MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Don't even go there.

    Retardatie heb je met een IQ van onder de 80 oid. Die zouden nog een onvoldoende halen voor hun studie keuze test.

    Of denken dat ze met een 5.5 een voldoende hebben voor hun IQ test
     
    En nu snappen de Belgen er niets meer van :eyes:
     
    Ik heb overigens nooit een cito toets gemaakt, kon gewoon naar het gymnasium na de basisschool.
    Die CITO was een knipoog naar de omgang met bepaalde leeftijdcat.

    Retardatie heb je met een IQ van onder de 80 oid. Die zouden nog een onvoldoende halen voor hun studie keuze test.
    Wist niet dat je het heel serieus ging nemen. Maar onder minder begaafd, zwak begaafd, licht verstandelijk beperkt zitten wat gradaties en is het IQ niet alleen genoeg, kan ook verschillen per test. Horen ook problemen op andere vlakken bij. Maar grofgezegd zou je kunnen zeggen dat iemand zwakbegaafd is met een IQ tussen de 70 en 85, Onder de 70 of zelfs 60 zit je op de ondergrens van wat Nederlandse scholen (doorgaans) kunnen bieden. Op het niveau van MLK/ ZMLK begeef je je dan.
     
    Laatst bewerkt:
    Die CITO was een knipoog naar de omgang met bepaalde leeftijdcat.
    IxxSXjL.gif
     
    Indien een permban waar zal Izzy zijn onvrede over het grote onrecht dat hem is aangedaan door de dbb mods gaan ventileren? Hoeveel aangiften zullen er worden gedaan? Welke rol zal de politie spelen? Zal er een verhoogd risico zijn op een terugval in oud gedrag? Real life Cluedo...
    Ik zie hem dat verhaal ook heel mooi verdraaien dat het totaal niet zijn schuld was, maar dat hij gedwongen werd
    Desondanks denk ik dat mensen met retardatie niet op het HBO/WO zitten.

    Ik heb overigens nooit een cito toets gemaakt, kon gewoon naar het gymnasium na de basisschool.
    Heb je dan al een HBO/wo diploma?
     
    Ik zie hem dat verhaal ook heel mooi verdraaien dat het totaal niet zijn schuld was, maar dat hij gedwongen werd

    Heb je dan al een HBO/wo diploma?

    Oh nee hoor, vorige keer zei sanca al dat ik temp ban kreeg als ik door ging.

    Heb m gezegd dat ik niet over me heen zou laten lopen en als ik daar temp ban voor kreeg dat prima was.
     
    Binnenkort tandarts.

    Ja ik mag t land niet uit dus ik kan niet in Roemenië gaan studeren.

    Ik huur nu dat appartement aan oud klasgenoot.. feelsbadman.

    Zit sterk te overwegen om er in oktober gewoon heen te gaan. Heb na 7 jaar nog steeds meldplicht, de reclassering zegt ook dat ze dit nooit mee gemaakt hebben.

    Dus ga er niet van uit dat ze me nu nog terug gaan halen naar nederland.


    Edit: Nederland is tandarts opleiding loting of decentrale selectie.

    Die universiteit in Roemenië staat gewoon goed aangeschreven, geen loting oid. Kleine klassen, lessen in het Engels. Studie geld is duurder maar leeflasten zijn lager.
     
    Oh nee hoor, vorige keer zei sanca al dat ik temp ban kreeg als ik door ging.

    Heb m gezegd dat ik niet over me heen zou laten lopen en als ik daar temp ban voor kreeg dat prima was.


    Goed zo knul.
    Hou de eer aan jezelf.
    Het was een fijne tijd met je op dit forum.
    Je post altijd met veel plezier gelezen.
     
    Ja ik mag t land niet uit dus ik kan niet in Roemenië gaan studeren.
    Leg even uit aan alle lieve kijkbuiskindertjes waarom je per se tandheelkunde zou willen studeren in Roemenië. En lijkt je dat nou echt een goed idee gezien jouw daderprofiel, gevoeligheid voor verslaving etc?
     
    Ja ik mag t land niet uit dus ik kan niet in Roemenië gaan studeren.

    Ik huur nu dat appartement aan oud klasgenoot.. feelsbadman.

    Zit sterk te overwegen om er in oktober gewoon heen te gaan. Heb na 7 jaar nog steeds meldplicht, de reclassering zegt ook dat ze dit nooit mee gemaakt hebben.

    Dus ga er niet van uit dat ze me nu nog terug gaan halen naar nederland.


    Edit: Nederland is tandarts opleiding loting of decentrale selectie.

    Die universiteit in Roemenië staat gewoon goed aangeschreven, geen loting oid. Kleine klassen, lessen in het Engels. Studie geld is duurder maar leeflasten zijn lager.

    Hebben ze nog nooit zo'n persoon als jou mee gemaakt?
     
    Goed zo knul.
    Hou de eer aan jezelf.
    Het was een fijne tijd met je op dit forum.
    Je post altijd met veel plezier gelezen.

    Ik weet niet wat je er niet aan snapt maar volgens mij is het duidelijk dat ik had besloten me gewoon normaal te gaan gedragen.

    Jij bent nu nog die kleuter die er over door gaat.
     
    R.i.p xyzzelll
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Leg even uit aan alle lieve kijkbuiskindertjes waarom je per se tandheelkunde zou willen studeren in Roemenië. En lijkt je dat nou echt een goed idee gezien jouw daderprofiel, gevoeligheid voor verslaving etc?

    Ik ben niet gevoelig voor verslaving? Ik gebruik doordeweeks geen drugs/alcohol? :dunno:
     
    Ja ik mag t land niet uit dus ik kan niet in Roemenië gaan studeren.

    Ik huur nu dat appartement aan oud klasgenoot.. feelsbadman.

    Zit sterk te overwegen om er in oktober gewoon heen te gaan. Heb na 7 jaar nog steeds meldplicht, de reclassering zegt ook dat ze dit nooit mee gemaakt hebben.

    Dus ga er niet van uit dat ze me nu nog terug gaan halen naar nederland.


    Edit: Nederland is tandarts opleiding loting of decentrale selectie.

    Die universiteit in Roemenië staat gewoon goed aangeschreven, geen loting oid. Kleine klassen, lessen in het Engels. Studie geld is duurder maar leeflasten zijn lager.
    Als je zo hoogbeschaafd bent en zo'n goed/hoog diploma hebt heb je toch ook veel meer kans om uitgeloot te worden.. Dat hebben mijn Nederlandse studiegenoten toch verteld. :dunno:
     
    Ik weet niet wat je er niet aan snapt maar volgens mij is het duidelijk dat ik had besloten me gewoon normaal te gaan gedragen.

    Jij bent nu nog die kleuter die er over door gaat.


    Dat ga jij toch niet volhouden!
     
    Back
    Naar boven