- Waardering
- 1.157
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij hield zich in met posten maar op wat pietlullige dingetjes toch nog gepakt. #freejasper #xyxyxyzyzWacht, begrijp ik het nou goed dat Xyzyx een ban heeft? Ik was twee weken weg, wat heeft die hiervoor uitgespookt en wat heb ik gemist
Hij hield zich in met posten maar op wat pietlullige dingetjes toch nog gepakt. #freejasper #xyxyxyzyz
Hij hield zich in met posten maar op wat pietlullige dingetjes toch nog gepakt. #freejasper #xyxyxyzyz
Opgeschoond volgens mij
Elke pagina....
Pm me voor een filmpje waar ik dit doe met ijsblokjes. Wel niet alleen in het gezicht.Zou jij dit doen? Ik heb perongeluk wel eens staan vloeken aan zo'n paal toen ik achterin de auto bij een collega zat.. Kerel schaamde zich de ogen uit z'n kop.. Vervolgens zei die collega, sorry we hebben hier een Belg achter in de auto zitten bleek die lulhannes van het raampje ook een Belg te zijn.
ik wil het niet weten waar je ze steekt beste sanca , dit is het internet je kunt letterlijk alles verwachtenPm me voor een filmpje waar ik dit doe met ijsblokjes. Wel niet alleen in het gezicht.

3/4 van 1 bh hé3 bhs voor de prijs dat je anders 3/4 bh's hebt?
Klinkt als geen deal

Ik dacht dat jij naar speciale boetiekjes ging en MD niet goed vond.

Ik voel mij hier nu echt thuis sinds het Libelleforum er niet meer is.@Sanca
Misschien moet je het forum veranderen naar het Viva.forum.nl