Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan nog, als een kennis, vriend, familielid van mij wordt aan-/staande gehouden dan zal ik toekijken, observeren en/of filmen, maar ik ga me er niet mee bemoeien op dat moment, dat zal nooit een positieve uitwerking hebben.
En dan nog hoe snugger is het om na een (onterechte) tik van een agent (de verkeerde) terug te slaan.

Redelijk kortzichtig.
Dat de politie geweldsmonopolie heeft wil niet zeggen dat al hun acties geoorloofd zijn, bovendien gezagsverhoudingen?Herinner jij je de 'de politie is je vriend' campagne nog?![]()

deze onschuldige hoofddoekjes waren bezig om een klein kind te ontvoeren
je bent toch aardig verknipt om dan een arrestatie proberen te verhinderen
en dan die choco hyena's er om heen die het allemaal geweldig vinden
Alsof jij na 10 klappen op je hoofd van die agent 2 agenten met kort zwart haar van achter uit elkaar kan houden
Daarom zei ik ook dat dat jammer was.
Als de situatie zo is dat men een kind probeerde te ontvoeren hadden ze een stuk harder mogen optreden.
Thug life.Als iemand mij slaat sla ik gewoon terug hoor, boeit me geen f**k of t een wijf of een agent is. Als je zo tof wilt doen om te slaan moet je ook klappen terug verwachtten.
Alleen ik kan niet slaan dus ik gedraag me wel gewoon netjes zodat ik geen klappen krijg.

Alleen ik kan niet slaan dus ik gedraag me wel gewoon netjes zodat ik geen klappen krijg

ik kan als ex wedstrijdvechter +192cm en 126kg heel goed slaan maar ik gedraag me ook gewoon netjes ,vechten is voor paupers![]()

ligt eraan als de kwaliteit van het gras goed is welNu ga je zeker volgende keer weer naar die shop?
net als die andere daddys met wie ze sjanste
hehehehe nee ,iets met een vrouw en kinderen