XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Bij mij komt er maar 1 er openlijk voor uit op zo’n kleine 200 man.

mat

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Bij mij komt er maar 1 er openlijk voor uit op zo’n kleine 200 man.
Wat een faggots als ze het niet durven zeggen.

Nee, in de zorg is dat allesbehalve een probleem. Kan me inbeelden dat er andere sectoren zijn.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik kwam de buurvrouw tegen en die vertelde dat ze binnenkort gaat verhuizen. Dus ik vroeg waarom ze ging verhuizen, bevalt het huis niet meer, bevalt de wijk niet meer? Dat allemaal wel, alleen de vent met wie ze het huis deelt bevalt niet meer zei ze.

• Like
Waarderingen: Bubs

Hoody

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
12 aug 2010
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Ik kwam de buurvrouw tegen en die vertelde dat ze binnenkort gaat verhuizen. Dus ik vroeg waarom ze ging verhuizen, bevalt het huis niet meer, bevalt de wijk niet meer? Dat allemaal wel, alleen de vent met wie ze het huis deelt bevalt niet meer zei ze.

Wat een waterval aan verbale diarree.

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
En dat maakt je dag goed omdat je de buurvrouw niet mag óf omdat je een oogje hebt op de buurvrouw en je je kans schoon ziet nu ze scheidt van de buurman?

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Gewoon, omdat dat dus ook een manier is om te vertellen dat je uit elkaar gaat.

Banshee

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2016
Lengte
1m82
Massa
76kg
En dat maakt je dag goed omdat je de buurvrouw niet mag óf omdat je een oogje hebt op de buurvrouw en je je kans schoon ziet nu ze scheidt van de buurman?
Omdat hij een oogje heeft op de vent en die kerel daar binnenkort alleen woont :verneder:

• Like
Waarderingen: BB_

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m83
Pics van buurvrouw.

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Lekker wijf ging naar mijn gains staren

Nomen Nescio

.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2010
Ze wou zo graag mijn aandacht in de gym. Naast me squatten, voorme deadliften. En naarmij kijke of ik keek naar haar. Nou die kreeg ze lekker niet. Voel me trots

liep door een straat.. een vrouw schreeuwde vanuit haar voordeur ''hey niet teveel anabolen nemen he!'' geweldig

wat een geile kont was dat joh, je zag luid en duidelijk haar billen toen ze ging deadliften.

Lekker wijf ging naar mijn gains staren

Hou 's op met die bullshit te posten bro, sws geen mens gelooft die onzin.:roflol:

Naar boven