040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
^^ over twee jaar sleept ze met een sqaut barDat heeft die van mij nog niet gedaan, wel wil ze af en toe met de aerobics dumbbells van mijn vrouw aan de haal gaan.
ze sleept af en toe met stukken van balken , wild grommen en allesAf en toe wil ze aan de pullup bar hangen, is ook wel grappig.

Weet je zeker dat je een dochter hebt en niet een aap?ze sleept af en toe met stukken van balken , wild grommen en alles![]()

heeft ze van de vrouwWeet je zeker dat je een dochter hebt en niet een aap?![]()
net als haar voorliefde voor bananen
Hmm check-up vanmorgen na 4 weken cutten:
-2,5kg
-7cm taille.
Engeltje op mn schouder: "Dit gaat goed. Kcals nog niet verlagen, dit gaat steady. Vasthouden zo"
Duiveltje op mn schouder: "TIJD VOOR EEN EPIC CHEAT JE BENT VERDOMME 7CM TAILLE KWIJT VREET HET ERAAN".
Wat moet je toch met van die aluminium rommel?
Expansievat tjoening?
Lekker gap. We in dis togetherHmm check-up vanmorgen na 4 weken cutten:
-2,5kg
-7cm taille.
Engeltje op mn schouder: "Dit gaat goed. Kcals nog niet verlagen, dit gaat steady. Vasthouden zo"
Duiveltje op mn schouder: "TIJD VOOR EEN EPIC CHEAT JE BENT VERDOMME 7CM TAILLE KWIJT VREET HET ERAAN".
dan slaat ze haar vader total loss

ik lees dit terwijl ik rijst met een tomaten sausje aan het eten ben , sterkte man stay on the pathHmm check-up vanmorgen na 4 weken cutten:
-2,5kg
-7cm taille.
Ik heb net mn cardio voor vandaag afgerond. Al het vocht dat op de grond lag, ik ben nog niet zeker van of het zweet was of tranen waren. Het was allebei erg zout in ieder gevalik lees dit terwijl ik rijst met een tomaten sausje aan het eten ben , sterkte man stay on the path
.ik ben in de fase dat het korte lontje ,snel lont is geworden omdat ik de hele dag honger heb. vrouwlief heeft het snoep en andere snaaierijen voor me verborgen . maar dan heb je een dochtertje die haar danoontje aan je geeft en lief lachtIk heb net mn cardio voor vandaag afgerond. Al het vocht dat op de grond lag, ik ben nog niet zeker van of het zweet was of tranen waren. Het was allebei erg zout in ieder geval.
. cutten is kut het zijn gewoon de kleine dingen die uithoudbaar makenDat is helemaal kut inderdaad... Ik heb gelukkig geen sociale verplichtingen verder, dus dat maakt het een stuk makkelijker vergeleken met jouik ben in de fase dat het korte lontje ,snel lont is geworden omdat ik de hele dag honger heb. vrouwlief heeft het snoep en andere snaaierijen voor me verborgen . maar dan heb je een dochtertje die haar danoontje aan je geeft en lief lacht. cutten is kut het zijn gewoon de kleine dingen die uithoudbaar maken
.we doen ons het zelf aan , zolang je da in je achterhoofd houd komt het wel goedDat is helemaal kut inderdaad... Ik heb gelukkig geen sociale verplichtingen verder, dus dat maakt het een stuk makkelijker vergeleken met jou.