ik ben blij dat ik mij nog nooit heb hoeven vervelen op mijn werk.
Ik verveel me ook niet hoor, met toegang tot het forum, youtube, dumpert enz. En voor de zaken die je toch liever echt niet doet op een bedrijfscomputer hebben we prima 4G ontvangst.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben blij dat ik mij nog nooit heb hoeven vervelen op mijn werk.

Pak vandaag 100% toeslag want het is kerstnacht dienst van 11 tot 7
Morgen snachts ook 100% toeslag van 11 tot 7 vervolgens 6 uurtjes bij appie en bij appie is het niet dubbelbetaald maar 300% betaald.
Pak dus 50 uur terwijl ik maar 3 dagen werk.
Heb die andere dagen nog niet eens opgenoemd
Ja dat maakt mijn week goed
Klopt

Heerlijk die groeihormonen
Ja vind je dat echt leuk? Moet eerlijk zeggen dat ik daar toch elke keer wel tegenop zie.
Waarom dan? Ik maak er altijd een heel ritueeltje ervan, een soort van zondagsdienst alleen dan op maandag en donderdag.Ja vind je dat echt leuk? Moet eerlijk zeggen dat ik daar toch elke keer wel tegenop zie.
Mwah tis maar 2x per week gelukkig soms 1xJa vind je dat echt leuk? Moet eerlijk zeggen dat ik daar toch elke keer wel tegenop zie.
Soms wel pijnlijk door littekenweefsel en ook wel eens moeite om de olie smooth erin te drukken. Moet dan veel kracht zetten.Waarom dan? Ik maak er altijd een heel ritueeltje ervan, een soort van zondagsdienst alleen dan op maandag en donderdag.
Gelukkig ik ook maar 2x. Laatste weken van mijn prep worden helaas korte esters

Ik deed weleens in mijn quad en kon 5 dagen niet lopen van de pijn het spuitplekje was ook nog blauw.Soms wel pijnlijk door littekenweefsel en ook wel eens moeite om de olie smooth erin te drukken. Moet dan veel kracht zetten.
Gelukkig ik ook maar 2x. Laatste weken van mijn prep worden helaas korte esters![]()
Ik kan alleen maar in mijn quad. Glute kom ik zelf niet bij.Ik deed weleens in mijn quad en kon 5 dagen niet lopen van de pijn het spuitplekje was ook nog blauw.
Maar mijn gluten is het wel gewend dus voel nog amper iets. En idd meer dan 2ml is het kut dat ik zo hard moet pushen tot alles erin is zit
Lats, delts en pecs al geprobeerd? Wilt je partner niet helpen met je glute injectie of vind jij dat niet fijn?Ik kan alleen maar in mijn quad. Glute kom ik zelf niet bij.