MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #119.921
Gebruik die zelf niet. @Kathlinoo gratis bier. :)

20180728_145210.jpg

Heb ze zojuist allemaal tegelijk ingeleverd
BIERRRRR :bierbang:

• #119.925
De vorige keer liet mn innerlijke schrale Nederlander 'm liggen. Was ie daarna twee weken niet meer te krijgen...dikke spijt natuurljjk.
Vandaag liet ik mij niet gekmaken, meenemen die hap:burns:

IMG_20180729_141005_171.jpg

• #119.927
....en die petje zit Gucci merk aan binnenkant. En die handboeitasje ook van Gucci. Wollah...

• #119.932
Zat een meisje al 15min mij aan te staren toen ik aan het trainen was. Begon nogal ongemakkelijk te worden. Komt ze ineens naar mij toe, "Mag ik iets vragen? Welke oefeningen doe jij allemaal want ik wil er ook zo uit zien als jou". Stond daar met m'n mond vol tanden :emo:. Ego is wel gestreeld voor vandaag :eyes:. Heeft heel de tijd achter m'n gat zitten lopen en mij zitten na doen :emo:

Verder goede training gehad :grinny:

AirBrush_20180730140704.jpg

• #119.935
Zat een meisje al 15min mij aan te staren toen ik aan het trainen was. Begon nogal ongemakkelijk te worden. Komt ze ineens naar mij toe, "Mag ik iets vragen? Welke oefeningen doe jij allemaal want ik wil er ook zo uit zien als jou". Stond daar met m'n mond vol tanden :emo:. Ego is wel gestreeld voor vandaag :eyes:. Heeft heel de tijd achter m'n gat zitten lopen en mij zitten na doen :emo:

Stoppen met eten?

• #119.936
Net terug van een maand genieten in de tropen en meteen m'n motor op kunnen halen van de garage.

Motor 45km van de garage op laten halen voor m'n vakantie, de elektronica laten doormeten (r zat een lekspanning), contactslot uit elkaar gehaald en schoongemaakt (zat corrosie), nieuwe accu, spanningsregelaar, vrijwel nieuwe voorband (michelin pilot power, gratis gekregen) en alles weer ff goed af laten stellen. Gozer heeft zelfs ong 150km gereden op de motor om te testen of alles weer goed werkt en het probleem niet terugkomt.

Totale kosten inclusief arbeidsuren:

20180730_145911.jpg

Naast de belachelijk goede prijs ook een hele goede service.

Dus als iemand nog een motorzaak zoekt in de regio Amsterdam, de contactgegevens staan op de foto.
Als ie vraagt hoe je er terecht bent gekomen, zeg dan maar via de jongen van die Fazer 600 met die accu/spanningsregelaar problemen. Hij weet meteen wie je bedoelt ;).

Oja, zijn uurloon is normaal iets van €33,00 per uur.

• #119.938
Zo, not bad die rekening dan voor al het werk dat ie heeft geleverd :).

• #119.939
Vetteklauwe :roflol:

• #119.940

Je neemt xyz zijn plaats al goed in zeg :cool:

Terug
Naar boven