MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #121.422
Vandaag voor het eerst in jaren weer eens een pepernoot gegeten!

• #121.423
Is het waar dat er soms in eten gespuwd wordt van (vervelende) klanten?

Het zal vast gebeuren bij sommige tenten.

Een zelfrespecterende chef zal je waarschijnlijk eerder een stomp op je bek geven als je dat bij een van zijn gerechten wilt flikken, hoe kut de gast ook is.

• #121.427
Goed dat je werkt naast je studie, toont karakter!
Daar vraag ik altijd naar bij sollicitanten. Iemand met een bijbaan (ook supermarkt, afwashulp, etc.) heeft altijd een streepje voor.

28 euro straks als zzp is wel weinig. Hoeveel hou je dan over als je al je premies betaald hebt en geld voor je pensioen opzij hebt gezet?

Dat hij zijn studie nog niet af heeft maar wel veel tijd besteedt aan een irrelevant internettopic zie je bij je beoordeling over het hoofd?

• #121.428
Goed dat je werkt naast je studie, toont karakter!
Daar vraag ik altijd naar bij sollicitanten. Iemand met een bijbaan (ook supermarkt, afwashulp, etc.) heeft altijd een streepje voor.

28 euro straks als zzp is wel weinig. Hoeveel hou je dan over als je al je premies betaald hebt en geld voor je pensioen opzij hebt gezet?
Ik train 5/6 keer per week naast mijn studie en deadlift 280. Heb ik ook een streepje voor?

• #121.431
Dat hij zijn studie nog niet af heeft maar wel veel tijd besteedt aan een irrelevant internettopic zie je bij je beoordeling over het hoofd?
Aangezien ik ook regelmatig in dit topic te vinden ben zie ik het door de vingers.
Ik train 5/6 keer per week naast mijn studie en deadlift 280. Heb ik ook een streepje voor?
Zeker wel.

Ik heb nog nooit iemand aangenomen die aangaf dat zijn enige hobby’s gamen en/of netflixen waren.

• #121.432
Aangezien ik ook regelmatig in dit topic te vinden ben zie ik het door de vingers.

Zeker wel.

Ik heb nog nooit iemand aangenomen die aangaf dat zijn enige hobby’s gamen en/of netflixen waren.

Want gamen is geen legit hobby?

• #121.435
Wie eet er nou maar 1 pepernoot :emo: Alles of niet voedsel

• #121.440
Canvas is binnen :)

20181207_133536.jpg

Terug
Naar boven