AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #119.621
Als je zo hoogbeschaafd bent en zo'n goed/hoog diploma hebt heb je toch ook veel meer kans om uitgeloot te worden.. Dat hebben mijn Nederlandse studiegenoten toch verteld. :dunno:

Ik heb niet bepaald mijn best gedaan op het vwo omdat een 5.5 voldoende was voor Roemenië.

In Nederland heb je met een 5.5 een minimale kans om binnen te komen.

Ik kan ook nog in België gaan studeren omdat het daar ook geen loting is maar gelukkig herinnerde jij me er aan waarom ik dat niet wilde :trollface:

• #119.623
Hoogbegaafd en dan dt niet snappen :emo:

• #119.624
Ik heb niet bepaald mijn best gedaan op het vwo omdat een 5.5 voldoende was voor Roemenië.

In Nederland heb je met een 5.5 een minimale kans om binnen te komen.

Ik kan ook nog in België gaan studeren omdat het daar ook geen loting is maar gelukkig herinnerde jij me er aan waarom ik dat niet wilde :trollface:
Tandarts is hier ingangsexamen waar maar een paar mensen per jaar door geraken, succes. En die selectie is al voorbij voor het komende schooljaar :eyes:

• #119.625
Als ik tegen de 30 zou lopen zou ik mijn keuzes heroverwegen. Over een paar kan je nog steeds zeggen "ik had daar en daar willen studeren" maar je komt verder als je kijkt naar welke mogelijkheden je NU hebt.

• #119.626
Als ik tegen de 30 zou lopen zou ik mijn keuzes heroverwegen. Over een paar kan je nog steeds zeggen ja ik had daar en daar willen studeren maar je komt verder als je kijkt naar welke mogelijkheden je NU hebt.

Daarom zit ik nu ook op het HBO alleen met wat studie vertraging door wat gevangenisbezoeken.

Ging er van uit dat al dat gedoe wel klaar zou zijn als ik mijn bachelor had en ik dan rustig mijn master kon halen in Utrecht.

• #119.628
Daarom zit ik nu ook op het HBO alleen met wat studie vertraging door wat gevangenisbezoeken.

Ging er van uit dat al dat gedoe wel klaar zou zijn als ik mijn bachelor had en ik dan rustig mijn master kon halen in Utrecht.
Welk jaar en richting? Hou het vol.

• #119.629
Welk jaar en richting? Hou het vol.

Bedrijfseconomie, jaar geen idee. Alles is een beetje door elkaar gelopen dus het is een beetje alles punten bij elkaar scharrelen.

Alleen ik heb ivm contact verbod alleen de mogelijkheid om met de auto naar school te gaan dus als ze dan mijn rijbewijs en auto afpakken schiet dat ook niet echt op.

En dan pakken ze mijn laptop ook nog af waardoor ik ook thuis niet meer kan studeren :roflol:

Dus nu zit ik me maar te vervelen en op dbb te ouwehoeren

• #119.630
Bedrijfseconomie, jaar geen idee.
??? Dus je bent bijna een 30 jarige lummel die vindt dat alles van hem wordt afgenomen en daardoor niks anders kan doen dan vervelen. Speel je nou een typetje of ben je dit echt?

Alleen ik heb ivm contact verbod alleen de mogelijkheid om met de auto naar school te gaan dus als ze dan mijn rijbewijs en auto afpakken schiet dat ook niet echt op.
Afpakken? Nu doe je weer alsof het je is overkomen. Dan ga je met het OV.

En dan pakken ze mijn laptop ook nog af waardoor ik ook thuis niet meer kan studeren :roflol:
Kom op nou. Trouwens, dan koop je toch een ander.
Dus nu zit ik me maar te vervelen en op dbb te ouwehoeren
Dat was duidelijk.

• #119.631
Hou er aub rekening mee dat racisme en politiehaat ook NIET toegestaan zijn.

En die verhalen van minderjarige meisjes MOETEN PER DIRECT STOPPEN.

Eerstvolgende overtreding hiervan wordt bestraft met kaart.

Waarom hebben n*gers altijd nachtmerries?

we hebben de enige met een droom dood geschoten :trollface:

lijkt me duidelijk dit :)

• #119.633

Vroeger mocht ik je meer. Marieke zal je wel verpest hebben :roflol:

tenor (6).gif

• #119.635
??? Dus je bent bijna een 30 jarige lummel die vindt dat alles van hem wordt afgenomen en daardoor niks anders kan doen dan vervelen. Speel je nou een typetje of ben je dit echt?

Afpakken? Nu doe je weer alsof het je is overkomen. Dan ga je met het OV.

Kom op nou. Trouwens, dan koop je toch een ander.

Dat was duidelijk.

Ik ga niet met het OV omdat ik dan mijn "slachtoffers" tegen het lijf moet lopen. Dat wil ik niet en volgens mij wil niemand dat hier.

Irl wil ik niet met dat gezeik geconfronteerd worden en hier is het nu ook wel klaar.

• #119.637
Ik ga niet met het OV omdat ik dan mijn "slachtoffers" tegen het lijf moet lopen.
Wat een onzin. Je parkeert doodleuk je auto recht voor het huis van 1 van hen en verder wek je ook niet de indruk dat je je best doet hen te ontlopen. En nu ineens heb je daar geen zin in want etc. Zeg dan gewoon, ik misbruik mijn misbruik om maar geen verdere verantwoordelijkheden te hoeven nemen. Je hebt of had drie of meer contactverboden, en daar heb ik ook weleens over gelezen dat je daar maling aan had want appen etc ging door met 1 of meerdere. Dat jouw verleden je blijft achtervolgen lijkt mij evident, daar ben je voor gewaarschuwd en je zal radicaal moeten stoppen en wellicht is verhuizen een optie, wil je echt uit die bubbel.

• #119.638
Wat een onzin. Je parkeert doodleuk je auto recht voor het huis van 1 van hen en verder wek je ook niet de indruk dat je je best doet hen te ontlopen. En nu ineens heb je daar geen zin in want etc. Zeg dan gewoon, ik ben een luie fl**ker en misbruik mijn misbruik om maar geen verdere verantwoordelijkheden te nemen.

Ja ik heb er schijt aan maar ik doe het alleen als het pure noodzaak is.

We kunnen niet bij mij thuis de tuin van die vriend gaan verbouwen.

• #119.640
I xyzyx I eindelijk geband is.

Terug
Naar boven