XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • ik ben blij dat ik mij nog nooit heb hoeven vervelen op mijn werk.

    Ik verveel me ook niet hoor, met toegang tot het forum, youtube, dumpert enz. En voor de zaken die je toch liever echt niet doet op een bedrijfscomputer hebben we prima 4G ontvangst. :D
     
    Heb vandaag mijn stagaire meubelmaken een contract aangeboden , en hij heeft ja gezegd .
    Zijn reden om het aan te nemen : Ik vind het prettig hoe je met je mensen om gaat , voor mijn gevoel zijn we een grote hout bewerkende familie .
    Eerlijk is eerlijk dat raakte bij een snaar op een goede manier <3
     
    Pak vandaag 100% toeslag want het is kerstnacht dienst van 11 tot 7
    Morgen snachts ook 100% toeslag van 11 tot 7 vervolgens 6 uurtjes bij appie en bij appie is het niet dubbelbetaald maar 300% betaald.

    Pak dus 50 uur terwijl ik maar 3 dagen werk.
    Heb die andere dagen nog niet eens opgenoemd

    Ja dat maakt mijn week goed
     
    Pak vandaag 100% toeslag want het is kerstnacht dienst van 11 tot 7
    Morgen snachts ook 100% toeslag van 11 tot 7 vervolgens 6 uurtjes bij appie en bij appie is het niet dubbelbetaald maar 300% betaald.

    Pak dus 50 uur terwijl ik maar 3 dagen werk.
    Heb die andere dagen nog niet eens opgenoemd

    Ja dat maakt mijn week goed

    Jij hebt 2 baantjes?
     
    Trainen
    Eten
    Injecteren
    Slapen

    Happy new year
     
    Trainen
    Eten
    Injecteren
    Slapen

    Happy new year
    laughing%20hysterically%20gif.gif
     
    Ja vind je dat echt leuk? Moet eerlijk zeggen dat ik daar toch elke keer wel tegenop zie.
    Waarom dan? Ik maak er altijd een heel ritueeltje ervan, een soort van zondagsdienst alleen dan op maandag en donderdag.
     
    Waarom dan? Ik maak er altijd een heel ritueeltje ervan, een soort van zondagsdienst alleen dan op maandag en donderdag.
    Soms wel pijnlijk door littekenweefsel en ook wel eens moeite om de olie smooth erin te drukken. Moet dan veel kracht zetten.
    Mwah tis maar 2x per week gelukkig soms 1x
    Gelukkig ik ook maar 2x. Laatste weken van mijn prep worden helaas korte esters :(
     
    Soms wel pijnlijk door littekenweefsel en ook wel eens moeite om de olie smooth erin te drukken. Moet dan veel kracht zetten.

    Gelukkig ik ook maar 2x. Laatste weken van mijn prep worden helaas korte esters :(
    Ik deed weleens in mijn quad en kon 5 dagen niet lopen van de pijn het spuitplekje was ook nog blauw.
    Maar mijn gluten is het wel gewend dus voel nog amper iets. En idd meer dan 2ml is het kut dat ik zo hard moet pushen tot alles erin is zit
     
    Ik deed weleens in mijn quad en kon 5 dagen niet lopen van de pijn het spuitplekje was ook nog blauw.
    Maar mijn gluten is het wel gewend dus voel nog amper iets. En idd meer dan 2ml is het kut dat ik zo hard moet pushen tot alles erin is zit
    Ik kan alleen maar in mijn quad. Glute kom ik zelf niet bij.
     
    glute en qaud allebei , voorkeur gaat uit naar glute ... dat gezegd nog nooit dergelijke pijn of blauwe plekken gehad dat ik dacht ai .. ...
    ff kwestie van kijken naar je injectie techniek meschien , zonder problemen 2plus ml hier
     
    Vandaag onverwachts OHP 1 x 80; Dat is al jaren geleden. De schouder is dus goed aan het genezen. Heeft lang genoeg geduurd.
    Ik merk dat de vooruitgang veel trager gaat dan vroeger maar het gaat nog steeds vooruit. Vreesde er een beetje voor gezien de vele blessures, ouderdom, het gevoel dat testosteron niet meer is wat het geweest is....
     
    Back
    Naar boven