- Waardering
- 10.869
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goh dat je nou een belt draagt bij 60kg ben je wel een weak ass hoor. Snap al wrm je anoniem bentvandaag op de sportschool zo'n opgeblazen anabooltje gepest ,ik was net iets eerder bij het squatrek dus meneertje droop in zichzelf vloekend
weer af ,iets met "heb ik voor jan lul net weer lopen spuiten" ,kon ik nog net horen,
ging hij maar van ellende die nutteloze legpresses doen ,wou hij mij nog impressen met aan elke kant 8 schijven van 5 kg ,
ik natuurlijk extra veel sets gedaan en mijn pauzes werden steeds langer,die boze blik van hem was onbetaalbaar![]()
Was dat maar mijn mindset, toen ik een student was dacht ik alleen maar aan kuren trainen kuren trainen. Maar opleiding was makkelijk hoor haalde voldoendes zonder te lerenIk zit volop in de "blok" (periode die de examenperiode voorafgaat).
Ik studeer gemiddeld 10 uur per dag. Ik wist niet dat ik dit nog in me had. Ik ben zeer aangenaam verrast.
Mijn discipline, concentratievermogen, geheugen was compleet vernield door de vele burn outs en ik dacht dat studeren niet meer ging lukken.
Aangenaam verrast.
Wordt tijd om de negatieve karma in te stellenOp mijn eerste dag 240.000 Karma's behaald. Goeie E-penis hahaha

Negatieve werkt niet zo leuk mee hoor

er was een tijd.......

Was dat er vroeger?

Hoezo? Ik heb niks gevraagdJe stijgt te snel in karma, binnenkort zal je worden geshadowbanned
@Sanca Magni hou die ban aub tegen als je wil heheNee in de toekomst
Aah oke, wist ik niet. Top dan haha
Vuile klojo ik spaar mij een ongeluk en jij newbE komt al mijn karma opvreten! @Derksen hou me tegen hou me tegen … !!!Hoezo? Ik heb niks gevraagd@Sanca Magni hou die ban aub tegen als je wil hehe