Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (19 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Als anderen niet steeds over die onzin beginnen kan ik me richtten op zinnige dingen toch :roflol:


    Ik moet het er voor het moderatorteam bij zetten schijnbaar, anders valt het onder provocatie als ik het woord 'zusje' gebruik.
    Gewoon liften en hier dan je PR's posten.
     
    Nee wel mijn oude auto weer terug gevonden

    Gewoon ze hebben de kabel van de dashcam er uit gestolen, deurpaneel vernield, deurrubber vernield, knoppen van t raam vernield.

    Denk niet dat de OvJ dit zag aankomen maar heb nu gewoon bewijs dat ze mijn auto tijdens het beslag gewoon verneukt hebben.

    Gelukkig is het mijn probleem niet meer :roflol:

    Srsly dude ik zou 'm bij de ovj in de tuin of beter nog, in de woonkamer parkeren.
     
    zit aan de tangerine dream , lekker zoet ,fruitig maar toch kruidig , lekkah wietje
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Srsly dude ik zou 'm bij de ovj in de tuin of beter nog, in de woonkamer parkeren.

    T is mijn probleem niet meer :p maar t is wel gewoon zonde...

    Auto is verkocht en ik heb m'n versterkers terug :) maak me er niet meer druk om, de advocaat vecht het maar uit. Is gewoon zonde van m'n leven me er druk om te maken.
     
    Moet je trouwens pomp/filter 24/7 aanhouden? Voor zo'n bad?

    20180721_132128.jpg
     
    Best wel even een zeil over dat zwembad gooien.

    Nope.

    Chloor wel goed doseren en er 's avonds in gooien als er geen kiddo's meer in gaan die dag.
    Chloor dispenser halen, kost geen drol.
    Ik laat de tablet daar 24/7 inzitten.
     
    Best wel even een zeil over dat zwembad gooien.

    Qft en elke avond ff met een fijn mazig netje er door heen om de troep die er in gewaaid is er uit te halen...

    Of gewoon een zwembad laten ingraven en dan een tuinhuisje er naast bouwen met een filter installatie en zonnepanelen op het dak om het zwembad te verwarmen...

    Maar netje is goedkoper :trollface:
     
    Chloor dispenser halen, kost geen drol.
    Ik laat de tablet daar 24/7 inzitten.
    Kan ook. Merkte gewoon dat sommige kinderen een geïrriteerde huid krijgen van chloor. Als je het er 's avonds in gooit, is het gehalte al sterk gedaald tegen de volgende middag.
     
    ik was vandaag ff weed halen bij een koffieshop een stad verder op en daddy had sjans met een studente van 22 ^^...daar word deze ouwe lul nou vrolijk van :P
     
    Back
    Naar boven