- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst Shutterspeed en toen ik, zelfs nog na de reset #neverforgetNiets zo vergankelijk als internetroem.
Iedereen is alweer vergeten wie de karma koning van het oude systeem was.![]()

Moet jij ook 10 anderen negatieve karma geven voordat je dat bij dezelfde kunt doen?

Ik kan er ook -930 van maken... Try meAgh puntje minder is hetzelfde alsof jij 1kg afvalt, dat verschil merk je niet.![]()

Ja, dat dan wel weerMaar wel een maximaal minimum karma zo te zien volgens het gangbare systeem.

Moet jij ook 10 anderen negatieve karma geven voordat je dat bij dezelfde kunt doen?

Dan weet je mij te vinden als lady justice toch? Je hebt je houten poot al aan
Ik, de meest slimme member van de lage landen doet een dringend verzoek om extra kraharma te verkrijgen zo dat ik weer meer kan verdelen onder de minder bedeelde in zielige landen en aan @Steks die zo op zijn onderbroek foto's te zien ook minderbedeeld oogt tov ik, Brutushakt EN tov @Sanca die ook ruimschoots bedeeld is en het geheel graag laat wapperen naast zijn klassieke eikenhoutenpoot EN @johnyjordaan die tevens graag strakke broekjes met of zonder opdruk en naline zeem draagt in kleur roze.
Ik, de meest slimme member van de lage landen doet een dringend verzoek om extra kraharma te verkrijgen zo dat ik weer meer kan verdelen onder de minder bedeelde in zielige landen en aan @Steks die zo op zijn onderbroek foto's te zien ook minderbedeeld oogt tov ik, Brutushakt EN tov @Sanca die ook ruimschoots bedeeld is en het geheel graag laat wapperen naast zijn klassieke eikenhoutenpoot EN @johnyjordaan die tevens graag strakke broekjes met of zonder opdruk en naline zeem draagt in kleur roze.
X