ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Je verwacht het niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

D'r moeder zei toen ze 15 was al dat we een leuk stelletje zouden zijn omdat we beide niet goed bij ons hoofd waren
Binnenkort die moeder maar even feliciteren dat ze gelijk had
Vanwaar die hele paragraaf hier neer zetten? Heeft ook echt niks met de reply te maken...ik zat weer met dat ex minderjarige meisje te praten over dat ze zwanger was en hoe ze dat van plan was op te lossen
Zaten vrienden al grappen te maken over dat ze zwanger was van een meisje
Blijf het wel wonderbaarlijk vinden, ze wist niet dat ze zwanger was maar ze vroeg toen rond die periode opeens niet meer om sigaretten. Dacht dat kwam omdat ze 18 was en gewoon werkte maar blijkbaar heeft ze gewoon uit het niets besloten te stoppen met roken toen ze zwanger werd zonder dat ze wist dat ze zwanger was.
Moest nog 230 euro van dr krijgen, ik was zo geïrriteerd dat ik bijna zei steek t maar in je reet.
Maar nu kon ik zeggen dat ze d'r maar luiers voor moest kopen en niet meer terug hoeft te betalen. Steekt ze t dus toch wel in iemands kont. Totally worth it

Zeg maar dag tegen je gains.Bestelling geplaatst dinsdagavond voor 22u, moest gisteren geleverd worden.
Uitgesteld naar vandaag, niet zo blij mee maar goed. Ik had uiteindelijk pas om 21u55 betaald dus nog begrijpelijk.
Zie ik net dat de levering alwéér uitgesteld is, naar morgen.
En ik had een aantal dingen in mijn schema geplaatst vanaf vandaag. Pretty pissed off![]()

Afgelopen zondag een dagje naar de sauna geweest, Thermen Holiday Schiedam. Ik zit op een gegeven moment in het bubbelbad buiten in het zonnetje te chillen, gaan wat mensen bad in, bad uit, totdat ik er naast mij enkel nog één man zit, jaar of 30. Hij begint tegen me aan te praten, waar ik vandaan kom, wat voor werk ik doe etc. Ik denk prima, die man wil gewoon wat ouwehoeren. Hij had bij BuZa gewerkt, beetje zitten lullen over politiek, best prima. Een aantal keer tikt hij wel per ongeluk tegen m'n been of gaat langs me voeten, beetje irritant. Dat dat een keer per ongeluk gebeurt, oke, maar een keer of drie, dus begon op te vallen zeg maar. Zegt hij op een gegeven moment: "heb je een vriendin, woon je samen?". Ik: "nee, ik heb geen vriendin, en jij". Hij: "ik ben van de mannen, en jij?" Ik: "ik ben hetero". Vanaf toen werd het gesprek heel ongemakkelijk en dacht ik echt "ik moet weg hier". Toen hij op een gegeven zei: "je hebt een leuke lach" was het klaar. Ik zei: "ik ga er vandoor, tot ziens". Hij: "misschien zie je je zo nog". Ik dacht dus "euh, ik denk het niet, tot nooit meer". Toch best kut als je dan naakt het bad uit moet en wegloopt, en de ogen van die man in je reet voelt branden.![]()

Afgelopen zondag een dagje naar de sauna geweest, Thermen Holiday Schiedam. Ik zit op een gegeven moment in het bubbelbad buiten in het zonnetje te chillen, gaan wat mensen bad in, bad uit, totdat ik er naast mij enkel nog één man zit, jaar of 30. Hij begint tegen me aan te praten, waar ik vandaan kom, wat voor werk ik doe etc. Ik denk prima, die man wil gewoon wat ouwehoeren. Hij had bij BuZa gewerkt, beetje zitten lullen over politiek, best prima. Een aantal keer tikt hij wel per ongeluk tegen m'n been of gaat langs me voeten, beetje irritant. Dat dat een keer per ongeluk gebeurt, oke, maar een keer of drie, dus begon op te vallen zeg maar. Zegt hij op een gegeven moment: "heb je een vriendin, woon je samen?". Ik: "nee, ik heb geen vriendin, en jij". Hij: "ik ben van de mannen, en jij?" Ik: "ik ben hetero". Vanaf toen werd het gesprek heel ongemakkelijk en dacht ik echt "ik moet weg hier". Toen hij op een gegeven zei: "je hebt een leuke lach" was het klaar. Ik zei: "ik ga er vandoor, tot ziens". Hij: "misschien zie je je zo nog". Ik dacht dus "euh, ik denk het niet, tot nooit meer". Toch best kut als je dan naakt het bad uit moet en wegloopt, en de ogen van die man in je reet voelt branden.![]()

Haha, ik kon er ook wel om lachen. Gelukkig was het het einde van de dag. Als je net de sauna binnenkomt en een homo zit op je te geilen is je dag toch wel mooi verpest. Als ik trouwens zeg dat ik hetero ben moet hij kappen en niet denken dat het misschien wel iets gaat worden.![]()

NEE! 

NEE!
Dan kom ik niet aan vriendin en trek ik blijkbaar homo's aan.![]()