- Waardering
- 15.402
Heb ze zojuist allemaal tegelijk ingeleverd
BIERRRRR

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee gratis bier ofzo via app? Kan je dat nummer invoeren en gratis biertje pakken op café. Niet bij elk café moet je ff vragen.
.Hoezo politiek correct? Ik zie iemand die aangehouden wordt, zijn moeder moet rustig gehouden worden en zijn neef kijk in de camera en twijfelt of hij wel bij de politie wil blijven.

Wel je bed thuis laten...want voordat je het weet.............Dat ik eindelijk wat meer voedsel kan meenemen naar het werk
![]()

Wel je bed thuis laten...want voordat je het weet.............![]()

Voor je het weet ben je dag en nacht aan het werk.....bedoel ik...

. Ego is wel gestreeld voor vandaag
. Heeft heel de tijd achter m'n gat zitten lopen en mij zitten na doen 

Nee

Zat een meisje al 15min mij aan te staren toen ik aan het trainen was. Begon nogal ongemakkelijk te worden. Komt ze ineens naar mij toe, "Mag ik iets vragen? Welke oefeningen doe jij allemaal want ik wil er ook zo uit zien als jou". Stond daar met m'n mond vol tanden. Ego is wel gestreeld voor vandaag
Verder goede training gehad
![]()
.Zat een meisje al 15min mij aan te staren toen ik aan het trainen was. Begon nogal ongemakkelijk te worden. Komt ze ineens naar mij toe, "Mag ik iets vragen? Welke oefeningen doe jij allemaal want ik wil er ook zo uit zien als jou". Stond daar met m'n mond vol tanden. Ego is wel gestreeld voor vandaag
Verder goede training gehad
![]()