Als ik kon werken tijdens m'n studie deed ik dat wel. Je hebt niet altijd een keuze.hoezo? je kiest er toch zelf voor om wel of niet te werken?daarbij laat je gewoon zien dat je de “druk” wel aankan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik kon werken tijdens m'n studie deed ik dat wel. Je hebt niet altijd een keuze.hoezo? je kiest er toch zelf voor om wel of niet te werken?daarbij laat je gewoon zien dat je de “druk” wel aankan.
Is het waar dat er soms in eten gespuwd wordt van (vervelende) klanten?
Vandaag voor het eerst in jaren weer eens een pepernoot gegeten!
Goed dat je werkt naast je studie, toont karakter!
Daar vraag ik altijd naar bij sollicitanten. Iemand met een bijbaan (ook supermarkt, afwashulp, etc.) heeft altijd een streepje voor.
28 euro straks als zzp is wel weinig. Hoeveel hou je dan over als je al je premies betaald hebt en geld voor je pensioen opzij hebt gezet?
Ik train 5/6 keer per week naast mijn studie en deadlift 280. Heb ik ook een streepje voor?Goed dat je werkt naast je studie, toont karakter!
Daar vraag ik altijd naar bij sollicitanten. Iemand met een bijbaan (ook supermarkt, afwashulp, etc.) heeft altijd een streepje voor.
28 euro straks als zzp is wel weinig. Hoeveel hou je dan over als je al je premies betaald hebt en geld voor je pensioen opzij hebt gezet?
Ik train 5/6 keer per week naast mijn studie en deadlift 280. Heb ik ook een streepje voor?
Dat hij zijn studie nog niet af heeft maar wel veel tijd besteedt aan een irrelevant internettopic zie je bij je beoordeling over het hoofd?
Aangezien ik ook regelmatig in dit topic te vinden ben zie ik het door de vingers.Dat hij zijn studie nog niet af heeft maar wel veel tijd besteedt aan een irrelevant internettopic zie je bij je beoordeling over het hoofd?
Zeker wel.Ik train 5/6 keer per week naast mijn studie en deadlift 280. Heb ik ook een streepje voor?
Aangezien ik ook regelmatig in dit topic te vinden ben zie ik het door de vingers.
Zeker wel.
Ik heb nog nooit iemand aangenomen die aangaf dat zijn enige hobby’s gamen en/of netflixen waren.
Vandaag voor het eerst in jaren weer eens een pepernoot gegeten!
Ik train 5/6 keer per week naast mijn studie en deadlift 280. Heb ik ook een streepje voor?

Is het waar dat er soms in eten gespuwd wordt van (vervelende) klanten?
Done .Snel, allemaal aanmelden: http://bookonsteroids.com