- Waardering
- 10.869
- Lengte
- 1m75
Jaloersje had in die 3 uur ook push ups,sit ups en bodyweight squats kunnen doen ,lamlul

?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaloersje had in die 3 uur ook push ups,sit ups en bodyweight squats kunnen doen ,lamlul

?Nee, 3 uur moeten wachten lijkt me enorm kut. Gelukkig heb ik op mijn werk altijd genoeg te doen.
Er was ook werk ofcourse maar wij hebben veel vrijheid en als je met 6 man over kutjes en wijfjes gaat praten gaat de tijd ook sneller.Nee, 3 uur moeten wachten lijkt me enorm kut. Gelukkig heb ik op mijn werk altijd genoeg te doen.
Oh netjes.
Ik zat laatst te denken is het wel mogelijk om groot en sterk tegelijk te worden. Als ik voor massa train gaat mijn kracht langzamerhand achteruit maar word ik wel groter. En als ik ga powerliften reps tussen 1 en 5 word ik juist sterker maar ook dikker
Nee, 3 uur moeten wachten lijkt me enorm kut. Gelukkig heb ik op mijn werk altijd genoeg te doen.
Jij zit toch bij defensie als er ergens snordrukkers zijn is het wel bij dat idiote bedrijf...

ja ik train niet natty hah, mijn krachtgains waren wel veel sneller dan massagains sinds ik begon met zwaarder trainen want toen ik licht trainde op 15-25 herhalingen groeide ik sneller in massa. ik hoor weleens van mensen dat je beter op 1 specifiek kunt focussen bijv massa en dan later weer aan krachtNatuurlijk kan dat.
Sterker nog als natty is het een must om sterker te worden, anders ga je ook niet goed groeien.
Je doet toch iets verkeerd als je voor massa traint en dan kracht kwijt raakt.
En je wordt niet dikker van 1 tot 5 reps, je wordt dik van eten.
Je kan ook voor kracht trainen op squat, bench en deadlift maar verder helemaal bodybuilding style trainen tijdens de rest van je trainingen.
Wat heeft je reptarget nou met dikker te maken wordenOh netjes.
Ik zat laatst te denken is het wel mogelijk om groot en sterk tegelijk te worden. Als ik voor massa train gaat mijn kracht langzamerhand achteruit maar word ik wel groter. En als ik ga powerliften reps tussen 1 en 5 word ik juist sterker maar ook dikker

Wat heeft je reptarget nou met dikker te maken worden![]()

Welke snor? Ik heb een babyface.Jij zit toch bij defensie als er ergens snordrukkers zijn is het wel bij dat idiote bedrijf...

Daar ging het om.Welke snor? Ik heb een babyface.
Iets met generaliseren en over één kam scheren. Dat is ongeveer hetzelfde als dat ik een vakkenvuller bij de Appie zie staan te niksen te zeggen dat dat iedereen die binnen het Ahold-concern werkzaam is zijn snor drukt. Ik weet ook niet of je het over Landmacht, Luchtmacht, Marine, Marechaussee of ondersteunende diensten hebt en over welk vakgebied of niveau. Een brandweerman, helikopterengineer, infanterist en chirurg kun je immers lastig met elkaar vergelijken qua werkzaamheden, werkdruk en verantwoordelijkheden.
Mooi dat je in ieder geval zo'n positief beeld van en vertrouwen in Defensie hebt.
Kom eens langs zou ik zeggen. Ik ga dit jaar wederom in mijn kerstverlof vrijwillig thuis achterstallig werk doen waar ik niet aan toe kom. Mijn mailbox stroomt al jaren over.
Maakt verder ook niet uit; lang verhaal, lekker kort. Conclusie: ik ben blij dat ik mij nog nooit heb hoeven vervelen op mijn werk.Daar ging het om.
Je voelt je wel snel aangevallen, of niet?
Neem niet alles zo serieus man.
Er was ook werk ofcourse maar wij hebben veel vrijheid en als je met 6 man over kutjes en wijfjes gaat praten gaat de tijd ook sneller.
altijd op kracht getrained , specifieke rep ranges zijn voor hypothrophy bestaan niet uiteindelijk gaat het om het totaal dat je verplaatst gedurende een trainings week .ja ik train niet natty hah, mijn krachtgains waren wel veel sneller dan massagains sinds ik begon met zwaarder trainen want toen ik licht trainde op 15-25 herhalingen groeide ik sneller in massa. ik hoor weleens van mensen dat je beter op 1 specifiek kunt focussen bijv massa en dan later weer aan kracht
Oké, blijkbaar slaagde het niet met emoticons de toon van mijn post aan te geven.Je voelt je wel snel aangevallen, of niet?

Aan de popcorn te zien zit men hier ook op een discussie te wachten en ik ga daar graag op in. 

Als vrouw lukt dat wel neem ik aan.Minder lullen, meer vullen?
OT: dikke 7.4 voor m'n tweede tentamen dit studiejaar. Even een mooie afgeronde 8 ervan proberen te maken bij de inzage.

Je voelt je wel snel aangevallen, of niet?