Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • ? Sorry weet niet wat je bedoeld. Ik ben heel Lang lid geweest van dit forum toen het nog dbb.com was. Socrates is de naam en heb geen flauw idee wie Xyzel is.
     
    Kijk eens in de spiegel en ben eens eerlijk....
     
    ? Sorry weet niet wat je bedoeld. Ik ben heel Lang lid geweest van dit forum toen het nog dbb.com was. Socrates is de naam en heb geen flauw idee wie Xyzel is.
    Kom kom, zet die sinterklaas avi er maar snel terug op. Mis hem al zo lang hier.
     
    https://forum.bodybuilding.nl/media/ernie-socrates.268/

    verder ga ik me natuurlijk niet meer verantwoorden hier. Sorry ik geloof niet meer in Sinterklaas maar als je dat wel doet wil ik best een keer een foto van Sinterklaas plaatsen of van zwarte piet.. gekleurde piet of wellicht bodybuilding Piet (staat naast me op de foto)
     
    Heeft de popo je zo hard geslagen dat je geheugenverlies hebt, it doesn’t HARM om het toe te geven.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Kerel je begint nu irritant te worden, ga anders lekker ergens van een gebouw afspringen of bijen tellen oid.
     
    Xyzyx is een berucht lid dat geband is en vroeg of laat wel weer opduikt. Misverstandje dat wel lekker snel uit de hand loopt :p
     
    Niks verandert in al die jaren dus ;)
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Irritant? Ikke? Irritant is voor amateurs, ik ben mazeaj. Maar doe lekker verder Zyzyx, ik heb het te druk met bijen tellen.
     
    Uiteindelijk is het doel om gewoon iets nuttigs te gaan doen. Tussen zelfmoord en bijen tellen heb je een ruime keuze. In princiepe is alles goed als ik me niet hoef te irriteren aan zoemende muggen om me heen.
     
    Kerel je begint nu irritant te worden, ga anders lekker ergens van een gebouw afspringen of bijen tellen oid.
    Bijen tellen?
    8bf26ac4d60fbfbc0276b19f591acdfedcfff187_full.jpg
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Je ouders tellen niet mee als vrenden hoor.
     
    Back
    Naar boven