XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #119.841
Karma clubjes zijn niet toegelaten. Op misbruik van karma staan ook sancties, daar was Big-T erg streng in....

Dat vind ik jammer. Ik had al een naam voor een club: The karma sl*ts met @johnyjordaan als verantwoordelijke voor de inwijdingsrituelen voor nieuwe leden en ikzelf als dictator-voorzitter.

• #119.842
Karma clubjes zijn niet toegelaten. Op misbruik van karma staan ook sancties, daar was Big-T erg streng in....
Welkom in de anti-karmaclubjes-club Sanca. Wegens jouw grote impact op dit forum bevorder ik jou met onmiddellijke ingang tot ondervoorzitter.

• #119.843
  • #119.845
Dat vind ik jammer. Ik had al een naam voor een club: The karma sl*ts met @johnyjordaan als verantwoordelijke voor de inwijdingsrituelen voor nieuwe leden en ikzelf als dictator-voorzitter.
Ja ik denk dat @Sanca nu uitgesloten is om deel te nemen aan ons besloten ploegje leden. Ik schrijf hierbij een open brief aan het bestuur om een samenscholingsverbod aan banden te laten leggen voor Belgen met biceps van boven de 40 centimeeter alsmede kuit3N van meer centiemeeter dan zodanig bruikbaar in een stel kaplaarsjes maat 38

• #119.846
Ja ik denk dat @Sanca nu uitgesloten is om deel te nemen aan ons besloten ploegje leden. Ik schrijf hierbij een open brief aan het bestuur om een samenscholingsverbod aan banden te laten leggen voor Belgen met biceps van boven de 40 centimeeter alsmede kuit3N van meer centiemeeter dan zodanig bruikbaar in een stel kaplaarsjes maat 38
O JA @Steks WAT RIJMT OP SEKS MAG NOG WEL SAMENSCHOLEN met @johnyjordaan daar johny maatje 37 heeft

• #119.851
Heeee, das allemaal eerlijk verdiend hoor!!!

:haha:

:thinking:

Noem je mij nou een golddigger???:thumbd:

Verdomme! Daar gaat al ons geld dus heen :bang:

Flauww, ik geef iedereen altijd max karma :heart: spread the love enzo

Jij lijkt me ook wel sterk :flexing:
zijn we nou hirrr aan het pesten boys?
:P

• #119.852
Ik zeg nachtcafe, ik zeg kvk :roflol:
Zeker vergeten.:D

:roflol:

Ik vind het superleuk dat er weer karma is, je bent toch sneller geneigd even een klein berichtje achter te laten op posts e.d.

zijn we nou hirrr aan het pesten boys?
:P

Echt he! En niet heel erg terecht als je naast karma mijn post / like ratio zo bekijkt :eyebrow:

1.jpg
2.jpg

• #119.854
met opruimen in de werkplaats mijn ray ban wayfarer terug gevonden ^^
nou kan ik weer ik de blues brother uithangen :))

• #119.855
Lekker temperatuurtje om op te ruimen :p

• #119.856
Lekker temperatuurtje om op te ruimen :p
in de werkplaats opzich valt wel mee , ivm stof explosies heb ik vernevelaars hangen en airco , daarintegen in het spuithok klapte de hitte en de terpentine lucht me om de oren dus dat is voor de stagiaire na de bouwvak :P

• #119.859
Vandaag mijn 'rustdag' v.w.b. krachttraining (6x per week PPL), maar wel cardio + abs getraind. Heerlijk hardgelopen tussen de middag op de vliegbasis, 45 minuten bij 34 graden Celsius. Shreds voor de wedstrijd, here we come. :rocknana::rocker2:

Terug
Naar boven