MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #121.741
No carb legday PWO T5

• #121.743

• #121.745
vandaag op de sportschool zo'n opgeblazen anabooltje gepest ,ik was net iets eerder bij het squatrek dus meneertje droop in zichzelf vloekend

weer af ,iets met "heb ik voor jan lul net weer lopen spuiten" ,kon ik nog net horen,

ging hij maar van ellende die nutteloze legpresses doen ,wou hij mij nog impressen met aan elke kant 8 schijven van 5 kg ,

ik natuurlijk extra veel sets gedaan en mijn pauzes werden steeds langer,die boze blik van hem was onbetaalbaar :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #121.746
vandaag op de sportschool zo'n opgeblazen anabooltje gepest ,ik was net iets eerder bij het squatrek dus meneertje droop in zichzelf vloekend

weer af ,iets met "heb ik voor jan lul net weer lopen spuiten" ,kon ik nog net horen,

ging hij maar van ellende die nutteloze legpresses doen ,wou hij mij nog impressen met aan elke kant 8 schijven van 5 kg ,

ik natuurlijk extra veel sets gedaan en mijn pauzes werden steeds langer,die boze blik van hem was onbetaalbaar :roflol:
Goh dat je nou een belt draagt bij 60kg ben je wel een weak ass hoor. Snap al wrm je anoniem bent

• #121.747
Ik zit volop in de "blok" (periode die de examenperiode voorafgaat).
Ik studeer gemiddeld 10 uur per dag. Ik wist niet dat ik dit nog in me had. Ik ben zeer aangenaam verrast.
Mijn discipline, concentratievermogen, geheugen was compleet vernield door de vele burn outs en ik dacht dat studeren niet meer ging lukken.
Aangenaam verrast.

• #121.748
Ik zit volop in de "blok" (periode die de examenperiode voorafgaat).
Ik studeer gemiddeld 10 uur per dag. Ik wist niet dat ik dit nog in me had. Ik ben zeer aangenaam verrast.
Mijn discipline, concentratievermogen, geheugen was compleet vernield door de vele burn outs en ik dacht dat studeren niet meer ging lukken.
Aangenaam verrast.
Was dat maar mijn mindset, toen ik een student was dacht ik alleen maar aan kuren trainen kuren trainen. Maar opleiding was makkelijk hoor haalde voldoendes zonder te leren

• #121.751
Op mijn eerste dag 240.000 Karma's behaald. Goeie E-penis hahaha

• #121.756
Je stijgt te snel in karma, binnenkort zal je worden geshadowbanned

Terug
Naar boven