AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Waarschijnlijk vond ze het gewoon leuk om een ouwe vent op te geilen.
     
    Ik bespeur toch enige jaloezie hier....
     
    Hij is gewoon bang voor je :roflol:

    Ontopic


    Vervelende buitenlanders en wouten die klappen krijgen, feelgoodfilmpje van de dag
     
    En zo een krapuul maakt je dag goed? Aparte kerel ben je ook.

    Op 2 seconde slaat de agent die buitenlander als eerste, beetje jammer dat die buitenlander alleen vervolgens zijn collega neer hoekt.

    Agent had hem best weg kunnen duwen ipv klappen te gaan geven, excessief geweld wat gelijk afgestraft wordt.
     
    Hij is gewoon bang voor je :roflol:

    Ontopic


    Vervelende buitenlanders en wouten die klappen krijgen, feelgoodfilmpje van de dag

    schandalig slap optreden van de politie ,pepperspray,wapenstok en waarschuwingsschot ,

    alle collgea's oproepen en de zweep erover ,wtf laten ze zo over zich heen lopen

    bij dit type volk werkt alleen de harde hand en geen millimeter toegeven,

    dit gedrag vertonen ze echt niet in Polen, Spanje,Marokko of Turkije

    want dan liggen in no time al hun tandjes er uit,smerig paupervolk
     
    Laatst bewerkt:
    Op 2 seconde slaat de agent die buitenlander als eerste, beetje jammer dat die buitenlander alleen vervolgens zijn collega neer hoekt.

    Agent had hem best weg kunnen duwen ipv klappen te gaan geven, excessief geweld wat gelijk afgestraft wordt.
    En hoeveel minuten gingen hieraan vooraf?
     
    schandalig slap optreden van de politie ,pepperspray,wapenstok en waarschuwingsschot ,alle collgea's oproepen en de zweep erover ,wtf laten ze zo over zich heen lopen

    Context bro.
    Iedereen gaat er gemakshalve maar van uit dat de politie nooit wat te verwijten valt, de realiteit ziet er anders uit.
    Wat overigens niet wil zeggen dat dergelijke acties gerechtvaardigd zijn maar -als ik voor mezelf spreek- soms wel begrijpelijk.
    Buiten dat zijn de meeste agentjes gewoon slapjanussen, alleen als ze ruim in de meerderheid zijn durven ze wel.
     
    schandalig slap optreden van de politie ,pepperspray,wapenstok en waarschuwingsschot ,

    alle collgea's oproepen en de zweep erover ,wtf laten ze zo over zich heen lopen

    bij dit type volk werkt alleen de harde hand en geen millimeter toegeven,

    dit gedrag vertonen ze echt niet in Polen, Spanje,Marokko of Turkije

    want dan liggen in no time al hun tandjes er uit,smerig paupervolk

    Helemaal mee eens.
     
    Helemaal mee eens.

    Redelijk kortzichtig.

    daar moet ik je helaas gelijk in geven



    gezagsverhoudingen bro,

    Dat de politie geweldsmonopolie heeft wil niet zeggen dat al hun acties geoorloofd zijn, bovendien gezagsverhoudingen?Herinner jij je de 'de politie is je vriend' campagne nog?:roflol:
     
    En hoeveel minuten gingen hieraan vooraf?

    Geen idee maar ik vermoed vrij weinig.

    Lijkt namelijk alsof ze net overgaan tot arrestatie en dat die buitenlander zijn "broer" wilt pakken waarna die Wout hem slaat en die buitlander een collega van hem neerhoekt.

    De agenten staan gericht op de man bij de auto waaruit blijkt dat er geen agressiviteit vanuit de omstanders kwam hiervoor anders hadden ze wel omgedraaid gestaan.

    Dus ik kan niks anders dan concluderen dat de politie iemand wilt aanhouden, dat omstanders dit proberen te voorkomen en dat de politie vervolgens excessief geweld gebruikt.

    Ik zie geen van de omstanders agressief naar de politie doen in de eerste seconde, ze proberen hun soortgenoot te pakken maar vallen de agenten niet aan.
     
    Screenshot_20180722-143219.png


    Kijk, buitenlander probeert die Wout weg te houden bij zijn vriend...


    En wie slaat er?

    Tadaa

    Screenshot_20180722-143225.png
     
    Eerste frame, die agent vooraan staat er gewoon rustig bij. Zou die er zo bij staan als die omstanders leip liepen te doen?

    Screenshot_20180722-143533.png


    Gewoon schijtvolk sommige wouten, die agent die sloeg had hem gewoon voor 100% op zijn muil terug verdiend. Jammer alleen dat in de chaos die hij creëert door te gaan slaan zijn collega neergehoekt wordt.
     
    schandalig slap optreden van de politie ,pepperspray,wapenstok en waarschuwingsschot ,

    alle collgea's oproepen en de zweep erover ,wtf laten ze zo over zich heen lopen

    bij dit type volk werkt alleen de harde hand en geen millimeter toegeven,

    dit gedrag vertonen ze echt niet in Polen, Spanje,Marokko of Turkije

    want dan liggen in no time al hun tandjes er uit,smerig paupervolk

    Hoor je mij zeggen dan dat 1 van de partijen minder hard moet slaan? :p

    Imo heb je gelijk hoor, alleen hier begint de politie met geweld te gebruiken terwijl dat niet nodig is. En tijdens rellen mogen ze geen geweld gebruiken behalve stom toekijken met hun knuppeltje, geen wonder dat ze hun frustratie op normale burgers uitten.

    Al die rellen in Parijs zou ik het liefst ook zien dat ze gewoon met een tank een rondje reden en dan met de bezemwagen er achter aan.

    Gewoon hier de politie ook rubber kogels geven, als er rellen zijn kunnen ze gewoon lekker hun frustratie kwijt en daarna weer normaal doen.


    Alleen ik weer 100% zeker dat die agenten gaan zeggen dat de buitenlanders eerst sloegen, wat dus niet het geval is.
     
    Back
    Naar boven