MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #119.901
Wacht, begrijp ik het nou goed dat Xyzyx een ban heeft? Ik was twee weken weg, wat heeft die hiervoor uitgespookt en wat heb ik gemist

• #119.902
  • #119.907

Zou jij dit doen? Ik heb perongeluk wel eens staan vloeken aan zo'n paal toen ik achterin de auto bij een collega zat.. Kerel schaamde zich de ogen uit z'n kop.. Vervolgens zei die collega, sorry we hebben hier een Belg achter in de auto zitten bleek die lulhannes van het raampje ook een Belg te zijn.

• #119.908
Zou jij dit doen? Ik heb perongeluk wel eens staan vloeken aan zo'n paal toen ik achterin de auto bij een collega zat.. Kerel schaamde zich de ogen uit z'n kop.. Vervolgens zei die collega, sorry we hebben hier een Belg achter in de auto zitten bleek die lulhannes van het raampje ook een Belg te zijn.
Pm me voor een filmpje waar ik dit doe met ijsblokjes. Wel niet alleen in het gezicht.

• #119.910
Tm 70 jaar niet bepaald kieskeurig.

Screenshot_20180727-134007_Firefox.jpg

• #119.912
Lichter dan ooit in de afgelopen vijf jaar. Feelsgoodman

• #119.913
Shoppen, shoppen, shoppen!
3bh's van MD voor de prijs dat je anders 3/4 bh hebt.
Slechts 2 paar schoenen gekocht: 50% korting
ze hadden er niet meer in mijn maat die ik mooi vond, anders waren het er gegarandeerd meer :roflol:

Nieuwe broek gekocht in de winkel waar ik er vorig jaar ook drie kocht in de solden.
Maat vorig jaar: 1x28, 2x29
Maat dit jaar: 26 :eek:
Die van vorig jaar heb ik al weggegeven aangezien ze veel te groot waren intussen.
Lekker veel korting ook. 32Euro betaald voor de broek + shirtje in plaats van 132Euro :cool:

• #119.914
3 bhs voor de prijs dat je anders 3/4 bh's hebt?

Klinkt als geen deal

• #119.915
Ik dacht dat jij naar speciale boetiekjes ging en MD niet goed vond.

• #119.916
Terug
Naar boven