- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vanmiddag hardgelopen, dat was pas warm.Het is hier te warm voor kerel … Ik ben enig en ik ben bovendien de enigste Én de overtreffende trap in één bovendien.
De karmaknop is weg bij jouw posts.

w000t
Ik hoop het niet!Ik zou hem na verloop van tijd eventueel kunnen reanimeren maar dan moeten de andere mods ook eens zijn en dat gaat niet gebeuren denk ik.
Ik zie ruimte voor nieuwe adverteerders.Ik hoop het niet!
We moeten geen podium bieden aan iemand die constant verhalen vertelt over zijn avonturen die allemaal verdacht veel lijken op de aanloop naar zijn vorige misbruik zaak.
Ook het herhaaldelijke zwart maken van zijn minderjarige slachtoffer hoort echt niet op een openbaar bodybuilding forum thuis.
Denk ook aan de reputatie schade van de sponsoren als hun naam en/of advertenties aan dat soort teksten gelinkt worden.
Ik hoop het niet!
We moeten geen podium bieden aan iemand die constant verhalen vertelt over zijn avonturen die allemaal verdacht veel lijken op de aanloop naar zijn vorige misbruik zaak.
Ook het herhaaldelijke zwart maken van zijn minderjarige slachtoffer hoort echt niet op een openbaar bodybuilding forum thuis.
Denk ook aan de reputatie schade van de sponsoren als hun naam en/of advertenties aan dat soort teksten gelinkt worden.

Het is vrijdag en... vanaf 16u30 heb ik drie weken vakantie
En de verwarmingsketel is ook al hersteld, geen verplichte koude douches meer![]()

Hoezo politiek correct? Ik zie iemand die aangehouden wordt, zijn moeder moet rustig gehouden worden en zijn neef kijk in de camera en twijfelt of hij wel bij de politie wil blijven.

Hoezo politiek correct? Ik zie iemand die aangehouden wordt, zijn moeder moet rustig gehouden worden en zijn neef kijk in de camera en twijfelt of hij wel bij de politie wil blijven.