkast maakt mijn dag wel wat beter

    IMG_20180630_195717.jpg
     
    Bananen en appels in de koelkast? Om te voorkomen dat ze te snel rijp zijn (bananen) of gaan rotten (appels) zeker?

    Lekker gezond wel, maar vnl carbs en weinig eiwitten en vetten.
     
    Bananen en appels in de koelkast? Om te voorkomen dat ze te snel rijp zijn (bananen) of gaan rotten (appels) zeker?

    Lekker gezond wel, maar vnl carbs en weinig eiwitten en vetten.
    Kopen altijd een kilo of 3 aan bananen. Deel in de frigo zodat ze lang goed blijven en een deel in de fruitmand zodat we die kunnen eten.
    Appels steek ik altijd in de koelkast. Het zijn overigs nectarine op de foto, appels liggen ergens verstopt denk ik :').
    Eiwitten staan in de andere frigo (seitan) en opbergkast (peulvruchten). + de berg tofu achterin.

    IMG_20180630_224910.jpg
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Kopen altijd een kilo of 3 aan bananen. Deel in de frigo zodat ze lang goed blijven en een deel in de fruitmand zodat we die kunnen eten.
    Appels steek ik altijd in de koelkast. Het zijn overigs nectarine op de foto, appels liggen ergens verstopt denk ik :').
    Eiwitten staan in de andere frigo (seitan) en opbergkast (peulvruchten). + de berg tofu achterin.
    giphy.gif
     
    Zo zou mijn koelkast niet gevuld moeten zijn :o. Doe mij maar een kilo kaas, 2 gallons koemelk, dikke worsten, wat olijven en een groentebak gevuld met groente en fruit:roflol:
     
    Kopen altijd een kilo of 3 aan bananen. Deel in de frigo zodat ze lang goed blijven en een deel in de fruitmand zodat we die kunnen eten.
    Appels steek ik altijd in de koelkast. Het zijn overigs nectarine op de foto, appels liggen ergens verstopt denk ik :').
    Eiwitten staan in de andere frigo (seitan) en opbergkast (peulvruchten). + de berg tofu achterin.

    Bekijk bijlage 432525

    Je moet bananen als ze rijp zijn in de koelkast flikkeren, worden ze van buiten wel bruin maar ze blijven van binnen iets van 2 weken precies goed
     
    Back
    Naar boven