MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • +1 voor die instelling. Natuurlijk werken er bij Shell genoeg mensen met een prima ideologie. Ik werk bij Defensie, daar gaat ook niet alles er even duurzaam aan toe. Ik sluit elke dag alle computerbeeldschermen af en wijs mijn collegae er op deze niet onnodig aan te laten staan. Klein beginnen. :D

    En het ligt er ook maar net aan hoe je de zaken bekijkt, Shell kan alleen maar misstanden begaan in Afrika omdat de overheden dat daar toe staan. Het is trouwens in vele gevallen niet Shell zelf, maar lokalen aanemeners. Dus ze stimuleren de lokale economie.

    Hetzelfde kan je zeggen over jouw werk bij defensie, hoe zou men anders tegen je aankijken als we het simpelweg agressie gaan noemen voortaan?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Hij hoeft nooit te kiezen.. in onze relatie is het altijd en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en

    Geniet van de kleine dingen des levens :D

    Daarom is mijn meisje ook maar 1.50m

    Zitten jullie nu naast elkaar aan de ontbijttafel?
     
    Zitten jullie nu naast elkaar aan de ontbijttafel?

    Wij zijn zo bevoorrecht dat we al sinds 6.30 uur aan het werk zijn.. samen ontbijten zit er dus niet in..
     
    Maar wel allebei bevoorrecht met een baan met onbeperkt DBB-tijd. :D
     
    En dan gelijk mijn gelukmoment van de dag, om 8 uur thuis gekomen van de kinderopvang (waar beide koters zijn achtergebeleven) en papa hoeft pas om15:00 te werken.

    Wel ligt er een to-do list van meerdere A4-tje ergens in een kast.
     
    En het ligt er ook maar net aan hoe je de zaken bekijkt, Shell kan alleen maar misstanden begaan in Afrika omdat de overheden dat daar toe staan. Het is trouwens in vele gevallen niet Shell zelf, maar lokalen aanemeners. Dus ze stimuleren de lokale economie.

    Hetzelfde kan je zeggen over jouw werk bij defensie, hoe zou men anders tegen je aankijken als we het simpelweg agressie gaan noemen voortaan?
    Je weet blijkbaar niet wat voor werk ik doe. Ik snap niet dat mensen denken dat iedereen die bij Defensie werkt een gevechtsfunctie heeft of op uitzending gaat. Er werken hier ook brandweermannen, chirurgen, logistiek medewerkers, engineers, secretaresses, personeelsadviseurs, financieel medewerkers, IT'ers. Agressie?
     
    Ik dacht dat jij op kantoor zat en het onderhoud aan (apache dacht ik) helicopters regelt, de logistieke kant van dat verhaal. Klopt dat een beetje?

    Maar waarom noemen we dat overheidsorgaan defensie en niet agressie?

    En dan nu de vraag wat Shell doet.
     
    En dan gelijk mijn gelukmoment van de dag, om 8 uur thuis gekomen van de kinderopvang (waar beide koters zijn achtergebeleven) en papa hoeft pas om15:00 te werken.

    Wel ligt er een to-do list van meerdere A4-tje ergens in een kast.
    De vader leef.
     
    Pindakaas + hagelslag
    Pindakaas + jam
    Kaas + jam
    Ontbijtkoek + roomboter + hageslag/ jam
    Pancakes + Nutella
    Ken er hier 2 die ook verzot zijn op pindakaas..
    - brood + boter + pindakaas + extra boter...en dan bruine basterdsuiker...
    - brood + boter + pindakaas + chocokruidnoten. :roflol:
     
    Rijstwafel en jam lijkt me wel fijn voordat ik vertrek naar gym..
     
    Daarnet een hamburger gegeten, ga nu naar de gym en dan naar mijn werk. Valt nog te bezien of mijn ontbijt mijn dag goed gaat maken...
     
    Back
    Naar boven