AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #119.221
Tot nu toe nog niets over Harmke gepost :D

• #119.224
Gewoon ff geduld hebben, Thuggish.

• #119.225
Forum doet t weer :)

• #119.226
kun jij weer doen wat je de hele dag doet

• #119.227
Ik vraag me af hoeveel minderharige meisjes er vandaag weer lastig gevallen zijn.

• #119.232
Je tijd verspillen aan nutteloos blaaskaken op dit forum

Ja heb weinig keuze, zit een gaatje in mijn expansie tank dus BMW doet t weer niet. Wilde er al een aluminium expansievat in drukken maar hij heeft t wat eerder begeven dan gepland :o

En andere auto staat nog in Zwolle :fuu:

• #119.233
klopt want als je voertuig stuk is dan is DBB het enige alternatief...:o:o

• #119.234
Ja heb weinig keuze, zit een gaatje in mijn expansie tank dus BMW doet t weer niet. Wilde er al een aluminium expansievat in drukken maar hij heeft t wat eerder begeven dan gepland :o

En andere auto staat nog in Zwolle :fuu:

2 auto's rijp voor de sloop :p

• #119.235

Ik zou die Porsche niet echt op de sloop gooien :roflol:

Alleen ik heb met dat ding de BMW opgehaald en nu staat de BMW hier en moet er liter koelvloeistof in gooien om naar Zwolle te rijden :o

Als die nou gewoon over een maand kapot was gegaan, nu moet ik weer zo'n plastic ding er in rammen :o

• #119.236
reed vanochtend om 06:00 naar mijn werk ,zag toen al een stelletje beteuterd kijken bij een auto ,

op de terugweg nog even goed gekeken ,staat die Fiat 500 geheel op bakstenen en zijn blijkbaar

alle vier de velgen gestolen :roflol:

• #119.237
FB_IMG_1530893131455.jpg

• #119.238
Ik zou die Porsche niet echt op de sloop gooien :roflol:

Alleen ik heb met dat ding de BMW opgehaald en nu staat de BMW hier en moet er liter koelvloeistof in gooien om naar Zwolle te rijden :o

Als die nou gewoon over een maand kapot was gegaan, nu moet ik weer zo'n plastic ding er in rammen :o
Wat moet je toch met van die aluminium rommel?

Expansievat tjoening?

• #119.240
had een vrije dag ingeplanned , tijd dus om met de hond door het bos te gaan wandelen heeeerlijk ^^

Terug
Naar boven