XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #120.105
Kijk eens in de spiegel en ben eens eerlijk....

• #120.107
https://forum.bodybuilding.nl/media/ernie-socrates.268/

verder ga ik me natuurlijk niet meer verantwoorden hier. Sorry ik geloof niet meer in Sinterklaas maar als je dat wel doet wil ik best een keer een foto van Sinterklaas plaatsen of van zwarte piet.. gekleurde piet of wellicht bodybuilding Piet (staat naast me op de foto)

• #120.108
Heeft de popo je zo hard geslagen dat je geheugenverlies hebt, it doesn’t HARM om het toe te geven.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #120.109
Kerel je begint nu irritant te worden, ga anders lekker ergens van een gebouw afspringen of bijen tellen oid.

• #120.110
Xyzyx is een berucht lid dat geband is en vroeg of laat wel weer opduikt. Misverstandje dat wel lekker snel uit de hand loopt :p

• #120.111
Niks verandert in al die jaren dus ;)

• Like
Waarderingen: mat
  • #120.112
Irritant? Ikke? Irritant is voor amateurs, ik ben mazeaj. Maar doe lekker verder Zyzyx, ik heb het te druk met bijen tellen.

• #120.114
Uiteindelijk is het doel om gewoon iets nuttigs te gaan doen. Tussen zelfmoord en bijen tellen heb je een ruime keuze. In princiepe is alles goed als ik me niet hoef te irriteren aan zoemende muggen om me heen.

• #120.116
Kerel je begint nu irritant te worden, ga anders lekker ergens van een gebouw afspringen of bijen tellen oid.
Bijen tellen?
8bf26ac4d60fbfbc0276b19f591acdfedcfff187_full.jpg

• Like
Waarderingen: mat
  • #120.119
Je ouders tellen niet mee als vrenden hoor.

Terug
Naar boven