- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Make war, not love!!!
Hoe oud dan?

Ik geef niemand één punt, behalve Brutus. Hij zal bij zichzelf te raden moeten gaat waarom.Heb hem net 1 punt gegeven. Ik heb een bertje gedaan.

Zat enige sarcasme in mijn reactie.
Ik heb me ziek gemeld voor mijn werk om aan mijn karma te werken. Ik denk dat ik mijn trainingen deze week ook skip.Jawel, sinds ik op mijn tinderaccount heb geschreven dat ik karmamiljonair ben op DBB maak ik de matchgains van mijn leven.

Was ik ook niet; ik liet het voor wat het was en gaf één karmapunt, omdat ik wist dat Brutus dan wel op zijn teentjes getrapt zou zijn. Brutus is sowieso niet serieus te nemen. Maar oké, ik ben van nature snel om mijn teentjes getrapt.Je zou verwachten dat iemand van 30(?)niet zo snel op zijn teentjes is getrapt, maar je blijft telkens weer verbazen @Bert
Je bent zo oud als dat je je voelt, maar ik ben op papier de 30 gepasseerd.Aan zijn gedrag te zien 12?
Grapje bertos
Ik denk 25ish?

Hier op het forum wordt een hoop geluld en krijgen mensen een totaal verkeerd beeld heb ik het idee.
Dat zeggen pedofielen ook. Hiermee wil ik niet zeggen dat jij een pedo bent of iets dergelijks.Je bent zo oud als dat je je voelt, maar ik ben op papier de 30 gepasseerd.![]()
Ik neem mijn karma score inderdaad serieus. Als ik zie dat mijn dienaren mij 1 punt geven ipv de benodigde minimale punten 10k dan ben ik vrij boos. Extreem boos. Furieus zelfs. Ik houd een boekje bij in mijn keukenkastje waarin ik ieder zijn gift noteer. Ze zijn bovendien vrijgesteld van belastingen al denk ik er over dit van af volgend jaar te veranderen.Ik geen niemand één punt, behalve Brutus. Hij zal bij zichzelf te raden moeten gaat waarom.
Ik heb me ziek gemeld voor mijn werk om aan mijn karma te werken. Ik denk dat ik mijn trainingen deze week ook skip.
Was ik ook niet; ik liet het voor wat het was en gaf één karmapunt, omdat ik wist dat Brutus dan wel op zijn teentjes getrapt zou zijn. Brutus is sowieso niet serieus te nemen. Maar oké, ik ben van nature snel om mijn teentjes getrapt.
Je bent zo oud als dat je je voelt, maar ik ben op papier de 30 gepasseerd.
Kom eens naar de DBB-meet, dan kun je mensen IRL ontmoeten en een echt oordeel geven.Hier op het forum wordt een hoop geluld en krijgen mensen een totaal verkeerd beeld heb ik het idee.
![]()
Laten we nu maar gewoon een kat een kat noemen hé.Dat zeggen pedofielen ook. Hiermee wil ik niet zeggen dat jij een pedo bent of iets dergelijks.
Ik geen niemand één punt, behalve Brutus. Hij zal bij zichzelf te raden moeten gaat waarom.
Ik heb me ziek gemeld voor mijn werk om aan mijn karma te werken. Ik denk dat ik mijn trainingen deze week ook skip.
Was ik ook niet; ik liet het voor wat het was en gaf één karmapunt, omdat ik wist dat Brutus dan wel op zijn teentjes getrapt zou zijn. Brutus is sowieso niet serieus te nemen. Maar oké, ik ben van nature snel om mijn teentjes getrapt.
Je bent zo oud als dat je je voelt, maar ik ben op papier de 30 gepasseerd.
Kom eens naar de DBB-meet, dan kun je mensen IRL ontmoeten en een echt oordeel geven.Hier op het forum wordt een hoop geluld en krijgen mensen een totaal verkeerd beeld heb ik het idee.
![]()
Dankjewel.Nou ik schat je jonger in dan dat je bent. Sorry daarvoor.

Laten we nu maar gewoon een kat een kat noemen hé.
Dus alles op zijn rijtje beste mensen:
@Bert is een
1) homofoob, wat duidelijk blijkt uit zijn sauna-ervaringen
2) Vrouwenhater, wat duidelijk blijkt uit zijn posts en zeer goed opgemerkt door @Brutushakt
3) Pedofiel
Wat mis ik nog?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet...Ik neem mijn karma score inderdaad serieus. Als ik zie dat mijn dienaren mij 1 punt geven ipv de benodigde minimale punten 10k dan ben ik vrij boos. Extreem boos. Furieus zelfs. Ik houd een boekje bij in mijn keukenkastje waarin ik ieder zijn gift noteer. Ze zijn bovendien vrijgesteld van belastingen al denk ik er over dit van af volgend jaar te veranderen.
Dat wel, sommigen hier hebben volgens mij nog nooit een boek gelezen en hun school niet afgemaakt. En wel mij een kleuter vinden hè.

Dat wel, sommigen hier hebben volgens mij nog nooit een boek gelezen en hun school niet afgemaakt. En wel mij een kleuter vinden hè.
Vandaag is overigens mijn laatste vakantiedag, dus vanaf morgen weer aan het werk en weinig tijd om te DBB'en.![]()

Ik weet niet waar je op doelt, maar je reactie hierboven is wel wat ongepast...

Vandaag is overigens mijn laatste vakantiedag, dus vanaf morgen weer aan het werk en weinig tijd om te DBB'en.![]()