Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
aangezien je veroordeeld bent kan de aangifte per definitie niet vals zijn. ik vind het sowieso vrij ver gaan dat meneer hier zomaar lasterlijke shit over zijn makkelijk identificeerbare slachtoffers en politieagenten mag posten

Lol wat een onzin, worden zo veel onterecht veroordeeld

orgineel

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 apr 2010
Lengte
1m76
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Ik moet al haar shit wel bewaren omdat zij aangifte doet toch? Of ben je te achterlijk om dat te snappen.

Foto's bewaren van een minderjarige?
Kan me niet voorstellen dat dit moet.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Dus I Xyzyx I alias Jasper Tombrock uit Heerde?
Of Jasper T uit Heerde...
Ja ik denk dat het een en dezelfde is, daar deze persoon op dbb het over de aangever Harmke in diezelfde zaak heeft;
Om nog maar niet te beginnen over dat de politie niets wil doen met mijn aangiftes terwijl ik binnenkort moet voorkomen omdat ik hier gezegd heb "harmke lantink is gewoon een dure hoer". Jammer voor haar kan ik nu gewoon mijn telastelegging citeren :roflol:
Als je dan vervolgens die naam door google haalt;

ADD6PVq2_t.jpg
CqgmAOgm_o.png
Yep, Jasper T. en I Xyzyx I zijn een en dezelfde persoon uit Heerde.

Laatst bewerkt:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Ja ik denk dat het een en dezelfde is, daar deze persoon op dbb het over de aangever Harmke in diezelfde zaak heeft;

Als je dan vervolgens die naam door google haalt;

ADD6PVq2_t.jpg
CqgmAOgm_t.jpg
Yep, Jasper T. en I Xyzyx I zijn een en dezelfde persoon.

Ja zij maakt toch de keuze om vals aangifte te doen? :dunno:

En dan loopt de politie al 4 jaar lang mij continue te stalken en daar is verder gewoon niks uit gekomen :dunno:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Is het 100% zeker dat ze minderjarig was?

Dan kunnen we online collectief aangifte doen. Met bijlage, politiebureau Ommen?

Bekijk bijlage 432673

Bekijk bijlage 432674

Het is niet strafbaar om ze te bezitten omdat ze die vrijwillig gestuurd heeft. Voor jou zou het dan wel weer strafbaar zijn vermoed ik.

Geen idee ieder geval, t staat gewoon veilig opgeslagen, zit er verder niet meer aan tot keer dat beroep komt.

Over halve eeuw ofzo

Wat wil je trouwens in Ommen doen? Ze woont niet in Ommen of omgeving?

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
2 dagen geleden ingeschreven bij een serieuzere gym. goede airco, alle toestellen per spiergroep bij elkaar. 3x verschillende legpress apparaten, genoeg squatreks, dumbbels tot 60kg. plates till 25kg.
en gelukkig geen mannen die onnodig machines bezet houden. en voornamelijk mensen die hard trainen en niet continu appen.
werknemers zijn ook hartstikke chill ze zullen je echt niet gauw aanspreken.

de helft van de leden zit denk ik aan de gear haha

gelukkig ben ik weg van basic fit

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Hoe kom je daar nu weer bij?

Omdat ik anders daarvoor wel veroordeeld zou zijn denk je niet? Ze willen mijn telefoon niet teruggeven omdat het misdaad daarmee gepleegd zou zijn en omdat er naaktfoto's van Harmke op zouden staan.

Heb die naaktfoto's gewoon gecensureerd naar de politie gestuurd. Dus dat argument is gewoon kut en dat het misdaad er mee gepleegd zou zijn is ook achterlijk want die iPhone was toen nog niet eens uit die periode.

Maar toch geven ze hem niet terug en weigeren hem over te dragen aan een onafhankelijk onderzoeksinstituut zodat wij de data die wij willen er af kunnen halen.

Ik heb niks te verbergen over dat harmke drama, heb stukken van gesprekken op dbb neer gezet waaruit blijkt dat de seks gewoon vrijwillig was.

Carloz

Altijd aan het cutten, iedere dag is een cheatday
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
12 mei 2009
Voor jou of voor haar?

mat

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Om even op iets anders te focussen; vind het toch wel bizar dat gigantisch veel rechtszaken jaren moeten aanslepen.

En 'te weinig middelen' valt toch ook makkelijk op te lossen als we in België minister Geens moeten geloven.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
heb stukken van gesprekken op dbb neer gezet waaruit blijkt dat de seks gewoon vrijwillig was.
Dus die zaak duurde jaren maar eigenlijk had de politie o.a. een hoop manuren kunnen besparen door simpelweg op dbb te kijken?

• Like
Waarderingen: mat

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Voor jou of voor haar?

Screenshot_20180704-185735.png

:o

Als ze dat niet wilde had ze misschien niet tussen februari en augustus continue bij mijn vrienden moeten gaan zeuren of ik d'r wilde unblocken als ik weer klaar met haar was.

Oh en nee die screenshots zijn niet bij de rechtszaak ter verdediging aangevoerd omdat ik niet de intentie had haar reputatie bij haar ouders te verneuken. We gingen toch uit van vrijspraak omdat ik haar nooit gedwongen heb en de bewijslast bij haar en/of het OM ligt.

Vermoedelijk hebben ze in eerste aanleg gewoon gedacht wat de uitspraak ook is er wordt toch wel beroep aangetekend. Dan zijn ze sneller geneigd om het slachtoffer wat meer credit te geven.

Ga ook uit van 100% vrijspraak in hoger beroep.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Om even op iets anders te focussen; vind het toch wel bizar dat gigantisch veel rechtszaken jaren moeten aanslepen.

En 'te weinig middelen' valt toch ook makkelijk op te lossen als we in België minister Geens moeten geloven.

Ja dat is ook het frustrerende, je moet je na jaren nog verdedigen en dan moet je het opnemen tegen 1 of andere leugenachtige hoer waar een heel betaald politie corps achter staat om alle suggestieve shit bij elkaar te zoeken.

Had keer 2 meisjes een lift gegeven omdat ze de bus gemist hadden. Vriend van mij vroeg of ze mee mochten rijden, omdat ze 16+ waren had ik daar geen problemen mee.

Werden we onderweg staande gehouden en 9 maanden later staat er opeens politie bij die meisjes aan de deur. Ouders helemaal overstuur, 1 van die meisjes maand huisarrest gekregen.

Terwijl ik ze 1 keer in auto gehad had, zo ver moet de politie zoeken in de hoop iets te vinden.

En met meer dan dat ik afgelopen tijd met een 15 jarig meisje ben omgegaan kunnen ze niet komen. En dat ik was gewoon t zusje van een vriend die ik nooit alleen in de auto had of wilde.

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Het is niet strafbaar om ze te bezitten omdat ze die vrijwillig gestuurd heeft. Voor jou zou het dan wel weer strafbaar zijn vermoed ik.

Geen idee ieder geval, t staat gewoon veilig opgeslagen, zit er verder niet meer aan tot keer dat beroep komt.

Over halve eeuw ofzo

Wat wil je trouwens in Ommen doen? Ze woont niet in Ommen of omgeving?

Dacht dat jij daar wel bekend was in Ommen? Zodoende leek het me handig om daar melding te making ipv Amsterdam.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Dacht dat jij daar wel bekend was in Ommen? Zodoende leek het me handig om daar melding te making ipv Amsterdam.

Ja maar van wat? Dat ik Harmke haar naaktfoto's nog heb?

Dat is geen geheim hoor?:dunno:

Sowieso de politie heeft alle oncharmante foto's van haar die op haar telefoon stonden in dat dossier gezet. Geen idee wat precies daar de bedoeling van is geweest maar goed, blijkbaar had harmke meer lui om foto's naar toe te sturen :dunno: naar mij waren ze ieder geval nooit gezonden.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Foto's bewaren van een minderjarige?
Kan me niet voorstellen dat dit moet.

Nou zij zegt dat ze vanaf augustus gedwongen werd om naaktfoto's of andere oncharmante foto's te sturen.

Alleen sommige zijn van voor die tijd.

En op de vraag waarom ze oncharmante foto's gestuurd had voor de datum waarvan ze zelf verklaarde dat ze fotos onder dwang moest sturen antwoordde ze "weet ik niet".

Je weet toch wel waarom je foto's in je ondergoed stuurt? Nouja behalve als ze dat naar iedereen doet

Naar boven