XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
1 en 2 serie zijn meer auto's voor vrouwen
Behalve de M versie(s). Met name de 2 is een sensatie qua rijbeleving. Qua desgin in het huidige aanbod doet de 4 het meest denken aan het "oude" bmw gevoel.

• Like
Waarderingen: Vonk

Poepiemonster

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 jan 2013
Lengte
1m88
Massa
112kg
Vetpercentage
10%
Behalve de M versie(s). Met name de 2 is een sensatie qua rijbeleving. Qua desgin in het huidige aanbod doet de 4 het meest denken aan het "oude" bmw gevoel.

Door de omvang van die autootjes en het aantal cilinders is het in mijn ogen geen echte M

Flappie

Cool Novice
Lid geworden
13 jun 2018
Lengte
1m98
Massa
109kg
Vetpercentage
20%
Vandaag ff mijn baan opgezegd.... volgende maand nieuwe uitdaging!
Lekker dicht bij de deur......kan ik misschien wat meer gym uurtjes maken.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Door de omvang van die autootjes en het aantal cilinders is het in mijn ogen geen echte M
Ik snap wat je zegt. Al had de E30 M3 een M5 motor die teruggebracht werd tot een 4 cilinder. Dus een 6 cilinder misstaat niet.

Hoop fun.

Poepiemonster

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 jan 2013
Lengte
1m88
Massa
112kg
Vetpercentage
10%
Ik snap wat je zegt. Al had de E30 M3 een M5 motor die teruggebracht werd tot een 4 cilinder. Dus een 6 cilinder misstaat niet.

Hoop fun.

Dat je er een hoop fun mee kunt hebben is zeker waar.
Maar het is nog steeds een opgevoerd Bmw'tje met een paar M embleempjes er op geplakt :o

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
het getik van de inlaat kleppen ook heel erg jaren 90

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Wat voor bedrijf is dat dan? Het moet wel een maga fabriek zijn wil je door het wegvallen van de productie van 1 locatie 12miljoen verlies per dag hebben. Dat is op jaarbasis ruim 4miljard.

Het hele bedrijf ligt stil omdat die fabriek essentiële onderdelen maakt voor alle producten die ze maken.

En iedereen die een vlucht met een vliegtuig gemaakt heeft is in de buurt geweest van producten van dat bedrijf :p

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84

Ik vind de 2 meer te vergelijken met mijn E46 coupe dan de 4..

if7yd02bx79n_600.jpg
360x1000x0_bmw-e46-coupe.jpg

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Het hele bedrijf ligt stil omdat die fabriek essentiële onderdelen maakt voor alle producten die ze maken.

En iedereen die een vlucht met een vliegtuig gemaakt heeft is in de buurt geweest van producten van dat bedrijf :p

Dan nog, heel Apple maakt op jaarbasis 20 mljrd, Shell heeft niet veel meer. Dus als een of andere dodo een fabriekje heeft vergokt wat op jaar basis 4 mljrd schade oplevert dan moet dat wel ergens op het net (buiten dit forum) te vinden zijn.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Dan nog, heel Apple maakt op jaarbasis 20 mljrd, Shell heeft niet veel meer. Dus als een of andere dodo een fabriekje heeft vergokt wat op jaar basis 4 mljrd schade oplevert dan moet dat wel ergens op het net (buiten dit forum) te vinden zijn.

Het bedrijf heeft een waarde van ergens tussen de 6 en 8 miljard.

Dus als dat stil komt te liggen en je verliest een paar procenten kom je wel aan de 12 miljoen per dag wat verloren wordt.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Omzet is trouwens wel bijna 4 miljard ook, dus dan klopt die 12 miljoen wel gewoon als dat stil komt te liggen :roflol:

040B

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 aug 2015
Lengte
1m79
Massa
89kg
Een bedrijf met een omzet van 4 miljard heeft aandeelhouders en een RVC. Dat kun je niet zomaar vergokken.

En in het uitzonderlijke geval dat dit wrl zo zou zijn, dan had het wel in het Financieel Dagblad gestaan inmiddels.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Een bedrijf met een omzet van 4 miljard heeft aandeelhouders en een RVC. Dat kun je niet zomaar vergokken.

En in het uitzonderlijke geval dat dit wrl zo zou zijn, dan had het wel in het Financieel Dagblad gestaan inmiddels.

Ik zeg toch ook dat enkel de fabriek waaraan ze bepaald werk uitbesteedde vergokt is waardoor ze nu niet meer aan essentiële onderdelen komen.

Als jouw schoonmaakster dood is ben jij toch niet ook dood? :dunno:

Dan moet je gewoon een nieuwe regelen... En dat zijn ze nu dus aan t doen, een nieuwe fabriek regelen. :o

Naar boven