XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Oudste dochter heeft haar middelbareschool diploma opgehaald.
    Andere dochter mag toch door naar 2 havo ondanks 5.3 voor wiskunde.
    Mijn 3 weken vakantie zijn zojuist begonnen.

    Het leven is bijzonder mooi! :heart:
     
    Dat heeft die van mij nog niet gedaan, wel wil ze af en toe met de aerobics dumbbells van mijn vrouw aan de haal gaan.
     
    Dat heeft die van mij nog niet gedaan, wel wil ze af en toe met de aerobics dumbbells van mijn vrouw aan de haal gaan.
    ^^ over twee jaar sleept ze met een sqaut bar
     
    Af en toe wil ze aan de pullup bar hangen, is ook wel grappig.
     
    Hmm check-up vanmorgen na 4 weken cutten:
    -2,5kg
    -7cm taille.

    Engeltje op mn schouder: "Dit gaat goed. Kcals nog niet verlagen, dit gaat steady. Vasthouden zo"
    Duiveltje op mn schouder: "TIJD VOOR EEN EPIC CHEAT JE BENT VERDOMME 7CM TAILLE KWIJT VREET HET ERAAN".
     
    Hmm check-up vanmorgen na 4 weken cutten:
    -2,5kg
    -7cm taille.

    Engeltje op mn schouder: "Dit gaat goed. Kcals nog niet verlagen, dit gaat steady. Vasthouden zo"
    Duiveltje op mn schouder: "TIJD VOOR EEN EPIC CHEAT JE BENT VERDOMME 7CM TAILLE KWIJT VREET HET ERAAN".

    Gewoon doen, en pas weer meten na de epic schijterij
     
    Wat moet je toch met van die aluminium rommel?

    Expansievat tjoening?

    Die plastic dingen schijnen regelmatig kapot te gaan door veroudering..

    Maar omdat deze ook wel 10 jaar mee kan en het geen meerwaarde levert dan een langere levensduur druk ik gewoon een plastic ding terug.
     
    Hmm check-up vanmorgen na 4 weken cutten:
    -2,5kg
    -7cm taille.

    Engeltje op mn schouder: "Dit gaat goed. Kcals nog niet verlagen, dit gaat steady. Vasthouden zo"
    Duiveltje op mn schouder: "TIJD VOOR EEN EPIC CHEAT JE BENT VERDOMME 7CM TAILLE KWIJT VREET HET ERAAN".
    Lekker gap. We in dis together
     
    Hmm check-up vanmorgen na 4 weken cutten:
    -2,5kg
    -7cm taille.

    Engeltje op mn schouder: "Dit gaat goed. Kcals nog niet verlagen, dit gaat steady. Vasthouden zo"
    Duiveltje op mn schouder: "TIJD VOOR EEN EPIC CHEAT JE BENT VERDOMME 7CM TAILLE KWIJT VREET HET ERAAN".
    ik lees dit terwijl ik rijst met een tomaten sausje aan het eten ben , sterkte man stay on the path
     
    ik lees dit terwijl ik rijst met een tomaten sausje aan het eten ben , sterkte man stay on the path
    Ik heb net mn cardio voor vandaag afgerond. Al het vocht dat op de grond lag, ik ben nog niet zeker van of het zweet was of tranen waren. Het was allebei erg zout in ieder geval:o.
     
    Ik heb net mn cardio voor vandaag afgerond. Al het vocht dat op de grond lag, ik ben nog niet zeker van of het zweet was of tranen waren. Het was allebei erg zout in ieder geval:o.
    ik ben in de fase dat het korte lontje ,snel lont is geworden omdat ik de hele dag honger heb. vrouwlief heeft het snoep en andere snaaierijen voor me verborgen . maar dan heb je een dochtertje die haar danoontje aan je geeft en lief lacht :) . cutten is kut het zijn gewoon de kleine dingen die uithoudbaar maken
     
    ik ben in de fase dat het korte lontje ,snel lont is geworden omdat ik de hele dag honger heb. vrouwlief heeft het snoep en andere snaaierijen voor me verborgen . maar dan heb je een dochtertje die haar danoontje aan je geeft en lief lacht :) . cutten is kut het zijn gewoon de kleine dingen die uithoudbaar maken
    Dat is helemaal kut inderdaad... Ik heb gelukkig geen sociale verplichtingen verder, dus dat maakt het een stuk makkelijker vergeleken met jou:o.
     
    Dat is helemaal kut inderdaad... Ik heb gelukkig geen sociale verplichtingen verder, dus dat maakt het een stuk makkelijker vergeleken met jou:o.
    we doen ons het zelf aan , zolang je da in je achterhoofd houd komt het wel goed
     
    Back
    Naar boven