ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik werk bij Defensie ja. Er waren inderdaad bij volgens mij de Landmacht (of Korps Mariniers) problemen met levertijden van kleding voor koudweertraining o.i.d.; ik weet er het fijne niet van. Mooi altijd dat mensen alles bij Defensie onder één noemer scharen. Ik werk bij de Luchtmacht en heb een prima winterjas en ga bovendien helemaal niet op koudweertraining naar Noorwegen. Daarnaast is 50% van de afdeling waar ik werk burger; zij hebben daar al helemaal niets mee te maken en krijgen ook een telefoon. Iets met secundaire arbeidsvoorwaarden. De kosten voor die telefoons zijn overigens verwaarloosbaar t.o.v. de kosten van vliegtuig- en helikoptercomponenten en -onderhoud; dan hebben we het nog niets een over levertijden. Wat bij Defensie ook altijd een rol speelt zijn 'potjes'; geld bestemd of afkomstig uit het ene potje kan niet zomaar voor een doel uit een andere kostenpost gebruikt worden.En een winterjas kan er niet van af? Jij zit toch bij defensie?
Werk jij dan?Lekker weekend3 dagen moeten snipperen ivm teveel uren.

Als je uitgeslapen ben heb je toch geen PWO nodig?
Als je uitgeslapen bent heb je toch geen PWO nodig?
Sorry voor de rotzooi; ik zal het volgende keer zelf wel even opruimen als ik 'bezig' ben geweest.Ik moet voor mijn uitkering een kleine wederdienst doen. In het weekend maak ik sauna's schoon.

Ik wilde eigenlijk een quote van je vorige sauna verhaal posten. Maar ik kon hem niet vinden...Sorry voor de rotzooi; ik zal het volgende keer zelf wel even opruimen als ik 'bezig' ben geweest.
Ik wilde eigenlijk een quote van je vorige sauna verhaal posten. Maar ik kon hem niet vinden...

Afgelopen zondag een dagje naar de sauna geweest, Thermen Holiday Schiedam. Ik zit op een gegeven moment in het bubbelbad buiten in het zonnetje te chillen, gaan wat mensen bad in, bad uit, totdat ik er naast mij enkel nog één man zit, jaar of 30. Hij begint tegen me aan te praten, waar ik vandaan kom, wat voor werk ik doe etc. Ik denk prima, die man wil gewoon wat ouwehoeren. Hij had bij BuZa gewerkt, beetje zitten lullen over politiek, best prima. Een aantal keer tikt hij wel per ongeluk tegen m'n been of gaat langs me voeten, beetje irritant. Dat dat een keer per ongeluk gebeurt, oke, maar een keer of drie, dus begon op te vallen zeg maar. Zegt hij op een gegeven moment: "heb je een vriendin, woon je samen?". Ik: "nee, ik heb geen vriendin, en jij". Hij: "ik ben van de mannen, en jij?" Ik: "ik ben hetero". Vanaf toen werd het gesprek heel ongemakkelijk en dacht ik echt "ik moet weg hier". Toen hij op een gegeven zei: "je hebt een leuke lach" was het klaar. Ik zei: "ik ga er vandoor, tot ziens". Hij: "misschien zie je je zo nog". Ik dacht dus "euh, ik denk het niet, tot nooit meer". Toch best kut als je dan naakt het bad uit moet en wegloopt, en de ogen van die man in je reet voelt branden.![]()
wel als je maar 50 gram havermout mag eten met 8 eieren erbij. ik neem niet voor niets T5 voor de training
Hard werken betaald zich uit.
4,5k in een maand is niet verkeerd voor een baantje als kok. Plus nog €100 fooi handje contantje per week.
![]()

Ja kheb er redelijk hard voor moeten zwoegenDenk dat ik van job moet veranderen
Maar je zal ook wel een stuk meer uren kloppen denk ik![]()
. Voordeel is wel dat ik niet hoef te cardioën tijdens de cut.Ja kheb er redelijk hard voor moeten zwoegen. Voordeel is wel dat ik niet hoef te cardioën tijdens de cut.