XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #119.881
Je krijgt een trap van Bert :p

• Like
Waarderingen: BB_
  • #119.882
Low kick of keukentrap....hmmmm???

• #119.883
  • #119.884
Nu in de sauna...nog warmer? Hmmm, klopt niet...

• #119.888
Ik zou hem na verloop van tijd eventueel kunnen reanimeren maar dan moeten de andere mods ook eens zijn en dat gaat niet gebeuren denk ik.
Ik hoop het niet!

We moeten geen podium bieden aan iemand die constant verhalen vertelt over zijn avonturen die allemaal verdacht veel lijken op de aanloop naar zijn vorige misbruik zaak.
Ook het herhaaldelijke zwart maken van zijn minderjarige slachtoffer hoort echt niet op een openbaar bodybuilding forum thuis.

Denk ook aan de reputatie schade van de sponsoren als hun naam en/of advertenties aan dat soort teksten gelinkt worden.

• #119.889
Ik hoop het niet!

We moeten geen podium bieden aan iemand die constant verhalen vertelt over zijn avonturen die allemaal verdacht veel lijken op de aanloop naar zijn vorige misbruik zaak.
Ook het herhaaldelijke zwart maken van zijn minderjarige slachtoffer hoort echt niet op een openbaar bodybuilding forum thuis.

Denk ook aan de reputatie schade van de sponsoren als hun naam en/of advertenties aan dat soort teksten gelinkt worden.
Ik zie ruimte voor nieuwe adverteerders.
Home volkan leren en werken als agent.jpg

• #119.890
Ik hoop het niet!

Je onderschat het relativeringsvermogen van de gemiddelde bb.nl-bezoeker denk ik, deze lijkt me prima in staat om dergelijk postgedrag in de juiste context te zien aangezien dat een bekend fenomeen op vrijwel alle internetfora is.Typisch nederlandse bekrompen gedachtengang trouwens nu ik er eens over nadenk.:thinking:

• Like
Waarderingen: BB_
  • #119.891
Huh? Mijn iq is lager dan mijn gewicht hoor. Damn, mijn bicepsomtrek is hoger dan mijn iq.

(Ik weet dat het taalkundig incorrect is, omtrek is groter dan ipv hoger dan. Dank u namens de taalnazi).

• #119.895
Dat dit de laatste dag is voor de shoot.
Vandaag maar 1L water consumeren en hopen dat ik niet uitdroog! :roflol::haha:

• #119.897
Hoezo politiek correct? Ik zie iemand die aangehouden wordt, zijn moeder moet rustig gehouden worden en zijn neef kijk in de camera en twijfelt of hij wel bij de politie wil blijven.

Terug
Naar boven