- Waardering
- 21.437
Hoi @Sanca, veel plezier op de chat van Facebook.Oké, jullie je zin. Ik ga nu kaarten uitdelen en daarmee is onze grote vriend permanent geband.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi @Sanca, veel plezier op de chat van Facebook.Oké, jullie je zin. Ik ga nu kaarten uitdelen en daarmee is onze grote vriend permanent geband.
Is toch niet zijn schuld, hij wordt constant uitgedaagd en treft hier geen ene blaam in? Eigenlijk is hij het slachtoffer en heeft de politie een account aangemaakt onder de alias orgineel/derksen met dit als resultaat. #droomwereldje
Heeft pas nog gezegd dat ze hem nooit zouden bannen, dus apparently not :')
En hierbij de laatste aflevering van Goede tijden Slechte tijden.
En hierbij de laatste aflevering van Goede tijden Slechte tijden.

Permabann kan je toch gewoon omzeilen? Ip veranderen + nieuw accje maken.
Is inderdaad kinderspel.Permabann kan je toch gewoon omzeilen? Ip veranderen + nieuw accje maken.
Ik kan wel een paar nieuwe namen verzinnen:
- KinderChauffeur
- RechtbankAbbonée
- ...
Voila, heeft die ineens ook zijn CV gemaakt.
Permabann kan je toch gewoon omzeilen? Ip veranderen + nieuw accje maken.
- KinderChauffeur
- RechtbankAbbonée
- ...
Maar het probleem is nu wel opgelost. Hij komt hier alleen om te laten zien met wat hij allemaal weg komt en om zijn slachtoffers en politie belachelijk te maken en dat kan die nu niet, omdat hij dan meteen weer een ban krijgt.Permabann kan je toch gewoon omzeilen? Ip veranderen + nieuw accje maken.
- KinderChauffeur
- RechtbankAbbonée
- ...